kennel-lowchen Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Vi var til vores almindelige dyrlæge med Ozzy i dag, da han blvier ved med at have et dårligt øje..Og nu var det igår pludselig blevet helt mælkeagtigt og han var rigtig lysfølsom... Hun sendte os straks videre til en øjenexpert i Århus.. Det viser sig så han har nogle mikrosmå hår der vender ind i øje og ligesom borer hul..Det ene øje var meget slemt medtaget. Han havde et hul på 3-4 mm i diameter og 2-3 mm dybt..Det andet var ikke så slemt... Nu er vi kommet hjem og sidder og venter på at dyrlægen ringer og fortæller at operationen er gået godt.. Han ville fjerne hårene og forsøge at transplantere noget slimhinde ned i øjet. Og sy det fast... Han lovede at passe på pelsen og klippe mindst muligt af ham.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Sikke en omgang... Håber det hele går som det skal :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Krydser fingre for at lægen snart ringer med gode nyheder:x:: Synd for det lille pus, men godt at de kan gøre noget ved det! Håber hans øjne snart for det bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Uha da. :ae: Godt det kan ordnes trods alt. Claus er rigtig dygtig (formoder det er ham, der har opereret). Ham går vi også ved. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Vi var til vores almindelige dyrlæge med Ozzy i dag, da han blvier ved med at have et dårligt øje..Og nu var det igår pludselig blevet helt mælkeagtigt og han var rigtig lysfølsom...Hun sendte os straks videre til en øjenexpert i Århus.. Det viser sig så han har nogle mikrosmå hår der vender ind i øje og ligesom borer hul..Det ene øje var meget slemt medtaget. Han havde et hul på 3-4 mm i diameter og 2-3 mm dybt..Det andet var ikke så slemt... Nu er vi kommet hjem og sidder og venter på at dyrlægen ringer og fortæller at operationen er gået godt.. Han ville fjerne hårene og forsøge at transplantere noget slimhinde ned i øjet. Og sy det fast... Han lovede at passe på pelsen og klippe mindst muligt af ham.. stakkels støvsuger:megaked: Til det markerede: :klap: janni, for hulan:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Puha, det er da vildt:shock: Jeg håber at støvsugeren snart er på toppen igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Uha da. :ae: Godt det kan ordnes trods alt. Claus er rigtig dygtig (formoder det er ham, der har opereret). Ham går vi også ved. Jep det er ham..Sød mand.:Selvom han synnes vi var lidt pylrede..Plejer jo ikke at efterlade kræet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 stakkels støvsuger:megaked: Til det markerede: :klap: janni, for hulan:klap: Fnis ja i mrgen er han sikekrt løveklippet for grumt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jep det er ham..Sød mand.:Selvom han synnes vi var lidt pylrede..Plejer jo ikke at efterlade kræet :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Så har dyrlægen ringet..Operationen gik fint.Og Ozzy er vågen. Og rolig og afslappet..Så er man pludselig glad for at man har kassetrænet hunden..HAn fik sin egen tranportkasse med..Den står i dyrehospitalets ene bur..Og der ligger han roligt og afslappet. Vi kunne hente ham i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Så har dyrlægen ringet..Operationen gik fint.Og Ozzy er vågen. Og rolig og afslappet..Så er man pludselig glad for at man har kassetrænet hunden..HAn fik sin egen tranportkasse med..Den står i dyrehospitalets ene bur..Og der ligger han roligt og afslappet.Vi kunne hente ham i morgen hvem passer ham der i nat, så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 hvem passer ham der i nat, så? Det vil jeg slet ikke tænke på..ingen sikkert! Han ligger sikkert muttersalene og savner os :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Det var dejligt at høre at det er gået godt. Sikke en omgang. Rigtig god bedring til "robotstøvsugeren" :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg mener disse vildfarnevoksende øjenhår har tendens til at kunne komme tilbage, så lidt regelmæssig check er nok fåkrævet. De glider jo eller stikker på hornhinden og kan danne sår, hvilket er meget generende. Så hver gang man naturligt blinker, så gør det ondt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Det vil jeg slet ikke tænke på..ingen sikkert! Han ligger sikkert muttersalene og savner os :megaked: undskyld, det skulle jeg slet ikke ha spurgt om:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Nåårh sikke da noget.. Det lyder godt at det hele var gået som smurt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg mener disse vildfarnevoksende øjenhår har tendens til at kunne komme tilbage, så lidt regelmæssig check er nok fåkrævet.De glider jo eller stikker på hornhinden og kan danne sår, hvilket er meget generende. Så hver gang man naturligt blinker, så gør det ondt. ja det sagde han godt..Men nu er vi inde i systemet så nu får vi nok en bunke nye tider dernede... Regner med at slæbe Bright eyes derned også..Hun får også tit noget snadder i øjnene.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 undskyld, det skulle jeg slet ikke ha spurgt om:cry: :megaked: nej :megaked:.. men mon ikke han overlever? han er efterhånden blevet sej..en rigtig wannabe løve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 :megaked: nej :megaked:.. men mon ikke han overlever? han er efterhånden blevet sej..en rigtig wannabe løve cleo ville dø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 cleo ville døHende ville jeg aldrig efterlade sådan et sted..eller noget sted for den sags skyld..Så ville hun netop dø... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Hende ville jeg aldrig efterlade sådan et sted..eller noget sted for den sags skyld..Så ville hun netop dø... :kys: verdens bedste adoptivmor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Stakkels lille støvsugerpus, da. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Jep det er ham..Sød mand.:Selvom han synnes vi var lidt pylrede..Plejer jo ikke at efterlade kræet De synes også jeg er pyldret, kan jeg mærke. Da Smilla blev kikkertundersøgt i skulderen ville jeg også meget gerne have været med så meget som muligt og have siddet med hende indtil hun skulle bedøves og alt det jeg elllers måtte være med til... Men jeg fornemmede de syndes det var lidt for pyldret at være, og de var egentlig helst fri for mig. Så for første gang efterlod jeg også min hund hos dyrlægen fra kl 8 - 16. Da jeg hentede hende igen og spurgte, hvordan hun havde taget ventetiden osv, sagde de at det var gået fint. (Kort og godt). Selv om hun var fuldstændig ude af sig selv da hun så mig... Jeg tror ikke de ønsker folk er med... Men er da ikke i tvivl om, at dyrene er i gode hænder derude. Og alt personalet er utrolig kærlige og professionelle. Men hos de mindre dyrlæger, synes jeg det er nemmere at være ''med''.. Hvordan går det med støvsugeren idag? Rigtig god bedring. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hej, God bedring med ham:-D. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hvordan går det med ham nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts