Gæst Chocolate Labrador Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Ja overskriften siger vist det hele. Jeg er teknisk udfordret. Vil så gerne vise hunden frem men har alle billeder på Tlf. Og det et samtidigt fra Tlf jeg er på HF. Nogen der kan hjælpe??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg tror ikke, du kan lægge billeder ind, der kun findes på din telefon. Du kan godt bruge telefonen til at lægge billeder ind, men billederne skal findes på nettet et sted, så du kan linke fra en URL. Håber det gav mening.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg tror ikke, du kan lægge billeder ind, der kun findes på din telefon. Du kan godt bruge telefonen til at lægge billeder ind, men billederne skal findes på nettet et sted, så du kan linke fra en URL. Håber det gav mening.. Tænkte det nok tak for dit svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts