CrazyDogLady Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Som overskriften siger, så søger jeg gode træningsbukser men de må bare ikk bryde budgettet på 500 kr... Nogen der har nogle de vil anbefale? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Anyone?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Er lige med på en kigger, synes dem jeg falder for er altttt for dyre . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Normalt bruger jeg bare et par jeans Kan det ikke gøre det, så kig i jagt&fiskeri butikker :5up: abc hundesport har nogle lækre nogen, men de koster en hund for meget i forhold til dit budget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Bruger pt et par pinewood, de er gode at have på og har nogle gode lommer :blink: Har købt mine hos www.dogsportdk.dk Ellers så kig hos www.hundesport.dk de har også nogle gode bukser... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Bruger pt et par pinewood, de er gode at have på og har nogle gode lommer :blink: Har købt mine hos www.dogsportdk.dk Ellers så kig hos www.hundesport.dk de har også nogle gode bukser... Har også et par pinewood, men synes bare de suuuuger hundehår til sig.... Og det er jo ikke ligefrem formålet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Har også et par pinewood, men synes bare de suuuuger hundehår til sig.... Og det er jo ikke ligefrem formålet... Det gør de også... Men primært de lange hundehår, har jeg erfaret Synes dog ikke det er så slemt, da hårene ikke sætter sig ret godt fast, så det er rimelig nemt at få dem af. Men det er også mit bedste bud på et par gode bukser til under 500. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Det gør de også... Men primært de lange hundehår, har jeg erfaret Synes dog ikke det er så slemt, da hårene ikke sætter sig ret godt fast, så det er rimelig nemt at få dem af. Men det er også mit bedste bud på et par gode bukser til under 500. :hmm: Og jeg er glad for dit råd :5up: Det var ikk for at være næsvis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Har også et par pinewood, men synes bare de suuuuger hundehår til sig.... Og det er jo ikke ligefrem formålet... Det problem har jeg ikke med mine :hmm: Måske det er stoffet det kommer an på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Og jeg er glad for dit råd :5up: Det var ikk for at være næsvis Uha - Sådan blev det bestemt heller ikke opfattet!! Bare mere en konstatering af du har ret i at de samler hundehår Men kender ikke lige til andre bukser der er samme rimelige kvalitet til pengene..... Gid man havde en sort hund, så kunne man jo snildt købe et par i sort, uden man kunne se hårene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Uha - Sådan blev det bestemt heller ikke opfattet!! Bare mere en konstatering af du har ret i at de samler hundehår Men kender ikke lige til andre bukser der er samme rimelige kvalitet til pengene..... Gid man havde en sort hund, så kunne man jo snildt købe et par i sort, uden man kunne se hårene Det var godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hybrid Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Tror det kommer an på hvilket stof de er lavet af - har flere par pinewood - og Vinterudgaven har slet ikke det problem;O) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts