Hop til indhold

Agility videoer

Recommended Posts

Gæst bella_

Det er utrolig gøy (og lærerikt) å se hvordan andre trener og løper under konkurranser.

Jeg har lagt ut en del filmer av mine løp og treninger med mine hunder (både agility og rundering) for de som er interessert så kan du søke på bellapusen på youtube.

De to nyeste filmene er fra min hundeklubbs interne konkurranse hvor Team Bella (jeg og min hund) gikk feilfritt både agility og hopp løpet :klap:

Noen andre som har agility videoer de ønsker å dele? :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er utrolig gøy (og lærerikt) å se hvordan andre trener og løper under konkurranser.

Jeg har lagt ut en del filmer av mine løp og treninger med mine hunder (både agility og rundering) for de som er interessert så kan du søke på bellapusen på youtube.

De to nyeste filmene er fra min hundeklubbs interne konkurranse hvor Team Bella (jeg og min hund) gikk feilfritt både agility og hopp løpet :klap:

Noen andre som har agility videoer de ønsker å dele? :vuf:

Her er en enkelt af mig og min BC Boss, jeg har eget Boss siden januar i 2010, denne video er fra wilhelsmsborg og det er åben klasse, og han vandt ud af ca. 90 store hunde :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Bella

Har du ikke nogle videoer af nyere dato. Jeg så videoen af jer til Dania, men det er nu 3 år siden

Er det til meg du mener?

Jeg har masse nye videoer på youtube, søk på: bellapusen

Da kommer du inn på min kanal med masse videoer.

Jeg har ikke skrevet nok innlegg her til å linke til disse direkte.

Du kan ikke ha sett video av meg fra Dania? Jeg deltok ikke der..

Link til indlæg
Del på andre sites