Gæst bella_ Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Det er utrolig gøy (og lærerikt) å se hvordan andre trener og løper under konkurranser. Jeg har lagt ut en del filmer av mine løp og treninger med mine hunder (både agility og rundering) for de som er interessert så kan du søke på bellapusen på youtube. De to nyeste filmene er fra min hundeklubbs interne konkurranse hvor Team Bella (jeg og min hund) gikk feilfritt både agility og hopp løpet :klap: Noen andre som har agility videoer de ønsker å dele? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Det er utrolig gøy (og lærerikt) å se hvordan andre trener og løper under konkurranser. Jeg har lagt ut en del filmer av mine løp og treninger med mine hunder (både agility og rundering) for de som er interessert så kan du søke på bellapusen på youtube. De to nyeste filmene er fra min hundeklubbs interne konkurranse hvor Team Bella (jeg og min hund) gikk feilfritt både agility og hopp løpet :klap: Noen andre som har agility videoer de ønsker å dele? Her er en enkelt af mig og min BC Boss, jeg har eget Boss siden januar i 2010, denne video er fra wilhelsmsborg og det er åben klasse, og han vandt ud af ca. 90 store hunde :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Ja, ja en kan ikke huske det hele jeg prøver lige igen [media] [/media]Den er den eneste gang vi har løbet nogenlunde, og vi er meget stolte:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Her er springløbet til vores sidste stævne. Jeg er en tumpe og presser Tyson, så han laver fejl i slalomindgangen. :stupid: Men ellers var jeg fint tilfreds. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Karla og jeg til Ribe... feltfejl, men eller fint løb, lige bortset fra at jeg er ved at sparke min hund ned efter posen Untitled on Vimeo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bella_ Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 @ Spilop: Så bra! Du virket veldig avslappet og rolig samtidig som du og Boss hadde hele kontrollen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bella_ Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 @Sonja77: Jeg synes det er så gøy å se andre raser som løper agility enn "bare" BC og Sheltie. Kjekt å se at alle hunder (og eiere) kan ha det gøy i denne sporten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bella_ Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Karla og jeg til Ribe... feltfejl, men eller fint løb, lige bortset fra at jeg er ved at sparke min hund ned efter posen Det var en god fart dere hadde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Til Bella Har du ikke nogle videoer af nyere dato. Jeg så videoen af jer til Dania, men det er nu 3 år siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bella_ Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Til BellaHar du ikke nogle videoer af nyere dato. Jeg så videoen af jer til Dania, men det er nu 3 år siden Er det til meg du mener? Jeg har masse nye videoer på youtube, søk på: bellapusen Da kommer du inn på min kanal med masse videoer. Jeg har ikke skrevet nok innlegg her til å linke til disse direkte. Du kan ikke ha sett video av meg fra Dania? Jeg deltok ikke der.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts