Gæst Charlie's Mor Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Af vores dejlige lille vapse... Vi har kun haft ham i 2 dage og han mestrer allerede kommandoen "Sit"... Det kan godt være, at det måske er mig, der er uvidende, men jeg synes, det er flot, af en 9 ugers hvalp... :klap::klap::klap: Han er også blevet god til, at tisse og besørge udenfor... Han er helt renlig... :klap: Jeg er SÅ stolt!! :5up::5up::5up::5up::banan::5up::5up::5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Af vores dejlige lille vapse... Vi har kun haft ham i 2 dage og han mestrer allerede kommandoen "Sit"... Det kan godt være' date=' at det måske er mig, der er uvidende, men jeg synes, det er flot, af en 9 ugers hvalp... :klap::klap::klap:[/size']Han er også blevet god til, at tisse og besørge udenfor... Han er helt renlig... :klap: Jeg er SÅ stolt!! :5up::5up::5up::5up::banan::5up::5up::5up::5up: :banan::banan::banan: hvor er I go'e Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg bliver også SÅ glad, når han lystrer! For tænker stadig, at det er begynder-held...:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Det er rart at høre det går godt, i er så gode:5up: fortsæt det gode arb.:banan: tillykke herfra:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Kan da godt forstå du er stolt . Fortsæt det gode arbejde :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Historien fortsætter her: Nu har Charlie jo fået ret godt styr på "sit", også udenfor, hvor der er masser af distraktioner, så prøvede også lidt med "dæk"... Minsandten om den lille spirrevip ikke også mestrer det... :klap::klap: Ikke så godt som "sit", men gør det da... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlotte Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Historien fortsætter her: Nu har Charlie jo fået ret godt styr på "sit"' date=' også udenfor, hvor der er masser af distraktioner, så prøvede også lidt med "dæk"... Minsandten om den lille spirrevip ikke også mestrer det... :klap::klap: Ikke så godt som "sit", men gør det da...[/quote'] Dejligt at høre.. glæder mig altid over solstrålehistorierne om hvalpe.. skal have min første i maj og ved ikke helt, hvad jeg skal forvente.. Fin tråd - vil se frem til at følge med fra sidelinien:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 (rettet) Tak for alle de rosende ord... Charlie er også helt stolt! Nu har vi jo øvet både "sit" og "dæk" og det går stadig frem ad... :5up: Men når der skal bygges mere på, hvad skal jeg så vælge, at lære ham? :blink: Skal det være "bliv"...? Har I nogle gode forslag? Charlotte: Held og lykke... :klap: En lille hvalp, er det mest fantastiske... Glæder mig til, at følge dine historier... Hvilken race skal du have? Redigeret April 15, 2011 af Charlie's Mor Glemte noget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlotte Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Vi skal have en golden retriever.. en lille tæve.. Jeg er helt kulret.. QUOTE=Charlie's Mor;648242]Tak for alle de rosende ord... Charlie er også helt stolt! Nu har vi jo øvet både "sit" og "dæk" og det går stadig frem ad... :5up: Men når der skal bygges mere på, hvad skal jeg så vælge, at lære ham? :blink: Skal det være "bliv"...? Har I nogle gode forslag? Charlotte: Held og lykke... :klap: En lille hvalp, er det mest fantastiske... Glæder mig til, at følge dine historier... Hvilken race skal du have? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Charlotte: Jeg kan godt forstå, at du er helt kulret! :blink: Bare vent til hun kommer så... Man bliver noget træt, da det er et stort ansvar, der pludseligt kommer ind af døren... Men uanset hvor træt man bliver, så bliver man så varm indvendig, når hvalpen kommer glad flyvende helt til en eller suser rundt som en tosset og bare er en lykkelig hvalp! :5up::5up::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlotte Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Charlotte: Jeg kan godt forstå' date=' at du er helt kulret! :blink: Bare vent til hun kommer så... Man bliver noget træt, da det er et stort ansvar, der pludseligt kommer ind af døren... Men uanset hvor træt man bliver, så bliver man så varm indvendig, når hvalpen kommer glad flyvende helt til en eller suser rundt som en tosset og bare er en lykkelig hvalp! :5up::5up::banan:[/quote'] :klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts