Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bestilte bl.a denne sele i tirsdags

Puppia Sele Regular Mezzo

men da jeg intet havde fået endnu ringede jeg idag derind - jamen det er fordi vi ikke normalt har den på lager - det tager ca 6 uger før vi kan ha den, hvis den bestilles. Legetøjet er også udsolgt:evil:

Så skriv det dog på hjemmesiden og i det mindste gi en melding :evil:

"men vi har en lilla" - hvorfor hulan har de så alle de modeller på hjemmesiden:confused:

nå men, nogen der ved, hvor de har et stort godt udvalg - evt udenlandsk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Pjat med dig. :lol:

Jeg har købt 7-8 stykker derinde :genert: og de fleste fra den samme bruger. Det var så godt ikke step-in modellen, men den anden. Hun har begge dele. Har vel sparet 100 kr pr sele i forhold til i DK.

Ellers krydser jeg fingre for du finder den du søger et andet sted. :-D

nøj hvor er der mange skønne:lun::hjerte::lun::hjerte:

der står free shipping, men er det også til DK?:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

nøj hvor er der mange skønne:lun::hjerte::lun::hjerte:

der står free shipping, men er det også til DK?:oops:

Prøv klik på ''see all details''. Hvis det ikke fremgår, om det også er til DK kan du sende sælger en mail. Du kan også sende linket til mig og jeg skal gerne undersøge det. (Hvis du ikke gider oprette dig osv endnu).

Mener hun hed noget med karin hende jeg handlede ved (hun er skandinavier og bor i USA). Er det .com eller co.uk du har kig på? Jeg har dog handlet med flere af dem og der har aldrig været problemer. Plejer lige at tjekke deres karakterbog først. :-)

Edit: Nu fandt jeg hende. Hun sælger f.eks den her http://cgi.ebay.com/PUPPIA-SOFT-DOG-HARNESS-VEST-BUTTERCUP-PURPLE-/350457015737?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item905badbd24 og en masse andre. Hun er rigtig sød.

Link til indlæg
Del på andre sites

wetnoseboutique.com

Susan er super sød! Der er alt mit puppia købt...

men så skal man vel lægge 25 % oveni eller satser man bare på at tolden ikke opdager ens pakke:genert:?

Prøv klik på ''see all details''. Hvis det ikke fremgår, om det også er til DK kan du sende sælger en mail. Du kan også sende linket til mig og jeg skal gerne undersøge det. (Hvis du ikke gider oprette dig osv endnu).

Mener hun hed noget med karin hende jeg handlede ved (hun er skandinavier og bor i USA). Er det .com eller co.uk du har kig på? Jeg har dog handlet med flere af dem og der har aldrig været problemer. Plejer lige at tjekke deres karakterbog først. :-)

Edit: Nu fandt jeg hende. Hun sælger f.eks den her PUPPIA - SOFT DOG HARNESS VEST - BUTTERCUP - PURPLE | eBay og en masse andre. Hun er rigtig sød.

hvor er du sød, tak. UUUUh hun har mange seler. Det koster ca 7-8 dollor at få leveret i dk:5up:

Hvad hvis man skal have 2 seler fra samme sted? man skal jo ind enkeltvis og klikke køb? uuuuh det her ebay er svært:evil:

samme her dvs der skal vel told oveni?

Link til indlæg
Del på andre sites

men så skal man vel lægge 25 % oveni eller satser man bare på at tolden ikke opdager ens pakke:genert:?

hvor er du sød, tak. UUUUh hun har mange seler. Det koster ca 7-8 dollor at få leveret i dk:5up:

Hvad hvis man skal have 2 seler fra samme sted? man skal jo ind enkeltvis og klikke køb? uuuuh det her ebay er svært:evil:

samme her dvs der skal vel told oveni?

Ja, du klikker enkeltvis og modtager derefter en mails med med det samlede beløb du skal gå ind og betale med visa eller paypal.

Link til indlæg
Del på andre sites

De er prinsesse-værdige. :hjerte: :-D Hvor bliver hun fiiiiiiin. :lun:

nr 1 skulle jeg slet ikke ha, men troede jeg gemte den, som en husker, men den røg i kurven og så kunne jeg ikke slette:stupid: De minder lidt meget om hinanden, men fungerer det her, så ved jeg jo, hvor man får de fede farver:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...