Hop til indhold

Huset gøres hvalpeklart


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg er gået i "redebygger-mode" nu er der jo "kun" 26 dage til hun kommer hjem :mrgreen:

 

Haven er ordnet og det eneste sted hvor der er skygge hele dagen er blevet ryddet, så der er en "Karla plads" hvor hun kan søge lidt fred fra solen. Vores have er total solgård, hvilket jo er en dejlig ting - men det kan jo også blive for meget...

 

Mad og vandskåle til køkkenet er indkøbt og stor vandskål til kælder / have, en hvalpekong, samt 3 hundesenge står på indkøbslisten. En til stuen, en til soveværelset og en til kælderen.

 

Vi bor i et gammelt byhus på flere etager, og der er kun adgang til haven via vores store kælder. Så regner med at en kurv / vandskål dernede vil være en god ide, da vi jo nok kommer til at bruge en del tid i haven med det gode vejr (som forhåbentlig kommer i august) og renlighedstræningen... Ligeledes tænkte jeg at i dårligt vejr ville den megen gulvplads i kælderen være et godt sted at træne / spise råt kød og andet der sviner meget....

 

Lige nu er jeg igang med at lokalisere løse ledninger, som skal hamres fast på væggen eller gemmes bag kabelbakker, samt omrokere hele stuen så der bliver plads til hundesengen :-D

 

Masser af små tupperware bøtter er indkøbt, så om en uge eller to går jeg nok igang med det hyggelige hverv at lave hjemmelavede godbidder til træning.

 

Vi er meldt til hvalpelegestue og sat på venteliste til et hvalpemotivationshold. De første 2 bamser er indkøbt, tæppe som skal med op til hende næste gang vi skal på besøg ligger også klart (vi skal bare lige sove lidt i det et par dage før vi tager det med) og der er kommet foderprøver hjem fra Eaglepack og Royal Canin. Halsbånd og snor får hun med "hjemmefra" og sele vil jeg ikke købe før jeg har hende hjemme og kan prøve dem på hende.

 

Nu tror jeg egentlig snart bare jeg mangler en hund :blink: eller er der et eller andet vitalt jeg har glemt / overset?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh, det er så spændende at købe ind og lægge planer for hvordan og hvorledes, når hvalpen kommer hjem. Kan godt forstå du glæder dig. :mrgreen:

 

Måske skulle du overveje at købe et hundetegn, selvom det først er påkrævet at hvalpen skal bære det fra den er 4 mdr. gammel (mener jeg det er).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundetegn er på listen, sammen med hvalpegitter til trappen.

 

Nu står madskålene på det renvaskede køkkengulv :mrgreen: det ser rigtigt hyggeligt ud :lun: bruger i underlag under madskålene? Køkkengulvet er stavplanker og kan nemt vaskes af, så svineri betyder ikke så meget...

 

Jeg har aviser liggende under Thailos vandskål, for han er et rigtigt svin når han drikker. Overvejer lidt at købe et underlag til kontorstole, for det ser lidt pænere ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg er gået i "redebygger-mode" nu er der jo "kun" 26 dage til hun kommer hjem :mrgreen:

 

Haven er ordnet og det eneste sted hvor der er skygge hele dagen er blevet ryddet, så der er en "Karla plads" hvor hun kan søge lidt fred fra solen. Vores have er total solgård, hvilket jo er en dejlig ting - men det kan jo også blive for meget...

 

Mad og vandskåle til køkkenet er indkøbt og stor vandskål til kælder / have, en hvalpekong, samt 3 hundesenge står på indkøbslisten. En til stuen, en til soveværelset og en til kælderen.

 

Vi bor i et gammelt byhus på flere etager, og der er kun adgang til haven via vores store kælder. Så regner med at en kurv / vandskål dernede vil være en god ide, da vi jo nok kommer til at bruge en del tid i haven med det gode vejr (som forhåbentlig kommer i august) og renlighedstræningen... Ligeledes tænkte jeg at i dårligt vejr ville den megen gulvplads i kælderen være et godt sted at træne / spise råt kød og andet der sviner meget....

 

Lige nu er jeg igang med at lokalisere løse ledninger, som skal hamres fast på væggen eller gemmes bag kabelbakker, samt omrokere hele stuen så der bliver plads til hundesengen :-D

 

Masser af små tupperware bøtter er indkøbt, så om en uge eller to går jeg nok igang med det hyggelige hverv at lave hjemmelavede godbidder til træning.

 

Vi er meldt til hvalpelegestue og sat på venteliste til et hvalpemotivationshold. De første 2 bamser er indkøbt, tæppe som skal med op til hende næste gang vi skal på besøg ligger også klart (vi skal bare lige sove lidt i det et par dage før vi tager det med) og der er kommet foderprøver hjem fra Eaglepack og Royal Canin. Halsbånd og snor får hun med "hjemmefra" og sele vil jeg ikke købe før jeg har hende hjemme og kan prøve dem på hende.

 

Nu tror jeg egentlig snart bare jeg mangler en hund :blink: eller er der et eller andet vitalt jeg har glemt / overset?

 

Sikke forberedt du er :mrgreen: Det eneste jeg kan komme i tanke om, er medicin skabet - negleklipper, børste, vatkugler...

 

Det lyder bare lækkert :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke noget liggende under hunendes vandskål (det er kun den der står fremme). Vi har haft, med vandet han spildte samlede sig under den og gulve kunne jo af gode grunde ikke tørre ordentligt...

 

Har I ordnet forsikring?

 

Mht sele, så havde jeg købt en lille til Svea, som vi havde med ud til opdrætteren nogle gange, så hun kunne prøve den. Den er hun nu blevet for stor til, så den bliver nok solgt inden længe :) Men jeg ville nok købe en lille sele fra start af

 

Ellers synes jeg ikke lige jeg kan komme på noget.... Jo Zoolac er altid godt at have i huset, hvis nu hunden skulle få dårlig mavse.

 

Og hvordan vil I gøre med hende når hun skal med ud at køre? Enten sele eller transportkasse? I så fald skal I også have anskaffet det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg indkøbt en fin pink hvalpeKong og sandelig om jeg ikke faldt over et "Brain Train" spil på bud, så det måtte også lige med hjem :mrgreen:

 

Jeg tænker transportkasse til bilen, så ja sådan en skal vi også have investeret i. Kan rigtigt godt lide den Freudika har, så tror jeg må få fat i sådan en.

 

Førstehjælpskassen! Det havde jeg ikke tænkt på... Det må jeg hellere få købt ind til....

 

Zoolac

Vatkugler

Negleklipper (jeg ved ikke om jeg selv tør klippe hendes negle :oops: hvad nu hvis man klipper for langt og det bløder og gør ondt på hende? men man kan vel heller ikke rende til dyrlægen for at få klippet negle hele tiden? hmm...

Børste

 

Forsikring, så vidt jeg kan se, så forsikrer vores forsikringsselskab (TopDanmark) først fra de er 12 uger gamle.... Jeg får nyt job fra 1. sep, og da skal vi have flyttet en masse forsikringer pga. personalegoder osv. så regnede med at den skulle oprettes på samme tid...

 

Og prøv lige at se her :lun: jeg blievr helt glad hver gang jeg går ud i mit køkken og ser de her stå :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg indkøbt en fin pink hvalpeKong og sandelig om jeg ikke faldt over et "Brain Train" spil på bud, så det måtte også lige med hjem :mrgreen:

 

Jeg tænker transportkasse til bilen, så ja sådan en skal vi også have investeret i. Kan rigtigt godt lide den Freudika har, så tror jeg må få fat i sådan en.

 

Førstehjælpskassen! Det havde jeg ikke tænkt på... Det må jeg hellere få købt ind til....

 

Zoolac

Vatkugler

Negleklipper (jeg ved ikke om jeg selv tør klippe hendes negle :oops: hvad nu hvis man klipper for langt og det bløder og gør ondt på hende? men man kan vel heller ikke rende til dyrlægen for at få klippet negle hele tiden? hmm...

Børste

 

Forsikring, så vidt jeg kan se, så forsikrer vores forsikringsselskab (TopDanmark) først fra de er 12 uger gamle.... Jeg får nyt job fra 1. sep, og da skal vi have flyttet en masse forsikringer pga. personalegoder osv. så regnede med at den skulle oprettes på samme tid...

 

Og prøv lige at se her :lun: jeg blievr helt glad hver gang jeg går ud i mit køkken og ser de her stå :-D

 

Vær obs på at hvis du vil sygeforsikre hende, så dækker topdanmark kun indtil hunden er 10år mener jeg... Hvis du vil sygeforsikre så overvej istedet Alm. brand eller dyrekassen danmark.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vær obs på at hvis du vil sygeforsikre hende, så dækker topdanmark kun indtil hunden er 10år mener jeg... Hvis du vil sygeforsikre så overvej istedet Alm. brand eller dyrekassen danmark.

 

Jeg regner med at hun skal sygeforsikres, bare for en sikkerheds skyld, jeg var godt klar over at TopDanmark kun forsikrer indtil 10 år, men troede det var et generelt "problem"... Hmmm må lige i tænkeboks vedr. forsikring....

 

Loke, jeg skal have en lille blandingshvalp. Hendes mor er d/s gårdhund og hendes far en lille blanding af Lab / cocker... Hun er lige knap 5 uger nu og hun ser sådan her ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner med at hun skal sygeforsikres, bare for en sikkerheds skyld, jeg var godt klar over at TopDanmark kun forsikrer indtil 10 år, men troede det var et generelt "problem"... Hmmm må lige i tænkeboks vedr. forsikring....

 

Loke, jeg skal have en lille blandingshvalp. Hendes mor er d/s gårdhund og hendes far en lille blanding af Lab / cocker... Hun er lige knap 5 uger nu og hun ser sådan her ud :mrgreen:

 

avavavav... hvor er hun nuttig... :hjerte:

 

Når du gør ledninger fast, så tænk lige på, at sådan nogle hvalpebisser nærmest er som små pincetter. Selv om du banker ledningerne fint fast med små søm i kort afstand, så vil hun alligevel kunne få fat med bisserne og få hevet ledningen løs.. En strimmel bred tape på langs kan udelukke den mulighed. --De rum hvor hun skal lære at være alene skal nok sikres ekstra godt.

 

---Negleklipper: Da jeg fik Silke, viste kennelmutter mig hvordan hun klippede Silkes negle med en ganske almindelig (menneske)negleklipper.

Senere skal du så have en rigtig hundenegleklipper.

Selv om du er ved at få tyndskid af skræk, så gør det alligevel. Lige fra starten af. For en 8-ugers hvalp er meget nemmere at overbevise om nødvendigheden af negleklipning -end en livlig ung hund på 5-6 mdr, der render og knækker negle fordi de er for lange..

Du behøver ikke at klippe noget af de første mange gange. Du står bare med negleklipper og hund og pote og piller lidt ved hver negl med klipperen. På alle fire poter.

Allerhelst hver dag. For så vænner I jer til det begge to. Og del vil gøre det MEGET lettere for dig når du en dag beslutter dig for liiiige at klippe en lillebitte smule af en lidt for lang negl..... ---Man kan købe noget, der hedder "Klip-stop" som stopper blødningen hvis man skulle komme til at klippe for meget... ---Silke er den første af mine hunde, der har haft brug for at få klippet negle. Hun er 6 år nu, og jeg har aldrig klippet for meget..

 

-------Det samme med tandbørstning. Det er nu, du skal beslutte, om din hund skal lære at få børstet tænder. Eller om du vil satse på, at hun nok holder dem rene selv med kødben eller lignende..... ---Hele livet. :shock:

Læg mærke til andre hundes tænder og ånde. Især de lidt ældre hunde. For de allerfleste hunde under 2 år har fine hvide tænder uden problemer...

 

Men det er næsten umuligt at lære en voksen hund at kunne lide at få børstet tænder. Så det er i 8-ugers alderen man skal starte.

Silke ELSKER at få børstet tænder.

 

Sygeforsikring er en rigtig god ting.. Helst livsvarigt. For 10 år går hurtigt... Og især den gamle hund kan have brug for ekstra dyrlægehjælp..

 

---Ser lige, at du HAR tænkt på det med at tage et tæppe med til hende ved næste besøg... Dejligt! :lol: Så KAN du snart ikke blive mere klar..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner med at hun skal sygeforsikres, bare for en sikkerheds skyld, jeg var godt klar over at TopDanmark kun forsikrer indtil 10 år, men troede det var et generelt "problem"... Hmmm må lige i tænkeboks vedr. forsikring....

 

Loke, jeg skal have en lille blandingshvalp. Hendes mor er d/s gårdhund og hendes far en lille blanding af Lab / cocker... Hun er lige knap 5 uger nu og hun ser sådan her ud :mrgreen:

 

Det er kun dyrekassen og alm brand der forsikrer hele hundens liv... :) Alle andre har en max alder på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har heldigvis hvide negle, så har prøvet at overbevise mig selv om, at det så er nemmere ikke at komme til at klippe for langt? :confused:

 

Vil få indkøbt negleklipper, børste og tandbørste og hygge med det hver dag efter hun kommer hjem, så hun kan lære at blive "rodet" med.... Det kan vel også være en hjælp til dyrlægebesøg osv. at hun er vant til at være rolig mens der bliver "pillet" ved hende...

 

Vil straks tjekke dyrekassen og alm. brand ud vedr. sygeforsikring og ansvarsforsikring, da man jo sagtens kunne forestille sig, at det især var i de sidste par år af hundens liv den virkelig havde brug for dyrlægen...

 

Det sjove ved forsikringer er jo, at man betaler og betaler i håbet om at de aldrig skal bruges...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Loke, jeg skal have en lille blandingshvalp. Hendes mor er d/s gårdhund og hendes far en lille blanding af Lab / cocker... Hun er lige knap 5 uger nu og hun ser sådan her ud :mrgreen:

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHR! :sut:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har heldigvis hvide negle, så har prøvet at overbevise mig selv om, at det så er nemmere ikke at komme til at klippe for langt? :confused:

 

Vil få indkøbt negleklipper, børste og tandbørste og hygge med det hver dag efter hun kommer hjem, så hun kan lære at blive "rodet" med.... Det kan vel også være en hjælp til dyrlægebesøg osv. at hun er vant til at være rolig mens der bliver "pillet" ved hende...

 

Vil straks tjekke dyrekassen og alm. brand ud vedr. sygeforsikring og ansvarsforsikring, da man jo sagtens kunne forestille sig, at det især var i de sidste par år af hundens liv den virkelig havde brug for dyrlægen...

 

Det sjove ved forsikringer er jo, at man betaler og betaler i håbet om at de aldrig skal bruges...

 

Ja. Jeg så på billedet, at hendes negle er fine og hvide. Det gør det MEGET lettere.

Silke har enkelte sorte negle, og der er meget sværere at klippe rigtigt. Men de ser nu heller ikke ud til at vokse så hurtigt som de hvide. Heldigvis.

Når jeg klipper Silkes negle, så gnider jeg dem ind i et par dråber madolie. Så bliver de ligesom lidt mere gennemsigtige. Og så er det lettere at se hvor man skal klippe til. Der går ligesom en lyserød "åre" eller tå ud i neglen.

Så du kan roligt starte med bare at gnide olie på alle de små negle og kikke på dem én af gangen (18 negle :mrgreen:).

Og så en dag vil der være en af dem som du bare synes er lidt for lang.. og så nipper du forsigtigt liige spidsen af.

 

Forsikring: Ja, jeg har kun haft én hund (ud af de 6, der er døde) der er blevet over 10 år...

Og lige netop DEN hund var kun forsikret til hun blev 10...

-----Og der VAR altså dels en fedtknude-operation, --og den sidste langvarige infektion med mange dyrlægebesøg...

...Det var så mit held, at Ronja var skilsmissehund. Min ex. havde hundeallergi, så han havde påtaget sig at betale forsikringer og dyrlæge hvis jeg tog mig af Ronja og de daglige udgifter.

Vi var faktisk mønsterskilsmisseforældre til Ronja..:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ser rigtig dejlig ud!

 

Det er så hyggeligt, at forberede sig på at hvalpen kommer!

 

Vi skal selv have endnu en moppe til august/september og jeg glæder mig også helt vildt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fatboy i rød til stuen er bestilt - forventes enten her i weekenden eller i starten af næste uge :mrgreen: Nu må vi se om hun overhovedet gider den, ellers må den jo sælges igen...

 

Hundetegn er bestilt og er afsendt fra netbutikken igår, så det bør vel lande her imorgen :-)

 

Webcam er kommet hjem, som skal bruges til alene-hjemme træningen.... Det er jo en fantastisk undskyldning for at shoppe - det der med at få hvalp :mrgreen:

 

Og imorgen har jeg fri og tager nok på lidt hygge-shopping, inden jeg laver hjemmelavet hundemad der skal fryses ned til senere brug...

 

Og idag har jeg fået mail fra DKK, at vores første hvalpelegestue er d. 20 august og at vi lige nu er 3 tilmeldte :-D 3 små piger. Karla og 2 hovawart hvalpe. Karla er fra d. 10. juni. De 2 andre fra d. 14. juni, så de er jo helt jævnaldrende... :lun:

 

Nøøøj hvor jeg glæder mig, det begynder at blive helt virkeligt nu :mrgreen: Men før vi får hende hjem skal vi lige på 6 ugers besøg på mandag :5up:

Redigeret af Amocca
glemte en sætning
Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, jeg kan slet ikke tåle at læse den her tråd - begynder bare at glæde mig endnu mere til jeg skal have min bette hvaps om et år først :megaked::mrgreen:

 

Men hende Karla ser da bare dejlig ud :lun: Og hvor er det fedt at læse om alle dine forberedelse osv :mrgreen: Tillykke med valget, glæder mig til at se en masse, masse billeder af den søde hvaps, når hun engang kommer hjem til dig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fatboy i rød til stuen er bestilt - forventes enten her i weekenden eller i starten af næste uge :mrgreen: Nu må vi se om hun overhovedet gider den, ellers må den jo sælges igen...

 

Hundetegn er bestilt og er afsendt fra netbutikken igår, så det bør vel lande her imorgen :-)

 

Webcam er kommet hjem, som skal bruges til alene-hjemme træningen.... Det er jo en fantastisk undskyldning for at shoppe - det der med at få hvalp :mrgreen:

 

Og imorgen har jeg fri og tager nok på lidt hygge-shopping, inden jeg laver hjemmelavet hundemad der skal fryses ned til senere brug...

 

Og idag har jeg fået mail fra DKK, at vores første hvalpelegestue er d. 20 august og at vi lige nu er 3 tilmeldte :-D 3 små piger. Karla og 2 hovawart hvalpe. Karla er fra d. 10. juni. De 2 andre fra d. 14. juni, så de er jo helt jævnaldrende... :lun:

 

Nøøøj hvor jeg glæder mig, det begynder at blive helt virkeligt nu :mrgreen: Men før vi får hende hjem skal vi lige på 6 ugers besøg på mandag :5up:

 

 

Det er første gang - monstro det bliver sidste (?) at jeg har set/hørt nogen gøre sig så megen umage - og hvor kan jeg dog ikke lade være med at smile, for det er da VIRKELIG en ønske ønske ØNSKE hund.

 

Jeg trækkere mere og mere på smilbåndet hver gang jeg kigger på dine post.

Tak fordi du har lavet en vidunderlig tråd :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er første gang - monstro det bliver sidste (?) at jeg har set/hørt nogen gøre sig så megen umage - og hvor kan jeg dog ikke lade være med at smile, for det er da VIRKELIG en ønske ønske ØNSKE hund.

 

Jeg trækkere mere og mere på smilbåndet hver gang jeg kigger på dine post.

Tak fordi du har lavet en vidunderlig tråd :5up:

 

Åh hun er længe ønsket :mrgreen: Vi begyndte allerede at snakke om hund for ca 4 år siden, men da boede vi til leje... Så kom der et dumt arbejde med arbejdstider der var helt hen i vejret i vejen, men endelig endelig endelig er det hele faldet på plads :mrgreen:

 

ps. Jeg er ved at lave hundemad til fryseren :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Fatboy i rød til stuen er bestilt - forventes enten her i weekenden eller i starten af næste uge :mrgreen: Nu må vi se om hun overhovedet gider den, ellers må den jo sælges igen...

 

Hundetegn er bestilt og er afsendt fra netbutikken igår, så det bør vel lande her imorgen :-)

 

Webcam er kommet hjem, som skal bruges til alene-hjemme træningen.... Det er jo en fantastisk undskyldning for at shoppe - det der med at få hvalp :mrgreen:

 

Og imorgen har jeg fri og tager nok på lidt hygge-shopping, inden jeg laver hjemmelavet hundemad der skal fryses ned til senere brug...

 

Og idag har jeg fået mail fra DKK, at vores første hvalpelegestue er d. 20 august og at vi lige nu er 3 tilmeldte :-D 3 små piger. Karla og 2 hovawart hvalpe. Karla er fra d. 10. juni. De 2 andre fra d. 14. juni, så de er jo helt jævnaldrende... :lun:

 

Nøøøj hvor jeg glæder mig, det begynder at blive helt virkeligt nu :mrgreen: Men før vi får hende hjem skal vi lige på 6 ugers besøg på mandag :5up:

 

Ej, du må altså ikke oprette sådan en tråd.... Jessie sidder lige nu og ser meget fornærmet ud over, at hun bare flyttede ind uden at få alle mulige nye ting :mrgreen: Hun har måtte nøjes med de 2 andre's brugte ting, hvis man lige fraregner hendes halsbånd, snor og sele *GG*

 

Held og lykke med projekt hvalp - det kan ikke andet end at gå godt :-D

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da godt jeg startede med "redebyggeriet" i god tid :roll: for så har jeg jo tid til at der går ged i det....

 

Maxizoo har stoppet deres samarbejde med Fatboy leverandøren, så selvom jeg havde bestilt min fatboy inden det skete, ja så kunne de ikke længere få den hjem :evil: så måtte jo få pengene tilbage og købe den andetsteds.... Den er bestilt på nettet nu med levering på tirsdag...

 

Hundetegnet er kommet hjem med en hel anden gravering end den jeg bad om :confused: De har valgt at gravere leveringsadressen (endda med stavefejl - på kurverten står mit navn stavet ANNA på hundetegnet ANNE ) på det istedetfor hundens navn og vores efternavn og tlf. nr... meget mystisk....

 

Nå, klagemail afsendt til dem og forhåbentlig får jeg så den vare jeg rent faktisk bad om i løbet af et par dage....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundetegnet er kommet hjem med en hel anden gravering end den jeg bad om :confused: De har valgt at gravere leveringsadressen (endda med stavefejl - på kurverten står mit navn stavet ANNA på hundetegnet ANNE ) på det istedetfor hundens navn og vores efternavn og tlf. nr... meget mystisk....

 

Nå, klagemail afsendt til dem og forhåbentlig får jeg så den vare jeg rent faktisk bad om i løbet af et par dage....

 

Det har jeg også prøvet med "mit" første hundetegn... Leverandøren formåede ikke at få skiltet rigtigt på 3 forsøg :evil: Jeg opgav tilsidst og gik ud i en nøgle/hælebar og fik det gjort, mens jeg ventede og jeg kunne godkende skiltet, inden de graverede....

 

Held og lykke med hundetegnet *GG*

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundetegnet var rigtigt i anden ombæring :-D så det ligger nu blot og venter på en hund :mrgreen:

 

Men min Fatboy må jeg åbenbart ikke få :roll: er det for meget at forlange at et fragtfirma faktisk skal kunne levere en pakke?

 

Det har ihvertfald på nuværende tidspunkt taget GLS 3 dage IKKE at levere min Fatboy :evil: - hvor mange gange kan man rent faktisk fejlsortere en pakke? :confused: Jeg undres....

 

Den skulle have været leveret tirsdag, men ak ingen fragtmand. Så ville den helt sikkert komme onsdag - NOPE ingen fragtmand - pakken fejlsorteret. Torsdag så da - nope fejlsorteret igen. Nu har de lovet den er her fredag..... :roll: Vil se det før jeg tror det :evil:

 

For hævled da.... hvor svært kan det være? Jeg har snart brugt 3 timer i telefonen hos GLS kundeservice (og jeg bruger her ordet service meget løst...)... Det kan sgu da ikke passe....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...