Hop til indhold

Psykisk kønsmodning


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Carlo savler tit eller har et fint skumlag om munden.. Men om det er pga tævetis skal jeg ikke ku sige..

 

Det er vist tævetis, det er det i hvert fald her. Men om det altid er løbetidstis ved jeg ikke, måske visse tæver bare er dejlige generelt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det der med at den er hurtigere overstået ved små racer - hvor pokker har i hørt det??? :shock: Det er i hvert fald ikke noget vi noget om herhjemme.

 

Jason er en stor hund gemt i en lille hunds krop :blink:

 

 

Ting der er farlige burde vi have været lidt igennem, der var bl.a. den faaaaarlige bil... Lige nu er det så vagthundefasen :roll::roll: Alt og alle får et VOV når Motor spotter dem - også små børn, almindelige mennesker.. som han ellers aldrig har reageret på. HELDIGVIS kun på afstand, så han har ikke nået at skræmme nogen endnu :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

vagthunde-fasen er vi også i herhjemme - når nogen står mistænkeligt langt tid stille udenfor haven får de lige et lille vuf med på vejen (ellers kommer han ind og sladrer - han løber ind fra haven, mens han kigger sig tilbage og kommer så hen og dutter mig på armen for at fortælle at noget ikke er som det skal være derude...) - de må dog gerne gå forbi og opholde sig i et vist tidsrum lige udenfor... :rolleyes:

Mine naboer til venstre får også et lille vuf med på vejen for tiden (især når de går ind/ud af deres havelåge, som er lige op til vores have). De har heldigvis hund selv og ynder ofte at tale til ham igennem hækken eller når vi mødes udenfor. Min nabo til højre er han totalt ligeglad med. Og ellers gør han heldigvis meget meget sjældent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Misja, 8½ år, gået i 2. psykisk u-modning! :genert:

 

 

 

Hvordan det? - Jow, for hun lyder helt som Motor-mors beskrivelse at Motor lige pt. :yeah:

 

"Fortæl mig om jeres hunde i den fase! Gerne de saftige, spændende, pinlige detaljer - men også gerne de mere generelle ting :-D For googler man.... så handler det om at de dominerende hunde nu vil overtage magten i familien, ingen uddybning.

 

Har 1 stk hund som er begyndt at gø af ting som ikke findes, og som lige nu har været totalt "ligger lige med hovedet i dit skød og piver lidt" + forsøgt at stjæle mad fra køkkenbordet (hvilket han altså aldrig gør) og blev meget desperat over at det var no-go :mrgreen: "

 

 

:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Misja, 8½ år, gået i 2. psykisk u-modning! :genert:

 

Ka du SÅ komme ud af min tråd!

 

 

 

:mrgreen:

 

 

 

Ingen af mine hunde er blevet mentalt færdigbagt.... så kan vist kun fortælle om 1. løbetid :vedikke:

 

Årh jeg har store forventninger til Motor, han bliver fornuftig - men evigt skæg :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cooper er lige blevet 2 år, og har opdaget tæver er det mest fantastiske der findes. Allermest hvis man ikke må snakke med dem, så er man nødt til at hyle og pive, så de ved, at han bliver tilbageholdt mod sin vilje :roll:

 

Tævetis er lige som Motor. Smaske, tænderne klapre og han bliver helt ør i hovedet og kan stå læææææænge og drømme om den tæve, som har tisset der :hjerte:

 

På træningsbanen glemmer han konsekvent hovedet i bilen. Lineføring og fri ved fod foregår med Coopers næse nede i græsset. Spring i LP foregår ved kommando "spring" og Cooper der hopper over og nærmest stopper i luften, fordi der jo har været en tæve før ham, så derfor er han nødt til at have næsen i jorden med det samme.

 

Generelt ligner han lidt en retarderet hund, når han ser tæver. Der er ingen kontakt what so ever....

 

Ihhh guder hvor har min hanhund tabt hjernen henne?? Stor findeløn gives :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Årh det lyder som om jeg har noget at glæde mig til :shock:.

Jeg ønskede mig mange gange tilbage til hvalpetiden :klap:

Kan slet ikke se hvordan nogen kan være klar til at få hund nr 2 når deres er 1½ år eller deromkring :shock: Bare tanken om hvad den hvalp kunne lære af unoder!!!!:shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har sgu været hvalpeskruk i meget lang tid efterhånden :lol: Motor er tydeligvis ikke vild nok så..

 

Ok hvis det er som det er nu her hos os, så er det altså slet ikke så slemt! Motor bjæffer nogle højst besynderlige lyde af aaaaalt muligt og ingenting, sådan virkelig "UH hvad var dét nu??" :mrgreen:

 

Og ellers synes han det er bomben at lege med os, han elsker at løbe ved cyklen, han gider sidde og glo på ænder og svaner, han har appetit, han er sjov, han jagter mange mus og er meget elskelig lige for tiden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Har sgu været hvalpeskruk i meget lang tid efterhånden :lol: Motor er tydeligvis ikke vild nok så..

 

 

åh jeg var nu også hvalpeskruk, men besindede mig og tænkte: double trouble - no way!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Og forhåbentligt går der ikke mere en 2,5 måned før nummer 2 flytter ind, uuuuhh!!

 

uh skønt - også en samoyed? :klap::klap:

:klap:

 

Jeg har altså også det sidste år gået og tænkt - nu må det være NUUUUU! Men der er lige andre ting der skal på plads før jeg kan få en lille vaps:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

uh skønt - også en samoyed? :klap::klap:

:klap:

 

Jeg har altså også det sidste år gået og tænkt - nu må det være NUUUUU! Men der er lige andre ting der skal på plads før jeg kan få en lille vaps:hmm:

 

Jees en samojed mere :lun: Du kigger på lidt forskellige racer, ikk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Zyklonen :-D Og han er lige blevet født i nat, så nu er det helt sikkert :hjerte:

 

Du skal da SLET ikke tro at jeg er herre misundelig - for det er jeg overhovedet ikke, nej jeg er så ej.... hmm :x:

 

:lun::lun::lun::lun::lun::lun:

 

Kæmper ellers en brav kamp herhjemme for at "udvide" besætningen med en vovse mere... Men det hænger ligesom ikk fast på manden.... :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...