Hop til indhold

Hund kommer sandsynligvis IKKE tilbage til ejer


Gæst beagle-lover
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

åhhh hvor godt - så kan man sove lidt bedre i nat...

 

 

så må vi bare håbe det ikke får de "kære" politikere til at trække deres forslag tilbage igen for "nu er det jo overstået for denne gang" - har man ikke desværre set det alt for tit før?:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

Forstår ikke helt at tvivlen om ejerskabet har voldt dem problemer.. I forsikringsspørgsmål skal man jo ikke have haft hunden i mere en en time, før man betragtes som besidder og dermed har ansvaret for hunden, samt dens ve og vel... :hmm:Gad vide om ikke bare der er nogle der hænger lidt i bremsen..

 

Var faktisk i den svømmehal der er filmet fra i det lille update klip, i weekenden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

http://politiken.dk/indland/article536820.ece

 

Åhh jeg har lyst til at skrige højt og voldsomt! :megaked:Broren kan jo stadig komme på besøg :evil:

 

Det er da for amatøragtigt :evil:

 

Hvorfor skulle hunden blive behandlet bedre af den person, der overlod hunden til mishandleren???? Der var vel en grund til, at mishandleren havde hunden med ud på tur :(

 

Jeg håber virkelig, at broderen til mishandleren sidder med en dårlig smag i munden og ikke var klar over, at hans bror kunne finde på at behandle et dyr på den måde...... Men hvorfor tvivler jeg på det.... :(

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla_Olsen

Åhhh neeej :(

 

Jeg nægter at tro på, at de er bedre mod hunden. Hvis de havde bare et lille hjerte for dyr, så havde de aldrig giver hunden til ham der mishandlede den :(

 

Mit hjerte græder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Sindsyg lov :mad::roll:

 

Efter min bedste overbevisning burde hunden overlades til en dyrlæge/et internat, indtil ejeren blev udskrevet fra hospitalet og igen i stand til at drage omsorg for hunden - en nødløsning kunne være at overlade hunden til en 3. mand (hvilket den jo bliver) men kombineret opfølgende besøg fra en dyrlæge/et internat/et dyrepoliti.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst daytime

Mit hjerte bløder for hunden OG den stakkels dame der er på sygehuset. Tænk at ligge der, og vide det er ens øjesten, der er på forsiderne! OG at det er ens søn der har gjort det. Frygteligt.

Den ældste søn der skulle passe hunden, har vel ikke i sin vildeste fantasi kunnet forestille sig lillebror gøre sådan noget. Vi ved jo ikke altid hvad folk indeholder før de knækker. Så ældste bror kan sidde med dårlig samvittighed overfor hunden, moren og et uløseligt familieproblem.

Mine tanker går igen til den stakkels mor der skal hjem til det menageri.

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:og forstod det sådan at det er et tredie familiemedlem der ligger på sygehuset.

 

Det er deres mor, der er indlagt og ejeren af hunden.

 

Hun havde efterladt hunden i storebroderens varetægt oprindeligt og nu er den så tilbage hos storebroderen efter at have været en tur omkring lillebroderen og dyrlægen.

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er deres mor, der er indlagt og ejeren af hunden.

 

Hun havde efterladt hunden i storebroderens varetægt oprindeligt og nu er den så tilbage hos storebroderen efter at have været en tur omkring lillebroderen og dyrlægen.

 

MVH

Wivian.

 

Tak, så er jeg helt med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, så er jeg helt med.

 

Det var da så lidt:-)

 

Stakkels hende forresten - tænk at være indlagt og få ad vide, at ens egen søn har behandlet ens hund på den måde... Jeg har ikke børn, men jeg kan forestille mig, at det må være noget konfliktfyldt at "sluge" den besked....

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må dog være forfærdeligt at se sin hund i aviserne mishandlet, og ikke nok med det så af sin egen søn:shock:

 

Tror nok lige at sønnen får sturearrest resten af livet, eller bare en ordentlig skideballe. Lad os håbe på en af delene:stupid:

 

Sønnen er 38, så stuearrest af hans mor tror jeg ikke han får :mrgreen:

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Sønnen er 38, så stuearrest af hans mor tror jeg ikke han får :mrgreen:

 

MVH

Wivian

 

Det kan han måske godt;-)

 

Har da selv fået indraget min lommepenge af min mor, "jamen mor? jeg er flyttet hjemmefra og tjener mine egne penge??" min mor: " nu skal du ikke svare igen, ellers ryger næste måneds penge også" mig: "???"

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...