Gæst MM80 Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Vi er 2 serviceøkonom studerende som er i gang med vores afsluttende projekt omkring fænomenet hundedagpleje og har i den forbindelse brug for input fra dig. Hundedagpleje er meget populært og udbredt i udlandet, men ikke i Danmark og vi vil gerne undersøge hvorfor. Det vil være os en stor hjælp, hvis du vil bruge lidt tid til på at svare på vores online spørgeskema. De eneste kriterier er, at du har hund og bor i Region Hovedstaden. Alle besvarelser vil selvfølgelig være anonyme. Kopier venligst denne adresse og åbn linket i et nyt vindue: askpeople.dk/?i3=7b6caaa081eb69f Tusind tak og mange hundehilsner fra Yasmin & Maya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Bare sådan af ren nysgerrighed - hvorfor kun Hovedstaden? Held og lykke med jeres projekt, håber I vil dele resultaterne her i tråden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Bare sådan af ren nysgerrighed - hvorfor kun Hovedstaden? Held og lykke med jeres projekt, håber I vil dele resultaterne her i tråden! Måske er provins bare provins, forstået som uinteressant meningsløst:banan: eller prøv at tænde for TV'et altså det de kalder landsdækkende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 hvis man går ind og læser deres spørgsmål vil man opdage at de selv tænker på at oprette en hundedagpleje i hovedstaden, derfor er det kun relevant at få svar fra fremtidige mulige kunder:hmm: Så det er ikke bare en undersøgelse men i lige så høj grad reklame:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 hvis man går ind og læser deres spørgsmål vil man opdage at de selv tænker på at oprette en hundedagpleje i hovedstaden, derfor er det kun relevant at få svar fra fremtidige mulige kunder:hmm:Så det er ikke bare en undersøgelse men i lige så høj grad reklame:???: Ja men kriterierne for at deltage i undersøgelsen, var da i det mindste klare nok!:blink: Det er fint! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 hvis man går ind og læser deres spørgsmål vil man opdage at de selv tænker på at oprette en hundedagpleje i hovedstaden, derfor er det kun relevant at få svar fra fremtidige mulige kunder:hmm:Så det er ikke bare en undersøgelse men i lige så høj grad reklame:???: Jamen, det skal de jo skrive Det er en del af opgaven, hvor de skal undersøge om der er et marked for deres idé.. (som sagtens kan være fiktiv, i og med det er en opgave). Jeg ser det i hvert fald ikke som reklame. Ingen steder spørger de f.eks. om ens e-mail, så de senere kan reklamere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Jamen, det skal de jo skrive Det er en del af opgaven, hvor de skal undersøge om der er et marked for deres idé.. (som sagtens kan være fiktiv, i og med det er en opgave). Jeg ser det i hvert fald ikke som reklame. Ingen steder spørger de f.eks. om ens e-mail, så de senere kan reklamere. Det kan da godt være det er sådan, men det var ikke det jeg lige tænkte da jeg læste spørgsmålene:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Mettemille Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Jeg synes det er fint i undersøger markedet, og hvis det kan kombineres med en opgave, er det bare godt. Det er super vigtigt at knytte sit studie til det man gerne vil bagefter. Markedsanalyse er da en vigtig del af det, at starte et firma op tænker jeg. Noget andet er også, at jeg selv - hvis jeg skulle bruge en dagpleje - ville være ked af, at man ikke i forvejen havde stukket en finger i jorden hos hundeejerne, for at undersøge hvordan et eventuelt behov kunne se ud. For mig er uddannelse og erfaring med hunde rigtig vigtigt. Sådanne ting afsløres jo netop i en undersøgelse af kundebehov - og krav. Det kan jeg simpelthen ikke se noget forgjort i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MM80 Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Hej alle:) Ja det er nemlig fordi vi skal lave en opgave om en forretningsplan, hvor man for at gøre det så realistisk så muligt - f.eks. skal lave en geografisk afgrænsning:) Man kunne sagtens have lavet den alle andre steder (osse i provinsen) Men da vi læser i Kbh, var det nemmest og oplagt for os at skrive en forretningsplan i Region Hovedstaden:) OBS: Vi har haft problemer med vores link ovenfor, den registrere ikke de der er besvaret fra i dag:( Men hvis der er flere interesserede er I velkommen til at BENYTTE & KOPIER linket herunder- det som VIRKER;) askpeople.dk/?i3=6e46a203a316ee0 Vi vil selvfølgelig være utrolig interesseret i jeres personlige mening om Konceptet Doggy Daycare/Hundedagpleje!? Hvorfor tror I det ikke er mere udbredt i Danmark??? Mange hilsner Yasmin & Maya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Hej alle:) Ja det er nemlig fordi vi skal lave en opgave om en forretningsplan, hvor man for at gøre det så realistisk så muligt - f.eks. skal lave en geografisk afgrænsning:) Man kunne sagtens have lavet den alle andre steder (osse i provinsen) Men da vi læser i Kbh, var det nemmest og oplagt for os at skrive en forretningsplan i Region Hovedstaden:) OBS: Vi har haft problemer med vores link ovenfor, den registrere ikke de der er besvaret fra i dag:( Men hvis der er flere interesserede er I velkommen til at BENYTTE & KOPIER linket herunder- det som VIRKER;) askpeople.dk/?i3=6e46a203a316ee0 Vi vil selvfølgelig være utrolig interesseret i jeres personlige mening om Konceptet Doggy Daycare/Hundedagpleje!? Hvorfor tror I det ikke er mere udbredt i Danmark??? Mange hilsner Yasmin & Maya Jeg har ofte undret mig over det - ville elske at vide Mio hyggede sig når jeg var væk i skole/på arbejde.. det ser så hyggeligt ud når man ser det i tv! Er dog lidt usikker på om Mio ville egne sig :hmm: - måske hvis han kom i special-klassen med støttepædagog! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MM80 Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Kom gerne med flere meninger om selve konceptet hundedagpleje!!! Vi kunne godt tænke os at åbne en lille debat og høre om folk er for eller imod det. Vi har jo oprettet emnet i andre forum og i specielt en af dem er der faktisk kun modstand:D (k9 hundeforum) Det er faktisk ret skræmmende hvor mange delte meninger der er til dette koncept! Vi synes jo det er et genialt koncpet, hvis man med rette folk, rette erfaringer og evner kan være med til at skabe et udbredt koncept. Som vi også skrev i det andet forum, så vil der altid være nogle dårlige aspekter ved et nyt koncept, men dem skal man jo forsøge at eliminere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MM80 Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Tusind tak for jeres svar - det er virkelig en stor hjælp for os :5up: Keep it up :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MM80 Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Kære alle, tusind tak for jeres besvarelser på vores spørgeskema - det er virkelig en stor hjælp :5up: Vi har stærkt brug for flere besvarelse og vil sætte stor pris på hvis flere vil bruge 5 min på at svare. Endnu engang tusind tak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts