Hop til indhold

Recommended Posts

Ronja halter på sit højre bagben :cry:

Hvad kan man gøre?

Har prøvet at lave sådan en bukke-strække test, og synes umiddelbart ikek at hun kan/vil bukke det højre lige så mig op under sig som det venstre :vedikke:

Far virker MEGET ligeglad! :cry:

Jeg overvejer dyrlægevagten :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ronja halter på sit højre bagben :cry:

Hvad kan man gøre?

Har prøvet at lave sådan en bukke-strække test, og synes umiddelbart ikek at hun kan/vil bukke det højre lige så mig op under sig som det venstre :vedikke:

Far virker MEGET ligeglad! :cry:

Jeg overvejer dyrlægevagten :genert:

Hvor gammel er det Ronja er? Kan hun ha' slået sig på tur eller i leg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er 3½ år :???:

Hun har været ude i haven hele dagen og gravet huller og løbet jagten traktore der kørte forbi. :vedikke:

Jeg tænker, om hun måske er lidt overanstrengt? Jeg gik med Nelson i næsten to timer i går, og til sidst ville han næsten ikke gå for bare træthed, og senere var han lidt stiv i det. Her hjemme kan jeg i hvertfald mærke, at vinteren er slut og formen er dårlig...

Jeg ville holde hende i ro med fx marvben eller noget, og så se det an til i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker, om hun måske er lidt overanstrengt? Jeg gik med Nelson i næsten to timer i går, og til sidst ville han næsten ikke gå for bare træthed, og senere var han lidt stiv i det. Her hjemme kan jeg i hvertfald mærke, at vinteren er slut og formen er dårlig...

Jeg ville holde hende i ro med fx marvben eller noget, og så se det an til i morgen.

Hun går ikke frivilligt, så det bliver nemt at holde hende i ro :???:

Håber at det er væk i morgen! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites