Hop til indhold

Recommended Posts

Smilla går på Nordre Dyrehospital i Lystrup. Genoptræning af hunde på vandløbebånd på Nordre Dyrehospital

Vi er glade for at gå der. Jeg har fået mange små solstrålehistorier om gigtplagede hunde, der kan undvære deres medicin vha waterwalking.

Smilla er jo halt (hele tiden på land pga en ledbåndsskade) men hun kan gå 16 min i vandet uden at få mere ondt. Det er virkelig god træning og MEGET skånsomt. :5up: Man kan få 10-turskort..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi går også hos Moonsisters og har gået der i halvandet år med begge vores hunde. De eeeelsker det. Der kan du også få ti-turskort, men også op til 40-turskort, så man sparer lidt ekstra :5up:

Tak, dejligt at høre fra en som bruger stedet.

Vi håber at træning af Groas knæ kan afværge en operation. Og så er det jo fint vi kan komme med rutebil der til så længe jeg ikke må køre bil.

Link til indlæg
Del på andre sites

I starten ca. 2 gange om ugen og så én gang om ugen og nu hver halvanden uge. Jeg er så bange for at de mister muskler, så jeg tør ikke risikere noget. Men det aftaler man med Christian, for det er helt individuelt hvordan programmet skal ligge for hver hund.

Mange tak for hjælpen, nu ved jeg lidt mere. Er 100% på det er det rigtige sted for Groa og mig.

Link til indlæg
Del på andre sites