Gæst jepsen Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Uh er ikke helt sikker på hvor denne tråd skulle hen, så bær over med mig, hvis den er landet det forkerte sted:D Jeg søger brødre/søstre til min hund Dupond. Vi blev fra sælgers side lovet, at der kom en opdatering på hvalpene og evt. et lille træf, men det er ikke sket. Jeg har prøvet at kontakte sælger, men får intet svar tilbage. Derfor søger jeg så her Jeg er meget nysgerrig mht til de andre hvalpe. Adfærd, størrelse, gemyt osv. Jeg købte Dupond (Kenej) i Højer af en J.Harpøth september 2009. Har du købt hund samme sted, er jeg interesseret i at høre fra dig:D Venlig hilsen Duponds onde mor som ikke vil lukke ham ud i haven, da det regner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Hvis nogle kender til disse ville bare en racebeskrivelse eller hvalpenes forældres stambogsnavne nok kunne gavne en del. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Stambog? Hvad er det? :blink: Det er selvfølgelig rigtigt. Det tænkte jeg slet ikke på. Moderen er labrador, F1 størrelse og faderen er lab/BC (tror også der var lidt hønsehund i ham) Hende der solgte var lydighedsmester i DCH eller noget i den dur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts