Gæst Sisse Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Idag var vi ude og kigge på hund. Gud hvor var de dog bare søde .. På vejen hjem besluttede vi os for det skulle være den hund ... Så den 1 Juni henter vi hvalpen som er døbt charlie .. Det bliver så spændene .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Tillykke...!! :vuf: Hvilken race er det? :blink: Jeg synes, det er et vidunderligt navn!! Vores lille Dansk-Svensk Gårdhund hedder nemlig Charlie! :blink::blink::klap::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Idag var vi ude og kigge på hund.Gud hvor var de dog bare søde .. På vejen hjem besluttede vi os for det skulle være den hund ... Så den 1 Juni henter vi hvalpen som er døbt charlie .. Det bliver så spændene .. Uhh hvor spændnede, hvilke race? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Uhh er der billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Han er en blanding imellem D/S gårdhund, en lab og cockerspaniel.. Skal ud til ham igen Onsdag og så skal jeg nok tage en masse billeder af ham Jaer navnet er godt, det faktisk manden der har valgt det selvom han var imord vi fik hund i starteren. men da vi så kom derud blev han blød i knænen og sagde på vejen hjem at han skulle hedde Charlie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Jeg glæder mig til, at se billeder! :blink: Jeg synes det er en spændende samsætning af racer! Hvilken race, kommer den til at ligne? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Moren har en farve og aftegninger som en dobermann. er lidt større end en dansk/svensk .. Jeg har taget et billede af moren jeg kan sætte ind i løbet af aften:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Tillykke!! Hvor spændende :klap: Ventetiden er dog møgirriterende! Jeg fylder den ud med skriftlige opgaver :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Ja ventetiden er lang - men det er det værd.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Hvordan sætter man billedere ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Du kan prøve, at klikke på det lille clips-ikon, øverst i tekst-feltet... :blink: Ellers er der en knap under tekst-feltet, der hedder "Upload filer" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 [ATTACH][ATTACH][ATTACH]41649[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Hvor er hun flot... Sikke nogle fine ører! :klap::klap: Det er synd, man ikke kan se hvalpene ordenligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Tillykke med Charlie. Spændende spændende.. Glæder mig til billeder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Nej desværre men jeg skal der ud igen på onsdag Og der for i billeder af lille manden .. Og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts