Gryn Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Groas knæ har det desværre ikke for godt så hun skal i gang med noget waterwalk. Kender i nogle gode steder i Østjylland? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Christian der har Moonsisters.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Christian der har Moonsisters.dk Det ser sørme godt ud, har du været der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Ja - dog ikke med hund i waterwalker. Men han er imo meget dygtig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Smilla går på Nordre Dyrehospital i Lystrup. Genoptræning af hunde på vandløbebånd på Nordre Dyrehospital Vi er glade for at gå der. Jeg har fået mange små solstrålehistorier om gigtplagede hunde, der kan undvære deres medicin vha waterwalking. Smilla er jo halt (hele tiden på land pga en ledbåndsskade) men hun kan gå 16 min i vandet uden at få mere ondt. Det er virkelig god træning og MEGET skånsomt. :5up: Man kan få 10-turskort.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Vi går også hos Moonsisters og har gået der i halvandet år med begge vores hunde. De eeeelsker det. Der kan du også få ti-turskort, men også op til 40-turskort, så man sparer lidt ekstra :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Vi går også hos Moonsisters og har gået der i halvandet år med begge vores hunde. De eeeelsker det. Der kan du også få ti-turskort, men også op til 40-turskort, så man sparer lidt ekstra :5up: Tak, dejligt at høre fra en som bruger stedet. Vi håber at træning af Groas knæ kan afværge en operation. Og så er det jo fint vi kan komme med rutebil der til så længe jeg ikke må køre bil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Vi kan varmt anbefale det. Vi kommer til at gå der resten af vuffernes liv. De har begge HD. Han er meget dygtig og professionel og pigerne eeeeelsker at komme der. Den ene HADER ellers vand, men ikke når hun skal i walkeren hos Christian :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Vi kan varmt anbefale det. Vi kommer til at gå der resten af vuffernes liv. De har begge HD. Han er meget dygtig og professionel og pigerne eeeeelsker at komme der. Den ene HADER ellers vand, men ikke når hun skal i walkeren hos Christian :5up: Hvor ofte kommer I der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 I starten ca. 2 gange om ugen og så én gang om ugen og nu hver halvanden uge. Jeg er så bange for at de mister muskler, så jeg tør ikke risikere noget. Men det aftaler man med Christian, for det er helt individuelt hvordan programmet skal ligge for hver hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 I starten ca. 2 gange om ugen og så én gang om ugen og nu hver halvanden uge. Jeg er så bange for at de mister muskler, så jeg tør ikke risikere noget. Men det aftaler man med Christian, for det er helt individuelt hvordan programmet skal ligge for hver hund. Mange tak for hjælpen, nu ved jeg lidt mere. Er 100% på det er det rigtige sted for Groa og mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Velbekomme, det er med at dele ud, når man har gode erfaringer :5up: Jeg tror I bliver glade for det :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts