Aslan Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 bare lige et enkelt billed af to dejlige hunde Aslan knurrede kun af 2 han-hunde :banan: Den ene måtte dog godt side 2 meter fra ham og bliver overkløet af mig Den anden knurrede først det var udenfor. Ellers syntes både Martin og jeg at Aslan er ved at blive ret voksen, og klarede det virkelig flot. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Smukke Liva og Aslan:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Nårh jow, og Liva og Aslan fik gratis reklame piv gris af best friend :5up::5up: Fordi mærket var faldet af, så kunne de ikke sælges :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Nårh jow, og Liva og Aslan fik gratis reklame piv gris af best friend :5up::5up: Fordi mærket var faldet af, så kunne de ikke sælges :mrgreen: Liva synes godt, at den er lidt mærkelig - den siger jo øf i stedet for piv. Men den er da blevet båret lidt rundt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Liva synes godt, at den er lidt mærkelig - den siger jo øf i stedet for piv. Men den er da blevet båret lidt rundt på Men der kommer jo snart en hvalp der kan æde den for hende :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Men der kommer jo snart en hvalp der kan æde den for hende :mrgreen: 11 uger til indflytning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 2 smukke smukke hunde :hjerte::hjerte: (og til orientering - bagved i den turkise trøje står Capone :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Aslan var meget rolig og voksen da jeg hilste på ham og ja han tog det vældig pænt at hans mor var ved at blive væltet omkuld af den anden Aslan der ville op på skødet og nusses Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst labberdrengene Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Aslan var meget rolig og voksen da jeg hilste på ham og ja han tog det vældig pænt at hans mor var ved at blive væltet omkuld af den anden Aslan der ville op på skødet og nusses Det kan da ikke være min Aslan du nævner der:genert:, hihihi, han vælter da aldrig nogen:hmm::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 2 smukke smukke hunde :hjerte::hjerte: (og til orientering - bagved i den turkise trøje står Capone :blink:) Ja, troede bare vi(Helene med camera) og jeg skulle holde fri og kigge hunde Men fik opgaver af vores instruktør, som vi skal debatere på næste kursus som hundetræner. Opgaven lød : Overvejelser omkring etik på messen/udstillingen:shock: Skønne Aslan og Liva fangede vores opmærksomhed ved vores gang igennem messen, så måtte da lige have nogle billeder af dem, nu vi så dem irl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Det kan da ikke være min Aslan du nævner der:genert:, hihihi, han vælter da aldrig nogen:hmm::blink: Årh han var så sød :lun: (best friend har også et billed af ham inden i deres album på FB) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hvor er de søde sammen:lun::lun: Og sikke fint de sidder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hvor er de søde - Kan ikke lige gennemskue hvilken race Aslan? er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Han er en broholmer:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Han er en broholmer:-D Aaah ja det kan jeg se nu du siger det men synes de Broholmer jeg har set har været mere 4kantede i hovedet Er vild med din avatar forresten :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hvor er de dejlige begge to xxx Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hø så var det Aslan og familie jeg så, lige ved Olivers stand, ærgeligt at jeg ikke lige fik indfaget jer, men havde travlt med en af de mandlige standholdere der legede kanin og prøvede at sælge mig "påskeæg"..:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hø så var det Aslan og familie jeg så, lige ved Olivers stand, ærgeligt at jeg ikke lige fik indfaget jer, men havde travlt med en af de mandlige standholdere der legede kanin og prøvede at sælge mig "påskeæg"..:slem: Var det dig jeg bangede en med min taske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Var det dig jeg bangede en med min taske? Det tror jeg ikke, mener det først var senere jeg blev tævet med en taske.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 2 smukke smukke hunde :hjerte::hjerte: (og til orientering - bagved i den turkise trøje står Capone :blink:) Min tanke har ellers været ikke at offentligøre mig selv med billeder, derfor ligger der ingen her. Hvis jeg havde ønsket dette havde jeg selv lagt billeder ind i tråden "hvordan ser du ud":oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hvor er de bare skønne begge to :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 To dyyygtige hunde! Elsker Aslans lange tunge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts