Hop til indhold

Hvor kan jeg købe Petcurean Go Natural online?

Recommended Posts

Gæst Stitch

... til en rimelig pris.

Har søgt online, men synes ikke lige jeg har held med det. Jeg kan godt finde det på danske sider, men ville gerne finde det lidt billigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...
Gæst cv2002

Jeg savner også at kunne købe det i udlandet. Det er alt for dyrt herhjemme. Jeg har kigget på Acana, Orijen, wolfsblut og Taste of the wild. De er om ikke andet lige så gode og kan alle købes i udlandet.

Så jeg hopper nok på en af dem, hvis ikke jeg kan finde det i udlandet. Det er lidt underligt, for både Wolfsblut, Taste of the wild og Acana er fra Canada. Så hvorfor forhandler de ikke Now og Go.

Der er en mailadresse til dem der laver Go og Now. Dem vil jeg lige skrive til og høre om det sælges til DK.

Jeg skal nok vende tilbage med svar. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch

Der er en mailadresse til dem der laver Go og Now. Dem vil jeg lige skrive til og høre om det sælges til DK.

Jeg skal nok vende tilbage med svar. :vinken:

Ammen hvor er det super - tusind tak :5up:

Iøvrigt var jeg heldig at få 3 x 3 kg-poser på en udstilling og fik 20% rabat. Ved ikke om det var tilfældigt eller noget de generelt gør i forbindelse med udstillinger. Det her var en af de private forhandlere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Efter jeg den anden dag har cyklet rundt på Google og sendt mail til petcurian, så fandt jeg denne i USA. Det er til halv pris, så vidt jeg kan finde ud at at omregne. :vedikke:

NOW! Grain Free - Dog Food, Cat Food - Free Shipping

Jeg tror det er meget usandsynligt at de sender det fra USA til danmark gratis.

Tjek det grundigt inden du bestiller.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cv2002

Ja spørgsmålet er om man må. Jeg skal have ringet til førdvarstyrelsen på mandag og høre ad.

Jeg prøver at finde en anden side. Et EUland må også være med et eller andet sted. Jeg Googler lidt igen :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Hej. Efter jeg den anden dag har cyklet rundt på Google og sendt mail til petcurian, så fandt jeg denne i USA. Det er til halv pris, så vidt jeg kan finde ud at at omregne. :vedikke:

NOW! Grain Free - Dog Food, Cat Food - Free Shipping

Øv :(

"As a result we can not ship to Canada or any address outside the United States. Our shipping policy is strictly limited to the 48 continental United States."

http://www.k9cuisine.com/popup.aspx?title=Shipping+Information&topic=shipping

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cv2002
Øv :(

"As a result we can not ship to Canada or any address outside the United States. Our shipping policy is strictly limited to the 48 continental United States."

Shipping Information

Fedt. Det havde jeg ikke lige læst. Der er en fransk side, men den kan jeg ikke finde ud af. Ang. at sende til DK. Jeg sætter lige et link ind, måske i kan finde rundt i den. Der er også andre lande med.

How your pets diet affects their life Dog and Cat Nutrition Dog and Cat Health and Nutrition

Link til indlæg
Del på andre sites