Hop til indhold

Huset gøres hvalpeklart


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nu er det faktisk lige om snart - for min ferie aka barselsorVov starter på mandag og vi henter hende på tirsdag....

 

Idag har vi lige været en sidste (??? hehe) tur i Petworld, så nu tror vi altså nok at vi er helt og aldeles klar til hun ankommer.

 

Mad og vandskål er vasket af, hundegitter sat op for trappen, foder hældt i foderspand, hjemmelavet mad ligger i portionsposer i fryseren, hjemmelavede godbidder står i bøtte på køkkenbordet, lakseolie og vitaminer ved siden af, tyggetov og gummiben ligger ved hundesengen i stuen, papkassen i soveværelset venter på det tæppe vi selv havde med til opdrætter som vi får med hjem igen, førstehjælpskasse med negleklipper, tægetang, zoolac, klipstop, vatkugler og børste er klar, der står en plasthundekurv i kælderen og en vandskål, buster cube, hvalpekong og brain game ligger i kælderen, sammen med to oksehudsben og en fandens masse høm høm poser og en klikker....

 

Nu må det egentlig godt vræe tirsdag snart :mrgreen: jeg er klar :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

nå ja og forsikringspapirerne ligger klart (det blev alm. brand der vandt i ælle bælle konkurrencen :lol: ), men jeg skal have hendes sundhedsbog fra opdrætter før jeg kan gøre dem færdige og få dem sendt afsted, da der skal stå vaccinationsdato for første vaccination osv i dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

jeg har da heldigvis slet ingen problemer med at vente - nej nej :rolleyes:

 

 

Vente tiden er ulidelig, vi skulle hente aslan om søndagen, og vi var på Mors i den weekend....ulideligt at skulle snakke med andre, man ville bare gerne hente sin hund....det plejer at tage os lidt over 3 timer at komme hjem...det tog os 2½ time :oops::oops::oops:

 

Jeg har heller aldrig pakket ud så hurtigt som jeg gjorde da vo kom hjem!!!!!!

 

Tror vi er riiiiiiiiiiiigtiiiiiiiiiiig mange der godt kan følge dig :blink:

 

Glæder mig nu til at hører om alting ang karla pigen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst MollysMor

Jeg ville nok også købe ørerens da cockers ører er lidt sarte, ligesom Mollys ører, hun er en beagle.

Øjnrens er heller ikke en dårlig ide.

Ville helt sikkert også bruge underlag da ørene gør at vandet spreder sig voldsomt nogle gange.

Jeg ville også starte med nogle billige kurve....for når den skal til at skifte tænder står de først for skud, og jeg snakker af erfaring, Mollys kurv ligner noget Frankenstein har syet sammen:blink:.

Måske også en flexline, potevoks, vitaminer, shampoo og hundeposeholder til snoren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville også starte med nogle billige kurve....for når den skal til at skifte tænder står de først for skud, og jeg snakker af erfaring, Mollys kurv ligner noget Frankenstein har syet sammen:blink:.

Måske også en flexline, potevoks, vitaminer, shampoo og hundeposeholder til snoren.

 

 

Ai hvor har vi altså været heldige.

 

Aslan fik en papkasse, den gad han ikke. Han ville ligge fladet total ud på et tæppe.

Så tænkte vi "hmm hvad er så det førte der ryger når han ikke har en kurv?"

 

7-9-13 er det en fluesmækker som det eneste imens han har været alene hjemme.

Så var der hans krokodille som pludselig var hale og ben løs, men det skete imens at vi var hjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

og just som jeg havde sagt det faldt mit øje på den fine knap der ligger her på mit sofabord, som hun stolt kom og afleverede til mig igår eftr at have pillet den lige så fint af en habitjakke :mrgreen:

 

men det var min egen fejl, man skal ikke hænge sådan en over en stoleryg - så er den jo i hvalpehøjde...

 

(vores borde ligner efterhånden små pyremidelagre hvor alt bliver lagt op på for at hun ikke kan komme til det :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...