Gæst sarafia Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Hejsa. Jeg søger mere eller mindre desperat efter nogen med erfaring inden for Bringselmarkering for figuranter. Allerhelst på sjælland. Findes der sådan en her:rolleyes:? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Prøv at kontakte Lyngholm Hundeskole, de har i hvert fald bringsel-melding på til deres sommer-camp, så de må vide noget om det Sommerferie Camp 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Hejsa. Jeg søger mere eller mindre desperat efter nogen med erfaring inden for Bringselmarkering for figuranter. Allerhelst på sjælland. Findes der sådan en her:rolleyes:? Den eneste jeg kender der bruger det og underviser i det er Rene Bertelsen, og han er fra DcH Hjørring, han har brugt det i to år til det Nordiske program Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Jeg ved at alle DCH trænere just er blevet tilbudt et kursus i det - så du burde kunne finde bare en enkelt eller 2 i nogle af dine lokale DCH afdelinger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Prøv at kontakte Lyngholm Hundeskole, de har i hvert fald bringsel-melding på til deres sommer-camp, så de må vide noget om det Sommerferie Camp 2011 Det vil jeg kigge på med det samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Jeg ved at alle DCH trænere just er blevet tilbudt et kursus i det - så du burde kunne finde bare en enkelt eller 2 i nogle af dine lokale DCH afdelinger Der er desværre ingen der har været på kursus hos os, har undersøgt det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men vores DCH har lagt kursusmaterialet ud på deres hjemmeside Danmarks civile Hundeførerforening - DcH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men vores DCH har lagt kursusmaterialet ud på deres hjemmeside Danmarks civile Hundeførerforening - DcH Kan se det ikke er der, jeg har det, og vil gerne sende det til dig, hvis du kun bruger det til dig selv.Materialet er til indlæring af bringslet, og der er et kursus 2 også. Så skip mig din e-mail, hvis du er interreset, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts