Hop til indhold

Er lidt stolt...

Recommended Posts

Gæst Charlie's Mor

Af vores dejlige lille vapse... :lun: Vi har kun haft ham i 2 dage og han mestrer allerede kommandoen "Sit"... Det kan godt være, at det måske er mig, der er uvidende, men jeg synes, det er flot, af en 9 ugers hvalp... :klap::klap::klap:

Han er også blevet god til, at tisse og besørge udenfor... Han er helt renlig... :klap:

Jeg er SÅ stolt!!

:5up::5up::5up::5up::banan::5up::5up::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Af vores dejlige lille vapse... :lun: Vi har kun haft ham i 2 dage og han mestrer allerede kommandoen "Sit"... Det kan godt være' date=' at det måske er mig, der er uvidende, men jeg synes, det er flot, af en 9 ugers hvalp... :klap::klap::klap:[/size']

Han er også blevet god til, at tisse og besørge udenfor... Han er helt renlig... :klap:

Jeg er SÅ stolt!!

:5up::5up::5up::5up::banan::5up::5up::5up::5up:

:banan::banan::banan: hvor er I go'e

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie's Mor

Historien fortsætter her:

Nu har Charlie jo fået ret godt styr på "sit", også udenfor, hvor der er masser af distraktioner, så prøvede også lidt med "dæk"... Minsandten om den lille spirrevip ikke også mestrer det... :klap::klap: Ikke så godt som "sit", men gør det da...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte
Historien fortsætter her:

Nu har Charlie jo fået ret godt styr på "sit"' date=' også udenfor, hvor der er masser af distraktioner, så prøvede også lidt med "dæk"... Minsandten om den lille spirrevip ikke også mestrer det... :klap::klap: Ikke så godt som "sit", men gør det da...:engel:[/quote']

Dejligt at høre.. glæder mig altid over solstrålehistorierne om hvalpe.. skal have min første i maj og ved ikke helt, hvad jeg skal forvente..

Fin tråd - vil se frem til at følge med fra sidelinien:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie's Mor

Tak for alle de rosende ord... Charlie er også helt stolt! :vuf:

Nu har vi jo øvet både "sit" og "dæk" og det går stadig frem ad... :5up:

Men når der skal bygges mere på, hvad skal jeg så vælge, at lære ham? :blink: Skal det være "bliv"...?

Har I nogle gode forslag? :cool:

Charlotte: Held og lykke... :klap: En lille hvalp, er det mest fantastiske... Glæder mig til, at følge dine historier... Hvilken race skal du have? :vuf:

Redigeret af Charlie's Mor
Glemte noget...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte

Vi skal have en golden retriever.. en lille tæve.. Jeg er helt kulret..

QUOTE=Charlie's Mor;648242]Tak for alle de rosende ord... Charlie er også helt stolt! :vuf:

Nu har vi jo øvet både "sit" og "dæk" og det går stadig frem ad... :5up:

Men når der skal bygges mere på, hvad skal jeg så vælge, at lære ham? :blink: Skal det være "bliv"...?

Har I nogle gode forslag? :cool:

Charlotte: Held og lykke... :klap: En lille hvalp, er det mest fantastiske... Glæder mig til, at følge dine historier... Hvilken race skal du have? :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie's Mor

Charlotte: Jeg kan godt forstå, at du er helt kulret! :blink: Bare vent til hun kommer så... Man bliver noget træt, da det er et stort ansvar, der pludseligt kommer ind af døren... Men uanset hvor træt man bliver, så bliver man så varm indvendig, når hvalpen kommer glad flyvende helt til en eller suser rundt som en tosset og bare er en lykkelig hvalp! :5up::5up::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte
Charlotte: Jeg kan godt forstå' date=' at du er helt kulret! :blink: Bare vent til hun kommer så... Man bliver noget træt, da det er et stort ansvar, der pludseligt kommer ind af døren... Men uanset hvor træt man bliver, så bliver man så varm indvendig, når hvalpen kommer glad flyvende helt til en eller suser rundt som en tosset og bare er en lykkelig hvalp! :5up::5up::banan:[/quote']

:klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites