Dinah Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Jeg bestilte bl.a denne sele i tirsdags Puppia Sele Regular Mezzo men da jeg intet havde fået endnu ringede jeg idag derind - jamen det er fordi vi ikke normalt har den på lager - det tager ca 6 uger før vi kan ha den, hvis den bestilles. Legetøjet er også udsolgt:evil: Så skriv det dog på hjemmesiden og i det mindste gi en melding "men vi har en lilla" - hvorfor hulan har de så alle de modeller på hjemmesiden:confused: nå men, nogen der ved, hvor de har et stort godt udvalg - evt udenlandsk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Prøv ebay Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Seler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Seler Høhø, det er dér hun har købt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Høhø, det er dér hun har købt... Doh! :stupid: Jeg klikkede ikke på linket, så bare at der stod Maxizoo, så tænkte, at det var dér, hun havde bestilt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Prøv ebay uuuh ebay tør jeg ikke:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Doh! :stupid: Jeg klikkede ikke på linket, så bare at der stod Maxizoo, så tænkte, at det var dér, hun havde bestilt. Hvor står der Maxizoo? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Her... Puppia Soft Sele . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Hej.. jeg kan desværre ikke poste links i nu, men i Tyskland kan du få dem ved luxurydogs.de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Her... Puppia Soft Sele . I vest-modellen har de kun to dødsyge farver:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 wetnoseboutique.com Susan er super sød! Der er alt mit puppia købt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Hvor står der Maxizoo? Jeg læste Mezzo som Maxizoo. Jeg er vist lidt træt, godt jeg har ferie nu, så min hjerne kan hvile sig. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Hej.. jeg kan desværre ikke poste links i nu, men i Tyskland kan du få dem ved luxurydogs.de Der fås den slet ikke i vest-model:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Jeg læste Mezzo som Maxizoo. Jeg er vist lidt træt, godt jeg har ferie nu, så min hjerne kan hvile sig. :klap::klap: sov sødt, lille Sonja og visselul . . . . . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Der fås den slet ikke i vest-model:genert: Øv, så meget har jeg ikke kigget De har nogle -meget specielle-, men virkelig ikke mange... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 uuuh ebay tør jeg ikke:genert: Pjat med dig. Jeg har købt 7-8 stykker derinde og de fleste fra den samme bruger. Det var så godt ikke step-in modellen, men den anden. Hun har begge dele. Har vel sparet 100 kr pr sele i forhold til i DK. Ellers krydser jeg fingre for du finder den du søger et andet sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Pjat med dig. Jeg har købt 7-8 stykker derinde og de fleste fra den samme bruger. Det var så godt ikke step-in modellen, men den anden. Hun har begge dele. Har vel sparet 100 kr pr sele i forhold til i DK. Ellers krydser jeg fingre for du finder den du søger et andet sted. nøj hvor er der mange skønne:lun::hjerte::hjerte: der står free shipping, men er det også til DK? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 nøj hvor er der mange skønne:lun::hjerte::hjerte: der står free shipping, men er det også til DK? Prøv klik på ''see all details''. Hvis det ikke fremgår, om det også er til DK kan du sende sælger en mail. Du kan også sende linket til mig og jeg skal gerne undersøge det. (Hvis du ikke gider oprette dig osv endnu). Mener hun hed noget med karin hende jeg handlede ved (hun er skandinavier og bor i USA). Er det .com eller co.uk du har kig på? Jeg har dog handlet med flere af dem og der har aldrig været problemer. Plejer lige at tjekke deres karakterbog først. Edit: Nu fandt jeg hende. Hun sælger f.eks den her http://cgi.ebay.com/PUPPIA-SOFT-DOG-HARNESS-VEST-BUTTERCUP-PURPLE-/350457015737?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item905badbd24 og en masse andre. Hun er rigtig sød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 wetnoseboutique.com Susan er super sød! Der er alt mit puppia købt... men så skal man vel lægge 25 % oveni eller satser man bare på at tolden ikke opdager ens pakke:genert:? Prøv klik på ''see all details''. Hvis det ikke fremgår, om det også er til DK kan du sende sælger en mail. Du kan også sende linket til mig og jeg skal gerne undersøge det. (Hvis du ikke gider oprette dig osv endnu). Mener hun hed noget med karin hende jeg handlede ved (hun er skandinavier og bor i USA). Er det .com eller co.uk du har kig på? Jeg har dog handlet med flere af dem og der har aldrig været problemer. Plejer lige at tjekke deres karakterbog først. Edit: Nu fandt jeg hende. Hun sælger f.eks den her PUPPIA - SOFT DOG HARNESS VEST - BUTTERCUP - PURPLE | eBay og en masse andre. Hun er rigtig sød. hvor er du sød, tak. UUUUh hun har mange seler. Det koster ca 7-8 dollor at få leveret i dk:5up: Hvad hvis man skal have 2 seler fra samme sted? man skal jo ind enkeltvis og klikke køb? uuuuh det her ebay er svært:evil: samme her dvs der skal vel told oveni? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 men så skal man vel lægge 25 % oveni eller satser man bare på at tolden ikke opdager ens pakke:genert:? hvor er du sød, tak. UUUUh hun har mange seler. Det koster ca 7-8 dollor at få leveret i dk:5up: Hvad hvis man skal have 2 seler fra samme sted? man skal jo ind enkeltvis og klikke køb? uuuuh det her ebay er svært:evil: samme her dvs der skal vel told oveni? Ja, du klikker enkeltvis og modtager derefter en mails med med det samlede beløb du skal gå ind og betale med visa eller paypal. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 åh åååh har bestilt to:genert: kunne ikke finde ud af at slette den ene, så var nødt til at købe dem begge:genert: og så er der lige 10 andre, som jeg også vil ha:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 åh åååh har bestilt to:genert: kunne ikke finde ud af at slette den ene, så var nødt til at købe dem begge:genert: og så er der lige 10 andre, som jeg også vil ha:slem: De er prinsesse-værdige. :hjerte: Hvor bliver hun fiiiiiiin. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 De er prinsesse-værdige. :hjerte: Hvor bliver hun fiiiiiiin. nr 1 skulle jeg slet ikke ha, men troede jeg gemte den, som en husker, men den røg i kurven og så kunne jeg ikke slette:stupid: De minder lidt meget om hinanden, men fungerer det her, så ved jeg jo, hvor man får de fede farver:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 her eer hun med den ene model:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 her eer hun med den ene model:lun: Hvad siger hun til den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts