potil Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Se lige de her spændende nyheder fra Trofast... jeg går en fattig tid i møde kan jeg se Anders Hallgren og Maria Helleberg Forlaget Tro-Fast ApS Kerstin Malm-kursus og bogen om agression Forlaget Tro-Fast ApS Det ville jeg godt nok gerne med til - DYBT SUK!! og den næste bog hun har på vej lyder rigtigt spændende "Kerstin arbejder desuden nu på en ny bog om "Farlige hunde - en debatbog om hundes udsathed og hundeejeres retsløshed". " Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Haha - jeg har lige selv sidder og kigget på det. Jeg skal klart med på Kerstin Malm kurset. Hun har sådan en super dejlig, faglig tilgang til emnerne - i modsætning til mange andre. Glæder mig allerede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Den Maria Helleberg bog kunne jeg godt finde på at købe det ville være rart med lidt inspiration til steder man kan besøge med hunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Lige en bonusinfo. Jeg har været på Kerstin Malm kursus før og hun er altså både meget dygtig og inspirerende. Hun kan måske virke lidt faglig tung, men det er så fedt at hun har belæg for alt hun fortæller. Kan kun anbefale hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Lige en bonusinfo. Jeg har været på Kerstin Malm kursus før og hun er altså både meget dygtig og inspirerende. Hun kan måske virke lidt faglig tung, men det er så fedt at hun har belæg for alt hun fortæller. Kan kun anbefale hende! Årh ville vildt gerne opleve hende! - men kan vist ikke samle så mange penge sammen så må nøjes med hendes bøger, men de er jo også gode :5up: har både "hunden, mennesket og relationen" og den om angst hos hunde, glæder mig til de to andre :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts