Hop til indhold

Hvor er det dog forfærdeligt

Recommended Posts

Gæst Chica94

Min mor siger altid - Du kan ikke redde hele verden.

Idag var mit svar

- Jeg vil ikke redde hele verden.. jeg vil bare redde den ene hund!

Min mormor har en veninde som har den her hund, racen er Bichon Frisé, hun er i den overbevisning om at har man have skal hunden ikke luftes mere end en enkelt gang om ugen, og nå det er en så lille hund MÅ DEN IKKE gå forlangt da det kan skade den.. sikke noget pis at fyre af siger jeg bare!!:evil:

Hun havde en gang en puddel der blev så tyk at den ikke kunne klø sig på ryggen!! Jeg så den, den lå bare og vippede med hovedet fordi den prøvede at nå ryggen.. hun kunne selvfølgelig ikke se at der var noget i vejen med den.. sådan skulle den jo se ud:damn: Og den her hund er på vej derhen af!

Min mormor har sagt at det syndt for hunden men hende veninden er sikker på at den ikke kræver mere:damn:

hun siger at det er den perfekte hund fordi den IKKE SKAL havde SÆRLIG meget motion, den fælder ikke og er god til at havde i en lejlighed.. så skaf dig dog en en skaldet gammel kat!! I starten ville hun gå af med den igen men nu har hun skiftet menning fordi at den jo er "åhhh.. så sød" fisk er også søde-.-

Har virkelig overvejet at ringe til dyrens beskyttelse! Men stadig, hun er jo en gammel dame, måske tager det ekstra hårdt på hende at få fjernet hunden med magt:vedikke:

Hvad ville i gøre:confused:

Har selv overvejet lidt at spørge min mormor at tage mig med hjem til hende veninden en dag, også helt tilfældigt begynde at snakke om hvor meget en hund kræver og at hendes hund er noget så sød og jeg ville ønske jeg selv havde en... Men ved sq ikke om det vil virke...

Fik det i sær dårligt da jeg hørte det med at hun ikke syntes en hund skal gå mere end én gang om ugen hvis man har have:cry:

(undskyld hvis den ikke er postet rigtigt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Ku du ikk finde en beskrivelse af racen på nettet og tilfældigvis putte i hendes postkasse... :slem:

Eeej ved det ikke, det er jo et kæmpe dilemma. Desværre ikke ualmindeligt blandt husdyr at de bliver for fede fordi folk enten vil "være ekstra søde" eller fordi de ikke sætter sig ind i de krav deres husdyr stiller til dem..

Egoistisk ja, men sandt. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sker desværre alt for tit at folk ikke sætter sig ind i hvad det dyr de anskaffer kræver af pasning og motion :???:.

Du kan jo se om du kan komme til at snakke med damen og forklare hende hvad hendes hund kræver, men om hun vil lytte er bestemt ikke sikkert.. Desværre!! Evt kan du jo tilbyde at lufte den hvis du selvfølgelig har mulighed for det.

Link til indlæg
Del på andre sites