Hop til indhold

Præsenter din mynde !


Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

IMG_1894.jpg

IMAG0116.jpg

IMG_1883.jpg

 

Navn : Qairo (Sea Leopards Quiet Quintin)

Race : Whippet

Farve : Blue Brindle

Fødselsdato : 1-1-2011

Yndlingsaktiviteter : Putte i sofaen (gerne i de mest mystiske stillinger), gnaske i ting og sager, løbe stærkt & jage fugle.

Hade ting : Koldt trælst vejr, at blive tvunget til at skulle ud og tisse når man nu ligger så godt i sofaen!

Udstillinger/stævner : Ingen endnu. Vi venter spændt på at han kan prøve sit første lure coursing "babyløb".

Personlighed : "Her kommer jeg!"

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Whippet

attach.gif

Navn: Marley ( Windy Meadows Adrian ).

 

Født:28-4-2009.

 

Elsker: At løbe stærkt ( Lure coursing ), hygge/putte, Ligge i en solstråle.

 

Hader: Regn blæst og koldt vejr.

 

Udstilling/skue:DKK og Myndeklubben.

 

Træning:Rally-O, ringtræning, Lure coursing.

 

Sind:Glad, venlig og her kommer jeg :-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
attach.gif

Navn: Marley ( Windy Meadows Adrian ).

 

Født:28-4-2009.

 

Elsker: At løbe stærkt ( Lure coursing ), hygge/putte, Ligge i en solstråle.

 

Hader: Regn blæst og koldt vejr.

 

Udstilling/skue:DKK og Myndeklubben.

 

Træning:Rally-O, ringtræning, Lure coursing.

 

Sind:Glad, venlig og her kommer jeg :-).

 

 

Noj, han er ogsaa dejlig og uber smuk!:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

DSC_0349.NEF.jpg.opt780x584o0,0s780x584.jpg

 

Navn: TIO (komar's Fields Of Gold).

 

Race: Afghansk Mynde

 

Fodt. 13 Nov.2009

 

Elsker: At lobe staerkt (lure coursing), lege med lillesoster Chloe (samme race), specielt fangeleg. Rulle sig i ny slaaet graes! Raadt kod!

 

Hader: Naar vi skal hjem fra hundeparken.

 

Udstilling: AKC

 

Traening: Avanceret lydighed

 

Sind: Blid, legesyg, godmodig, her kommer jeg, ven af folket og alle dyr, store som smaa.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
attach.gif

Navn: Marley ( Windy Meadows Adrian ).

 

Født:28-4-2009.

 

Elsker: At løbe stærkt ( Lure coursing ), hygge/putte, Ligge i en solstråle.

 

Hader: Regn blæst og koldt vejr.

 

Udstilling/skue:DKK og Myndeklubben.

 

Træning:Rally-O, ringtræning, Lure coursing.

 

Sind:Glad, venlig og her kommer jeg :-).

 

Elsker virkelig hans sorte maske :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv om jeg ikke er "myndeminded" må jeg altså lige give min mening her også!

Hvor er det dog nogle flotte, majestætiske eksemplarer af hunderacen :lun:

Også farverne er skønne, efter min ringe mening :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

Navn : Shah´s sat-Hathor-Iunit. "Crazyhouse"

Race : Saluki

Farve : Guld/Gylden

Ynglingsaktiveter : Drille. løbe meget stærkt og være vilddyr. Nusse kæle. spise og stjæle. gå pænt eller snurre rundt alt efter vind & vejt:lol:

Hade ting : helt bestemt regnvejr, gøre ting hun ikke lige har lyst til :)

Udstilling/stævner : Hun har været på udstilling, ellers har hun løbet på meget store indhegnede områder som fri hund hvor vi har trænet alt muligt sjovt og brugbart. "Hun er en Meget klog pige".

Personlighed : Hun er den helt gamle saluki afsind, vilket har gjort det, "må jeg havde lov at sige". At det har og er meget morsomt at leve sammen med hende. En engel i forklædning. elsker kun sin egen flok og så ind imellemen finder hun en lille hund på sin vej hun syntes er enormt sød, som f.eks lille hr jensen en korthåret gravhund ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Navn : Shah´s sat-Hathor-Iunit. "Crazyhouse"

Race : Saluki

Farve : Guld/Gylden

Ynglingsaktiveter : Drille. løbe meget stærkt og være vilddyr. Nusse kæle. spise og stjæle. gå pænt eller snurre rundt alt efter vind & vejt:lol:

Hade ting : helt bestemt regnvejr, gøre ting hun ikke lige har lyst til :)

Udstilling/stævner : Hun har været på udstilling, ellers har hun løbet på meget store indhegnede områder som fri hund hvor vi har trænet alt muligt sjovt og brugbart. "Hun er en Meget klog pige".

Personlighed : Hun er den helt gamle saluki afsind, vilket har gjort det, "må jeg havde lov at sige". At det har og er meget morsomt at leve sammen med hende. En engel i forklædning. elsker kun sin egen flok og så ind imellemen finder hun en lille hund på sin vej hun syntes er enormt sød, som f.eks lille hr jensen en korthåret gravhund ;)

 

Hvor er hun køn :5up: Hvor gammel er hun?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

Navn : Ritzas Palette

Race : Saluki

Farve : Grizzle

Ynglingsaktiveter : Sove længe, Nusse og hygge. Kigge efter fugle eller lytte efter muldvaper i jorden. løbe meget stært.

Hade ting : Regnvejr, kulde

Udstilling/stævner : udstillet lidt. hun er klikker trænet da det virker bedst på hende. meget dygtig pige. Løbe frit på store lukkede arealer.

Personlighed : En puttegøj. Meget moderlig og beskyttende over for hendes lillebror der nu er en meget stor schæfer, men ikke i palettes øjne. Hun holder på der skal være en hvis husorden, så det passer hende ikke altid når andre pjanker. Nok den nemmeste saluki i hele verden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Tak :lun: Satser på at komme stærkt igen med de billeder af hende her i tråden også :-)

 

Og velkommen til :-D

Tusinde tak for velkomst. Det er meget nyt for mig at være på et forum.

Jeg glæder mig til billeder af hende, hun ser simpelhen bare så dejlig ud :-)

Redigeret af crazywolf
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Navn : Ritzas Palette

Race : Saluki

Farve : Grizzle

Ynglingsaktiveter : Sove længe, Nusse og hygge. Kigge efter fugle eller lytte efter muldvaper i jorden. løbe meget stært.

Hade ting : Regnvejr, kulde

Udstilling/stævner : udstillet lidt. hun er klikker trænet da det virker bedst på hende. meget dygtig pige. Løbe frit på store lukkede arealer.

Personlighed : En puttegøj. Meget moderlig og beskyttende over for hendes lillebror der nu er en meget stor schæfer, men ikke i palettes øjne. Hun holder på der skal være en hvis husorden, så det passer hende ikke altid når andre pjanker. Nok den nemmeste saluki i hele verden :)

 

Nøj hun er smuk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Navn : Shah´s sat-Hathor-Iunit. "Crazyhouse"

Race : Saluki

Farve : Guld/Gylden

Ynglingsaktiveter : Drille. løbe meget stærkt og være vilddyr. Nusse kæle. spise og stjæle. gå pænt eller snurre rundt alt efter vind & vejt:lol:

Hade ting : helt bestemt regnvejr, gøre ting hun ikke lige har lyst til :)

Udstilling/stævner : Hun har været på udstilling, ellers har hun løbet på meget store indhegnede områder som fri hund hvor vi har trænet alt muligt sjovt og brugbart. "Hun er en Meget klog pige".

Personlighed : Hun er den helt gamle saluki afsind, vilket har gjort det, "må jeg havde lov at sige". At det har og er meget morsomt at leve sammen med hende. En engel i forklædning. elsker kun sin egen flok og så ind imellemen finder hun en lille hund på sin vej hun syntes er enormt sød, som f.eks lille hr jensen en korthåret gravhund ;)

 

IHH hvor er det dejligt du er kommet til!!! Jeg eeeelsker Salukier:lun: og jeg har forst set din som muligvis den eneste Saluki herinde paa HF. Og hvor er hun iovrigt et vidunderligt eksemplar af racen.

De ligger ogsaa taet op af min ynglingsrace, afghansk mynde, , men uden al den besvaerlige haarpragt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Nøj hun er smuk :lun:

Mange mange tak :)

 

Jeg har siddet og kigget lidt på Qairo. Qairo er sørme en dejlig lille en, lige til at kramme og virkelig fin & smuk. Må jeg spørger om det er en dreng/pige...... Qairo får jo en til at smile "Bare så søøød"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

DSC_0018.JPG.opt780x652o0,0s780x652.JPG

S1160037.JPG.opt780x702o0,0s780x702.JPG

 

Navn: CHLOE:lun: (Agha Djari's Crucify Me)

Race: Afghansk Mynde

 

Fodt: 21 juli 2010

 

Farve: Sort Brindle Domino

 

Udstilling: AKC

 

traening: Mellem Niveau lydighedstraening.

 

Elsker: At lege med alle hunde, store som smaa. MAD! Elsker born.

 

Personlig: Meget forsigtig og tilbageholdende attitude til nye ting, elsker at 'snakke'. Meget intelligent: Abner dore, skabe m.m i huset, har nemt ved at fungere og laere nyt til lydighedstraening.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Navn : Ritzas Palette

Race : Saluki

Farve : Grizzle

Ynglingsaktiveter : Sove længe, Nusse og hygge. Kigge efter fugle eller lytte efter muldvaper i jorden. løbe meget stært.

Hade ting : Regnvejr, kulde

Udstilling/stævner : udstillet lidt. hun er klikker trænet da det virker bedst på hende. meget dygtig pige. Løbe frit på store lukkede arealer.

Personlighed : En puttegøj. Meget moderlig og beskyttende over for hendes lillebror der nu er en meget stor schæfer, men ikke i palettes øjne. Hun holder på der skal være en hvis husorden, så det passer hende ikke altid når andre pjanker. Nok den nemmeste saluki i hele verden :)

 

Gud hvor er hun smuk :lun:

 

SÅ elegant og perfekt!! Ser frem til, at du spammer forum til med billeder af hende :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Navn : Ritzas Palette

Race : Saluki

Farve : Grizzle

Ynglingsaktiveter : Sove længe, Nusse og hygge. Kigge efter fugle eller lytte efter muldvaper i jorden. løbe meget stært.

Hade ting : Regnvejr, kulde

Udstilling/stævner : udstillet lidt. hun er klikker trænet da det virker bedst på hende. meget dygtig pige. Løbe frit på store lukkede arealer.

Personlighed : En puttegøj. Meget moderlig og beskyttende over for hendes lillebror der nu er en meget stor schæfer, men ikke i palettes øjne. Hun holder på der skal være en hvis husorden, så det passer hende ikke altid når andre pjanker. Nok den nemmeste saluki i hele verden :)

 

Wauw, hun er fantastisk! Salukier er bare sådan ca. den smukkeste race, hvis du spørger mig. Og især med hendes farve :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
IHH hvor er det dejligt du er kommet til!!! Jeg eeeelsker Salukier:lun: og jeg har forst set din som muligvis den eneste Saluki herinde paa HF. Og hvor er hun iovrigt et vidunderligt eksemplar af racen.

De ligger ogsaa taet op af min ynglingsrace, afghansk mynde, , men uden al den besvaerlige haarpragt:mrgreen:

 

Ja mine piger er ret alene gggg. men der er vist heller ikke mange afganske mynder her :)

Dine er sørme også bare skønne, Jeg valgte salukien dengang fordi jeg havde 4 newfer og de har jo meget pels ellers var det blevet din race Afganer :lun: jeg havde valgt for elsker pels pleje, det giver et lidt tættere forhold mellem hund og menneske syntes jeg, så nu savner jeg faktiske lidt stor pels mellem fingerene :) Men salukieren vil jeg ikke undvære idag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Ja mine piger er ret alene gggg. men der er vist heller ikke mange afganske mynder her :)

Dine er sørme også bare skønne, Jeg valgte salukien dengang fordi jeg havde 4 newfer og de har jo meget pels ellers var det blevet din race Afganer :lun: jeg havde valgt for elsker pels pleje, det giver et lidt tættere forhold mellem hund og menneske syntes jeg, så nu savner jeg faktiske lidt stor pels mellem fingerene :) Men salukieren vil jeg ikke undvære idag :)

 

 

Tak.Ja, saadan har jeg det ogsaa, elsker pelspleje;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

 

 

Navn: CHLOE:lun: (Agha Djari's Crucify Me)

Race: Afghansk Mynde

 

Fodt: 21 juli 2010

 

Farve: Sort Brindle Domino

 

Udstilling: AKC

 

traening: Mellem Niveau lydighedstraening.

 

Elsker: At lege med alle hunde, store som smaa. MAD! Elsker born.

 

Personlig: Meget forsigtig og tilbageholdende attitude til nye ting, elsker at 'snakke'. Meget intelligent: Abner dore, skabe m.m i huset, har nemt ved at fungere og laere nyt til lydighedstraening.

 

Hvor ser hun bare fine og kær ud med det blik hun har, "Ser næsten genert ud":hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Wauw, hun er fantastisk! Salukier er bare sådan ca. den smukkeste race, hvis du spørger mig. Og især med hendes farve :lun:

Tusinde tak. man du har vist selv en meget, meget smuk collie :lun: syntes jeg.

angående farven så snød hun en gammel opdrætter med farven, for hun er født sort/hvid ggggg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...