Gæst SikkeEtHundeliv Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Jeg søger en rigtig god Cocker frisør i Sønderjylland - Helst ikke på Als. Jeg bor i Tønder så det må meget gerne være deromkring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Kender til en pige i Tønder, der vist nok er eller har været i lære som hundefrisør. Om ikke andet har hun selv cockere som hun holder i super pelskondition og selv trimmer. Sikker på hun vil kunne hjælpe dig. Skal se om jeg kan finde noget info på hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Kender til en pige i Tønder, der vist nok er eller har været i lære som hundefrisør. Om ikke andet har hun selv cockere som hun holder i super pelskondition og selv trimmer. Sikker på hun vil kunne hjælpe dig. Skal se om jeg kan finde noget info på hende. Det ville bare være rigtig super :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Kender til en pige i Tønder, der vist nok er eller har været i lære som hundefrisør. Om ikke andet har hun selv cockere som hun holder i super pelskondition og selv trimmer. Sikker på hun vil kunne hjælpe dig. Skal se om jeg kan finde noget info på hende. Men hun flytter lige straks fra Tønder, så man skal nok være hurtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Men hun flytter lige straks fra Tønder, så man skal nok være hurtig Nå for pokker. Det må jeg lige have i tankerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Men kun til Jels ved Vejle. Er det langt fra hinanden? Ellers skal jeg lige forhøre mig hos en springerejer jeg kender i Tønder, og høre om hun ville være frisk på at tage en cocker ind en gang i mellem. Hun har springer der udstilles og flatter - der vist ikke udstilles så meget længere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Men kun til Jels ved Vejle. Er det langt fra hinanden? Ellers skal jeg lige forhøre mig hos en springerejer jeg kender i Tønder, og høre om hun ville være frisk på at tage en cocker ind en gang i mellem. Hun har springer der udstilles og flatter - der vist ikke udstilles så meget længere. er det ikke Vejen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 er det ikke Vejen? Måske? Hvad pokker ved jeg om jysk geografi?!? Måtte en tur på google maps, og jo: tættere ved Vejen end Vejle! Og en times kørsel fra Tønder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Måske? Hvad pokker ved jeg om jysk geografi?!? Måtte en tur på google maps, og jo: tættere ved Vejen end Vejle! Og en times kørsel fra Tønder... du har ret, vejen eller vejle, who cares Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Vejen ligger ved Jels og er ikke såå langt fra mig. Ville godt kunne lade sig gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jeg har lige hørt om en hundefrisør i Møgeltønder - Er det hende der flytter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jeg har lige hørt om en hundefrisør i Møgeltønder - Er det hende der flytter? ja, hvis hendes fornavn starter med D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 ja, hvis hendes fornavn starter med D. Jeg ved ikke hvad hun hedder. Mødte tilfældigt min moster idag og de har en puddel der bliver klippet hos hende i Møgeltønder. Hun nævnte ikke at hun flyttede men mente hun hed Gitte eller sådan noget - Hun skulle være veterinærsygeplejerske. Men hun var ikke helt sikker - Altså min moster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jeg ved ikke hvad hun hedder. Mødte tilfældigt min moster idag og de har en puddel der bliver klippet hos hende i Møgeltønder. Hun nævnte ikke at hun flyttede men mente hun hed Gitte eller sådan noget - Hun skulle være veterinærsygeplejerske. Men hun var ikke helt sikker - Altså min moster. Ditte Men hun er ikke veterinærsygeplejerske. Ikke endnu da. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Ditte Men hun er ikke veterinærsygeplejerske. Ikke endnu da. Ok så er det nok ikke den samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts