Gæst FrøkenWhipsy Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Hmm - hvordan er det at jeg får mine billeder store når jeg poster dem ? Og hvordan sætter jeg tekst i mellem hvert billede ?...Altså...Ligesom Motor's mor gør :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Du kan gå ind på eksempelvis Photobucket, lave en profil, og uploade billeder. Så får du billedernes kode, som du kan sætte ind i et indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Hmm - hvordan er det at jeg får mine billeder store når jeg poster dem ? Og hvordan sætter jeg tekst i mellem hvert billede ?...Altså...Ligesom Motor's mor gør :hmm: Ved ikke om der er nemmere måder, men jeg lægger mine billeder op på Photobucket, og kopierer så IMG-koden derfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Jeg gør som de to andre når jeg vil vise frem i god opløsning og skrive tekster, er jeg dovn og det skal gå hurtigt bruger jeg hf's egen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Tak de damer ! Det vil jeg fluks forsøge mig med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts