Gæst SikkeEtHundeliv Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Idag har jeg haft Basse i 4 år :banan::banan: Han er min øjesten og min "soulmate" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 hvor er han smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Tillykke med de 4 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Rigtig flot hund, og tillykke med dagen... Vores gamle bliver 11år og den lille bliver 3 år...sikke mange glæder man har med sine hunde, nu er vores trætte, vi har været ude at se fodbold, gået hjem til sviger ar og har indtaget aftens aftensmaden omkring bålet.... Om lidt sidder vi nok og snorker om kap:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Tak skal I have Bøvle - Det lyder bare rigtig hyggeligt og lige sådan noget man skal lave i sådan et dejlig vejr. Jeg fik Basse hjem da han var 5 år og han bliver 9 her til November. Han er min lille stjerne:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Tillykke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Tillykke med smukke Basse :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Tillykke med de 4 år . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts