Gæst Basset-baby Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Nu fik jeg jo at vide i min anden tråd om renlighed, at det kræver billeder at få ham renlig- så det må jeg jo hellere arrangere Her kommer der et par stykker: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Århhh, hvalpenuttethed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Hvor er han bare nusser:lun::lun: Tillykke med vidunderet:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Har voldsom lyst til at kramme ham. Han er godt nok kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Ej men altså :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Hold op hvor er han nuser :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Årh for pokker da:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 ååårh über hvalpe rynke nuttethed :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Mange tak Han er helt igennem fantastisk- det bedste sind, og et kæmpe gå-på-mod :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Fuldstændig og total afslapning (for han er da i live, ik??? :blink: ) Hvor ser han dog bare vidunderskøn ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Nøøøjjj, hvor er han bare sød!!! :lun: :lun:Og hvor heldigt, nu bli'r han også renlig! Jeg kender jo faktisk nogle der har opdræt af basset, måske skulle jeg ta' ud til dem og kramme hvalpe næste gang de har et kuld... :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Det er da nok den mest vidunderlige og fantastiske lille rynkebasse jeg nogensinde har set Nuhhh..... Han er da bare for lækker og lige til at kramme - Får pludselig lyst til en basset, bare for at få de hvalpe rynker at kigge på dagligt :hjerte: Men tror sørme den renlighed kræver daglige billeder :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Fuldstændig og total afslapning (for han er da i live, ik??? :blink: ) Hvor ser han dog bare vidunderskøn ud Haha- han sover da ikke på billede 2 med kødbenet Her ved man kun om han sover hvis han snorker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 nuuuuiiiii totalt overskøn og rynket :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wheaten terrier Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 øjjji hvor er han da rynke putte nuttet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Årh hvor er han bare skøn :5up:. Lille nuttede rynkede pølse . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts