Dinah Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Rosita og jeg havde en skøn tur til KBH idag og hun fik det hele med fra sit lille åbne vindue:lun: Var også pludselig en attraktion på kongens nytorv en flok japanere fik på skift taget billeder sammen med mig og Rosita. Følte mig helt kendt Og mange stoppede decideret op for at se, hvem der dog var så attraktiv:slem: Fotoshootet tog 15 minutter:shock: Vi må ha været vildt bedårende:lun::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Nu må du ikke blive ked af det - tror ikke du var den bedårende af jer to :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Nu må du ikke blive ked af det - tror ikke du var den bedårende af jer to :klap: Det her er ikke mobning, men jeg er altså enig med Petrine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Nu må du ikke blive ked af det - tror ikke du var den bedårende af jer to :klap: Det her er ikke mobning, men jeg er altså enig med Petrine mener I så, at det var den lille sort-hvide rotte, der var kravlet op af tasken og sad på mit bryst, der var den charmerende:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Årh hvor godt . Men enig med de to andre det er nok Rosita som fangede opmærksomheden . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts