Gæst Annikadam Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Heii Min hund gav et lille piv fra sig da jeg og min kæreste stod ude i vores forgang. Vi gik ind til hende og hun kom hen til os med det ene øje lukket, hun havde lige leget med en bolde, så det må være den hun har fået ind på øjet, da vi ikke har rigtig har hørt hende banke ind i noget. Hun plejer ikke at "lide" i stilhed, hun kan skrige højt hvis man bare kommer til at gå ind hende nærmest. Så vi lagde ikke så meget i det, da hun ikke gav mere lyd fra sig. Hun er også rigtig god til at blive ved med at hænge fast i en ting, hun kan finde på at løfte sin pote lang tid efter hvis man er kommet til at træde på den. Uden der er ømhed ved den. Men vi er lidt bekymret over dette, men ved ikke rigtig om der er noget i det, altså om det er noget hun holder fast i eller om der er noget om snakken? Så hvor langtid kan vi vente om se om det fortager sig selv igen? På forhånd tak for svar. Mvh. Annika Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Hvis det er en bold hun har smidt i hovedet på sig selv, gætter jeg næste på at det har fortaget sig idag . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts