skipper-odense Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Vi har sådan et koben til at fjerne flåter med og det virkede fint sidste år, men nu har vi fundet 3 flåter i år som var så flade i det at vi ikke kunne få kobenet til at tage fat om dem Det lykkedes til sidst, men vi har lige stået 2 voksne mennesker og måtte holde hunden i 10 minutter fordi bæstet sad fast på et meget privat sted på hunden :damn: Det kan vel ikke passe at man skal lade dem sidde til de er store nok til at gå i kobenet så bruger i andre noget andet til at fjerne dem med? Og han får en omgang frontline i aften selvom jeg ikke er så glad for at fylde det giftige stads på ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Da jeg købte kobenet var der 2 stk i. En stor og en lille. Og den lille kan sagtens tage de små.. Men kobenet er stadig det eneste jeg vil anbefale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Vi har sådan en her: http://www.alttilhundogkat.dk/soeg-i-varer.6?/2381A%20Skovfl%E5t%20tang%20ass.%20farver/&showitem=115 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Vi har sådan en her:http://www.alttilhundogkat.dk/soeg-i-varer.6?/2381A%20Skovfl%E5t%20tang%20ass.%20farver/&showitem=115 Er den flad eller spids i enden? Det er ikke til at se på billedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Da jeg købte kobenet var der 2 stk i. En stor og en lille. Og den lille kan sagtens tage de små.. Men kobenet er stadig det eneste jeg vil anbefale Jeg har kun set den ene størrelse :hmm:men synes jo også den er dejlig nem at bruge så det irriterer mig at den ikke kan tage de små. Måske skulle jeg bare tjekke om jeg kan finde en mindre en ved dyrehandleren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Vi har sådan en her:http://www.alttilhundogkat.dk/soeg-i-varer.6?/2381A%20Skovfl%E5t%20tang%20ass.%20farver/&showitem=115 Den der kan jeg så slet ikke bruge:lol: Så den røg ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Er den flad eller spids i enden? Det er ikke til at se på billedet Er ret sikker på den er spids Tror vores er fundet i kvickly :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Jeg har kun set den ene størrelse :hmm:men synes jo også den er dejlig nem at bruge så det irriterer mig at den ikke kan tage de små. Måske skulle jeg bare tjekke om jeg kan finde en mindre en ved dyrehandleren :engel: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Den der kan jeg så slet ikke bruge:lol: Så den røg ud Hehe, min mor har fundet teknikken, jeg er på randen til besvimelse ved synet af en flåt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Hehe, min mor har fundet teknikken, jeg er på randen til besvimelse ved synet af en flåt :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 :lol: :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 :engel: Jeg er kun mig, så der er ingen kære mor.. Men det går nu også fint. Jeg er ikke så sart:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Jeg er kun mig, så der er ingen kære mor.. Men det går nu også fint. Jeg er ikke så sart:mrgreen: Det er jeg heller ikke.... normalt Men lige de der flåter, de er sku klamme! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Jeg er kun mig, så der er ingen kære mor.. Men det går nu også fint. Jeg er ikke så sart:mrgreen: Jeg er bestemt heller ikke god til den slags men af skal de jo de små bæster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 :engel: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies :kys:den skal jeg vist lige have bestilt og så satser jeg på at den næste flåt har så meget anstændighed at den ikke også sætter sig på skippers ædlere dele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 :engel: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Den har de i Dalum dyrehandel og der ville jeg alligevel forbi i morgen for at købe en sporline til at træne indkald med :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst labberdrengene Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Den har de i Dalum dyrehandel og der ville jeg alligevel forbi i morgen for at købe en sporline til at træne indkald med :5up: Jeg har også den røde plastiktang, jeg synes den er god. Den er flad i enden, den tager helt flade småbitte tæger:lol:.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts