Gæst Basset-baby Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Hejsa Nu fik vi så vores fantastiske hvalp hjem i fredags, og han er SÅ god Han skal op og tisse 2 gange på en nat og han siger selv til, men hvis han går selv så tisser han inden vi når hoveddøren. Hvis jeg bære ham så venter han jo til vi når ud på græsset. Men hvad er egentlig bedst? Hvis vi lader ham gå selv med viden om at han når at tisse inden, så får han jo et billede af at det "er ok"- men bære vi ham, og derved roser helt tosset når han tisser ude, så bliver han jo bekræftiget i at han tisser det rigtige sted? I dagtimerne er han næsten kun ude, med mindre han lige er faldet omkuld af træthed indendøre Så der er næsten ingen uheld. Hans uheld kan stadig tælles på en hånd- hvoraf 2 er om natten. What to do ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hjælp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Jeg ville bære ham om natten her i starten, der er ingen grund til han oplever nederlag ved at tisse på gulvet. Han er nok så træt at han først vågner når det er liiiige oppe over . Så længe han selv går i dagtimerne ville jeg ikke være nervøs ved at bære ham om natten:-D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Tillykke med ham. Husk nu endelig masser af billeder... Jeg ville også bære ham ud her i starten. Hvalpe glemmer jo lynhurtigt hvad de var i gang med, og hvis man skal snuse til fx en sko på vej ud, så kan de små pus ikke altid holde sig. Vi bærer stadig Zolo ud sommetider, da han er lidt langsom til at trisse mod døren (han er dog snart for tung med sine 16 kg). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Okay, så er jeg helt rolig Var bare bange for at gøre ham doven, eller ødelægge renlighedstræningn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Jeg ville også bære om natten, helt klart. Og så vil jeg lige tillægge at han bli'r selvfølgelig aaaaldrig renlig, hvis ikke du viser nogle billeder af ham!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Jeg ville også bære om natten, helt klart. Og så vil jeg lige tillægge at han bli'r selvfølgelig aaaaldrig renlig, hvis ikke du viser nogle billeder af ham!!!! Ja det mener jeg også at ha' læst et par steder at det er sådan det fungere!:slem: Er det en basset hvalp du har fået????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Ja det mener jeg også at ha' læst et par steder at det er sådan det fungere!:slem: Er det en basset hvalp du har fået????? Ja, det er en basset En lille (stor ) dreng! Vi har dog lidt vanskeligheder ved at finde det perfekte navn Så pt. tror han vidst at han hedder "Kom så" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Ja, det er en basset En lille (stor ) dreng! Vi har dog lidt vanskeligheder ved at finde det perfekte navn Så pt. tror han vidst at han hedder "Kom så" Ja, det er ikke let at finde navne. Her hjemme hedder begge hunde "lille". Så vi siger bare "kom så lille" Edit: De hedder selvfølgelig ikke lille, men Nelson og Zolo... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Ja, det er ikke let at finde navne. Her hjemme hedder begge hunde "lille". Så vi siger bare "kom så lille" Edit: De hedder selvfølgelig ikke lille, men Nelson og Zolo... Vi er faktisk lige kommet frem til at han skal hedde Alfred Vi har haft en del oppe og vende, men dette kunne vi alle leve med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Vi er faktisk lige kommet frem til at han skal hedde Alfred Vi har haft en del oppe og vende, men dette kunne vi alle leve med Genialt navn til sådan en hund :hjerte: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts