Hop til indhold

Pral


Gæst Spilop
 Share

Recommended Posts

Troede du havde DKK registreret dem ? deltagelse i FT klubben kræver en DJR stamtavle :slem:

Venlig hilsen Steen Stenild

 

Okay har en DJR stambog, da jeg havde ventet nu 2½ år på en ny fra Sverige. Så til sidst opgav jeg, og har nu et cocker dyr med DJR bog, og selvfølelig er det så endelig lykkedes i Sverige, så bliver jeg jo nød til at have en derfra også, så hvis alt går vel, så får jeg en ny med DKK bog til sommer. Så må vi se om de beholder deres respektive stambøger, det kommer deres evner (eller nok rettere mine evner) til at afgøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay har en DJR stambog, da jeg havde ventet nu 2½ år på en ny fra Sverige. Så til sidst opgav jeg, og har nu et cocker dyr med DJR bog, og selvfølelig er det så endelig lykkedes i Sverige, så bliver jeg jo nød til at have en derfra også, så hvis alt går vel, så får jeg en ny med DKK bog til sommer. Så må vi se om de beholder deres respektive stambøger, det kommer deres evner (eller nok rettere mine evner) til at afgøre.

 

 

Tak for info, du må se at få opdaterret din hjemmeside så jeg kan følge med :blink:

 

Venlig hilsen Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du overvejet at tage ham til Sverige og gå på prøver? Kan du ikke komme i vinderklasse der?

 

Jeg tænker... hvis nu det var mig der havde en hund der var så god, så skred jeg til sverige og gik i vinderklasse... og nå så der skal afholdes europacup i DK, så er man kvalificeret.....

 

Jo, skulle også have være afsted sidste år, men så aflyste Sådans opdrætter, så skyndte jeg mig at melde fra også. Synes det er rart der er en man kender, men det kan være det bliver i år i stedet for.

 

Jeg hygger mig dog ligeså meget med at tage ham med på jagt og det er jo derfor jeg startede på markprøve træning og Sådan er såment ligeglad hvilken klasse han går i og hvilke bogstaver der står foran hans navn, så det er vist kun for min skyld hvis vi tager afsted

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, skulle også have være afsted sidste år, men så aflyste Sådans opdrætter, så skyndte jeg mig at melde fra også. Synes det er rart der er en man kender, men det kan være det bliver i år i stedet for.

 

Jeg hygger mig dog ligeså meget med at tage ham med på jagt og det er jo derfor jeg startede på markprøve træning og Sådan er såment ligeglad hvilken klasse han går i og hvilke bogstaver der står foran hans navn, så det er vist kun for min skyld hvis vi tager afsted

 

Enig. Har selv længe tænkt på at tage til Sverige og se prøverne. Bare sådan for at kigge, selv om jeg jo godt ved det er ft'ere det hele og derfor avlsmæssigt ikke har min interesse (forstå mig ret).

 

Og du har da helt ret, hunden er da fløjtende ligeglad om det hedder jagt eller prøve (selv om jeg alligevel tror jagt er sjovere) eller om de hedder multi-plus-plus-party udstillingschamp eller "fido". Det vigtigste for dem er vel at være med og være sammen med sin fører.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...