Hop til indhold

Vis mig din spaniel


Gæst Spilop
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Spilop
[ATTACH=CONFIG]87372[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]87373[/ATTACH]

Olsen 2 år spaniel, Balder 1 år FT labrador og Timmie 8 uger spaniel også ft'er

 

Så fine. Elsker ft'er

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fine. Elsker ft'er

 

Har læst om dine hunde, du har cockere korrekt????

 

Det var faktisk det jeg ville gå efter, og har kikket hele vinteren efter en god avler og linier, men faldt så over ham her, som har 25 ud af 30 hunde i stamtavlen som har fine placeringer. Faderen og moderen er chaser hunde, så jeg forventer mig meget af ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Har læst om dine hunde, du har cockere korrekt????

 

Det var faktisk det jeg ville gå efter, og har kikket hele vinteren efter en god avler og linier, men faldt så over ham her, som har 25 ud af 30 hunde i stamtavlen som har fine placeringer. Faderen og moderen er chaser hunde, så jeg forventer mig meget af ham

 

Jo jeg har tre ft cockere, mageløse hunde, elsker at "drive" den af med dem. Regner med at skulle starte de 2 små på markprøver i år

 

DSC_0242_resize.jpg

 

Zuper den gule rumraket er stambogsført i DKK, så hun skal lige bestå en vand og land inden efteråret, så vi kan komme på de 2 efterårsprøver med hende

 

 

DSC_9300_resize.JPG

 

Okay er stambogsført i DJR desværre har han svær HD, men det største problem er nok at det er ham jeg træner mindst med pga HD, men jeg regner med han skal ud til nogle markprøver i efteråret med ft spaniels klubben, ellers skal han bare drive den af med Sådan på jagt

 

IMG_0704 copy.jpg

Sådan skal helt sikker på masser af jagter og også på Spanielsklubbens 2 markprøver.

 

Bliver dejligt når vi skal igang igen

 

uh altså... one day, så må man vist give sig og have en ft cocker... Hvis jeg endda synes jeg bliver dygtig nok,så må det være min belønning :mrgreen:

 

Juhuu ikke flere beagle-terrier :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
:lol: nej... men altså der går jo maaaaaaaange år.... For Karla har lovet hun bliver mindst 25 år gammel... og maanden insisterer på, at 2 hunde er max.

 

Min mand startede med at insistere på at 2 var max. LOL, når man plager længe nok så går det

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...

hej.jpg

 

Her er min lille ft cocker :lun::hjerte: Han er nu 1.5 år. Han bliver brugt til jagt og en masse agility :blink: Vi starter til stævner fra august.

Han er virkelig en ufattelig skøn hund, han er SÅ arbejdsvillig og vil gøre alt for sin ejer - hvis han blev bedt om at blive cirkushund og gå på line i cirkusset, for at gøre os glade, gjorde han det uden tvivl :mrgreen: Udover det er han utrolig kærlig overfor alt og alle, han ved ikke hvad det vil sige at være bange og så er han for det meste stille og rolig indenfor - og lidt puttetid i sengen og sofaen (gerne om aftenen og morgenen) er lige ham!

IMG_3858.jpg

IMG_3873.jpg

IMG_0629.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

må bare sige at jeg er vild med jeres skønne hunde :hjerte: hvor ser de bare dejlige ud alle sammen.

 

vi overvejede selv de forskellige spaniels da vi skulle have hund, men dengang passede sådan et højt aktivitets niveau ikke ind hos os, så vi valgte cavalierne.

 

det er så et valg jeg ikke har fortrudt, trods at de ikke er "en rigtig spaniel" så har de både jagt insinkt, og så bruger vi meget tid på agility, dem som mener cavalier er en doven "kone-hund" tager fejl :klap:IMG_1087.jpg

968776_10200614405977510_199440263_n.jpg

1010948_10200614407857557_1921074147_n.jpg

1043880_10200614363456447_2028017208_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du stadig det? :mrgreen:

 

Om alt flasker sig, så måske næste sommer tænker jeg... Nu må vi se, skal lige have nogle kloge folk til at komme med deres ærlige mening om hvorvidt mig og sådan en fætter kunne harmonere ;-) og så er der lige en frygteligt masse praktisk i mit liv der skal på plads, inden jeg skal have hund nr 3 indenfor døren...

Link til indlæg
Del på andre sites

Om alt flasker sig, så måske næste sommer tænker jeg... Nu må vi se, skal lige have nogle kloge folk til at komme med deres ærlige mening om hvorvidt mig og sådan en fætter kunne harmonere ;-) og så er der lige en frygteligt masse praktisk i mit liv der skal på plads, inden jeg skal have hund nr 3 indenfor døren...

 

Du skal bare spørge løs ;-) Har du fået manden overtalt? Og hvor gammel er Karla nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare spørge løs ;-) Har du fået manden overtalt? Og hvor gammel er Karla nu?

 

Karla er 5, johna er 2 og manden er ikke længere en del af billedet.

 

jeg har som sådan ikke nogen spørgsmål, kender jo efterhånden ft'eren ret godt. Det er mere et spørgsmål om usikkerhed på mig selv. Men altså lige nu er prioritet 1 vist også at finde et sted at bo med 2 hunde, før man bringer en 3. På banen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...