Hop til indhold

Recommended Posts

Ja det er godt nok ikke min hund, men ville ikke ligge det under "sjove billeder fra internettet", da det nok ikke er så sjovt igen:mrgreen:

Men har fundet et billede af faren til det kuld jeg er skrevet op til (tæven er først blevet parret her for et par uger siden så der er laaaang tid endnu), og synes ikke lige jeg kan være bekendt ikke at dele så smukt et foto med jer herinde :hjerte: :mrgreen::engel:

53.jpg

Han er fra finland og jeg mødte ham for nogle uger siden ved opdrætteren, og han er mindst lige så smuk i virkeligheden :-D

Håber sådan der bliver en hvalp til mig, har drømt et par gange at der ikke gjorde :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor er de flotte begge to. :hjerte: Særligt faren synes jeg er sindssygt smuk! :hjerte::hjerte::hjerte:

Ja, hunnerne er meget spinkle og små i forhold til hannerne, kan også selv bedst lide de lidt kraftigere hunde (har jo også bestilt en han, kan være det var omvendt hvis jeg ventede på en hun:engel:).

Ville ikke være ked af at få en lille klon af hannen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hunnerne er meget spinkle og små i forhold til hannerne, kan også selv bedst lide de lidt kraftigere hunde (har jo også bestilt en han, kan være det var omvendt hvis jeg ventede på en hun:engel:).

Ville ikke være ked af at få en lille klon af hannen :-D

Inden for mange racer foretrækker jeg faktisk udseendet på tæverne, netop fordi de er lidt mindre og mere fint byggede. Men ham hannen på billedet er jo bare helt fantastisk at se på! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Inden for mange racer foretrækker jeg faktisk udseendet på tæverne, netop fordi de er lidt mindre og mere fint byggede. Men ham hannen på billedet er jo bare helt fantastisk at se på! :hjerte:

Synes faktisk også nogle af tæverne er rigtig smukke, f.eks. den her, Merle fra samme opdrætter, rigtig feminin at se på :-D Det ligner næsten ikke at det er samme race som hannen :P

i39853047._szw217h163_.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes faktisk også nogle af tæverne er rigtig smukke, f.eks. den her, Merle fra samme opdrætter, rigtig feminin at se på :-D Det ligner næsten ikke at det er samme race som hannen :P

i39853047._szw217h163_.jpg

hov, hende tror jeg at jeg kender :mrgreen: I så lille en race må det næsten være den samme Merle :-D Hun er super sød og en rigtig kælegøj

Link til indlæg
Del på andre sites

hov, hende tror jeg at jeg kender :mrgreen: I så lille en race må det næsten være den samme Merle :-D Hun er super sød og en rigtig kælegøj

Hvor sjovt I kender hende (og jo, det må næsten være den samme Merle:mrgreen:) synes hun er super smuk, var egentlig hende jeg først ønskede mig en hvalp fra:lun: Men hun er vist ret lille for racen...

Hun er forresten fra samme opdrætter (der er vist kun den ene)...

Link til indlæg
Del på andre sites