LiseLyholm&Ronja Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Ronja halter på sit højre bagben Hvad kan man gøre? Har prøvet at lave sådan en bukke-strække test, og synes umiddelbart ikek at hun kan/vil bukke det højre lige så mig op under sig som det venstre Far virker MEGET ligeglad! Jeg overvejer dyrlægevagten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Ronja halter på sit højre bagben Hvad kan man gøre? Har prøvet at lave sådan en bukke-strække test, og synes umiddelbart ikek at hun kan/vil bukke det højre lige så mig op under sig som det venstre Far virker MEGET ligeglad! Jeg overvejer dyrlægevagten Hvor gammel er det Ronja er? Kan hun ha' slået sig på tur eller i leg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Hvor gammel er det Ronja er? Kan hun ha' slået sig på tur eller i leg? Hun er 3½ år Hun har været ude i haven hele dagen og gravet huller og løbet jagten traktore der kørte forbi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Hun er 3½ år Hun har været ude i haven hele dagen og gravet huller og løbet jagten traktore der kørte forbi. Jeg tænker, om hun måske er lidt overanstrengt? Jeg gik med Nelson i næsten to timer i går, og til sidst ville han næsten ikke gå for bare træthed, og senere var han lidt stiv i det. Her hjemme kan jeg i hvertfald mærke, at vinteren er slut og formen er dårlig... Jeg ville holde hende i ro med fx marvben eller noget, og så se det an til i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Jeg tænker, om hun måske er lidt overanstrengt? Jeg gik med Nelson i næsten to timer i går, og til sidst ville han næsten ikke gå for bare træthed, og senere var han lidt stiv i det. Her hjemme kan jeg i hvertfald mærke, at vinteren er slut og formen er dårlig... Jeg ville holde hende i ro med fx marvben eller noget, og så se det an til i morgen. Hun går ikke frivilligt, så det bliver nemt at holde hende i ro Håber at det er væk i morgen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Jeg er enig med Mette. Hold hende i ro en dags tid og hvis hun starter halter på mandag, så en tur forbi dyrlægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Enig med de andre. Du vil nok også kunne mærke på hende i nat, hvis hun er urolig fordi hun har ondt... Men ellers så prøv at se i morgen. God bedring til hende :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts