Gæst Rikkej Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Hej Jeg har lige oprettet mig som bruger herinde for sikke dog en masse gode råd man kan finde:) det er jo dejligt man kan skrive til andre.. Nå men jeg sidder her og ved ikk lige hvd jeg skal stille op.. Bimmer vores hund var ude på en af hans gåture i går uheldig på en eller anden måde. Da jeg kommer hjem ser jeg der er lidt blod ved hans ene forpote ved den der kno vlidtknoen (mener jeg den hedder) Ser den sidder hel forkert men det er ikke noget der påvirker ham.. Ringer til dyrelægevagten som siger at de sagtens kunne se på ham men at jeg skulle medbringe 3000 kr kontant og så kom der selvfølgelig og regning for behandlingen men ja sådan er det jo at have hund.. Det koster til tider.. Men hun siger så at jeg bare skulle sørge for at holde det rent og holde øje med det ikk bgyndte at gør ondt. Men jeg bryder mig dog ikke om at den sidder så forkert´.. Men er der ikk en dyrlæge her oppe omkring Nordjylland som har åbe om Lørdagen.. Vi plejer at bruge Sulsted dyreklinkik.. Men har "hørt" om en i Hjallerup og Ulsted er det nogen i kender?? Dyrelægevagten sagde jeg sagtens kunne vente til mandag med at f han kigget på.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Hej og velkommen til:-D Jeg er desværre ikke kendt i Jylland, så kan ikke hjælpe dig med en dyrlæge Men jeg ville nok få det set på i dag. Det lyder ikke rart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 HEJ og velkommen bor Ålborg men kender ikke umiddelbar til nogen steder der har lørdagsåbent. Desværre. Har du prøvet at smidde det i Google? God bedring med bimmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Selv om der skulle være nogen, der har lørdagsåbent, så tager de alligevel tobbelt takst uden for de normale åbningstider.... Men det ER ikke særlig farligt, det han har lavet med kloen. Kan du ikke sætte en forbinding om og så tage til jeres egen dyrlæge på mandag? Sandsynligvis skal han have kloen fjernet, så det kommer da til at koste noget. Bedøvelse og operation osv.. Men nok ikke 3000. Når han ikke halter så synes jeg godt du kan vente.. Du kunne evt. lave en slags forbinding ved at give ham en gammel strømpe på, og binde den fast med noget klæbebind eller lignende. Du kan jo bare klippe strømpefoden af, så han ikke glider på gulvet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts