Hop til indhold

Hvalpesitning


Audrey
 Share

Recommended Posts

Kære eksperter :blink:

 

Dette er nummer to ud af formentlig MANGE spørgsmål jeg vil stille jer omkring pasning af hvalpe.

 

Jeg har lige snakket med min chef om arbejdstider til sommer. Da jeg sagde at jeg ikke kunne komme i juni (fordi jeg får Audrey hjem d. 6. :banan:) blev hun ikke vildt begejstret. Jeg er ansat på 0 timer så det er ikke fordi jeg skal tage fri som sådan, men jeg arbejder i tøjbutik og der er run på i den måned så hun vil helst ikke undvære mig.

 

SPØRGSMÅLET LYDER:

 

Ville jeg være en rigtig dårlig nybagt hundemor, hvis jeg fik mine naboer til at passe hende? :vedikke:

Det er ganske vist kun lørdag (det var den dag min chef havde mest brug for mig) og det drejer sig vel om 5 timer jeg skal være væk fra hende, men er det fair overfor hende når jeg kun har haft hende i 4 dage?? Selvom hun på daværende tidspunkt er lidt over 3 måneder, er hun jo stadig baby og det er en helt ny tilværelse for hende..

Jeg har det ikke ret godt med at skulle gå fra hende så tidligt, men jeg vil jo også gerne beholde mit job... :oops:

 

(Det er altså ikke fordi jeg bliver fyret (tror jeg) hvis jeg ikke kan arbejde den måned, men man vil jo også gerne vise chefen at man er arbejdsvillig. Især når man kun har været ansat siden marts ;-))

 

Mine naboer har en fransk bulldog på 9 måneder, som hun vil komme på playdates med i fremtiden. Har faktisk slet ikke spurgt dem om de gider hjælpe mig (hun er jo ikke renlig) for jeg ville lige høre jer herinde, hvad I mener...

 

Så jeg håber at I vil dele jeres holdninger og MEGET gerne erfaringer med mig, så jeg kan blive klog på hvad jeg skal gøre.

 

På forhånd tak :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville også forsøge at høre en veninde om ikke hun kan sidde hos hvalpen imens du arbejder.

 

Ellers tror jeg heller ikke der sker det store ved at hun er hos naboen den ene dag ;-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...