Trei Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Ozzie og Enzo har været på påsketur idag og havde det skønt sammen. Bemærk Enzos fantastiske seje stil, når han skal svømme - han kaster sig i vandet som en kanonkugle. Og så elsker jeg hvordan han smiler til fotografen på første billede hihi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Dejlige dejlige hunde:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Super smukke hunde :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Det tegner til at blive en dejlig påske :klap: I hvert fald skønne billeder af et par hunde, som virkelig morer sig. Jeg er vild med den slags :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 (rettet) Der er fart over feltet, billedspam i særklasse, kan hunde flyve, ja gu ka de så, har selv set det!:klap::hjerte: Redigeret April 18, 2011 af snuseren tilføjelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 :hjerte::hjerte: ej hvor er det bare nogle dejlige fantastiske billeder Det eneste der mangler er altså Alto han ville elske begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Tak for jeres søde kommentarer :5up: Og ja de havde en fest Hvornår kommer Alto til Østjylland så Fox?? Ser frem til at nusse hans dejlige vamsede pels :hjerte: :hjerte: ---- Er så misundelig på det kamera, Trei - det skyder jo billeder så hurtigt, at en billedeserie næsten bliver til en video, vildt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Hvornår kommer Alto til Østjylland så Fox?? Ser frem til at nusse hans dejlige vamsede pels :hjerte: :hjerte: ---- hans vamsede pels er næsten faldet af efter han var i havet med min nevø det ser ihvertfald sådan ud herhjemme Men det varer nok et godt stykke tid før jeg kommer nogen steder er skadet i knæet og kan ikke køre bil :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 hans vamsede pels er næsten faldet af efter han var i havet med min nevø det ser ihvertfald sådan ud herhjemme Men det varer nok et godt stykke tid før jeg kommer nogen steder er skadet i knæet og kan ikke køre bil :damn: :ae:awww stakkel :ae: God bedring til dit knæ! hehe æv med pelsen. Men vil gerne se updaterede billeder alligevel :5up: - det sker ikke tit nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 :ae:awww stakkel :ae: God bedring til dit knæ! hehe æv med pelsen. Men vil gerne se updaterede billeder alligevel :5up: - det sker ikke tit nok nej ved det godt. Skal nok prøve Og bare rolig - han er på ingen måde skaldet - men tror min svigerinde er ved at være træt af at støvsuge her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 nej ved det godt. Skal nok prøve Og bare rolig - han er på ingen måde skaldet - men tror min svigerinde er ved at være træt af at støvsuge her Det var godt :blink: haha hun har min sympati Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Det var godt :blink: haha hun har min sympati jammen det er altså smadder svært at få ham børstet, når man kun kan stå på et ben - og han ikke ligefrem nyder det :stupid: Men har dog fået det værste af ham nu :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Tak for de søde ord allesammen! :hjerte::hjerte: ej hvor er det bare nogle dejlige fantastiske billeder Det eneste der mangler er altså Alto han ville elske begge to Ozzie er helt klar til at tage imod Alto. ---- Er så misundelig på det kamera, Trei - det skyder jo billeder så hurtigt, at en billedeserie næsten bliver til en video, vildt :5up: Ja, det er et okay kamera - og det står altid til rådighed til at tage billeder af Enzo. Og hihihi, han er bare så sød der. God bedring FOX. :ae: Godt du har hjælp. Når Alto kommer over og leger med Ozzie og Enzo tager du så svigerinden med, så kan hun støvsuge hos mig - og tror også Sammy siger ja tak til en gang støvsugning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Tak for de søde ord allesammen! Ozzie er helt klar til at tage imod Alto. Ja, det er et okay kamera - og det står altid til rådighed til at tage billeder af Enzo. Og hihihi, han er bare så sød der. God bedring FOX. :ae: Godt du har hjælp. Når Alto kommer over og leger med Ozzie og Enzo tager du så svigerinden med, så kan hun støvsuge hos mig - og tror også Sammy siger ja tak til en gang støvsugning. Tak søde - men tror svigerinden bliver hjemme, hun har jo også støvsugningen fra Alto´s far og lillesøster hjemme men hun har været den bedste "sygeplejerske" :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 :lun: Åååååh, hvor er det et smukt syn! TO dejlige schæferbasser :lun: I LIKE :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Wow.. og saa ud i vandet og det hele. De ser rigtig flotte og glade ud begge to! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Tak søde - men tror svigerinden bliver hjemme, hun har jo også støvsugningen fra Alto´s far og lillesøster hjemme men hun har været den bedste "sygeplejerske" :5up: Arj det var en skam, men kan egentlig meget godt forstå hende. Hun lyder rigtig sød at hun sådan hjælper til. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Arj det var en skam, men kan egentlig meget godt forstå hende. Hun lyder rigtig sød at hun sådan hjælper til. :5up: Det er hun også. Hvis i går ind her Se profil: Pal-Buller-Tempo så kan i se Alto´s far og lillesøster :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 måske blev der taget nogle billeder idag - men Buddha skulle lige hjem og kigge på det :blink: Men hun var altså ved at stjæle Alto med hjem tror hun var lidt lun på ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 måske blev der taget nogle billeder idag - men Buddha skulle lige hjem og kigge på det :blink: Men hun var altså ved at stjæle Alto med hjem tror hun var lidt lun på ham Hov hov Alto er vores! Håber der er billeder! Det er hun også. Hvis i går ind her Se profil: Pal-Buller-Tempo så kan i se Alto´s far og lillesøster :blink: Altså især Buller er bare :hjerte: Elsker hendes smukke hovede og udtryk. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Hvor er de smukke! Og rigtig gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 : tror hun var lidt lun på ham Lidt?? Er helt skudt som en teenagetøs over Brad Pitt Er ved at oploade, ikke så mange, men et par blev ok. Nye kameraer er svære! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 WOOOOW - fuldstændig "blown away" lige nu! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Skønne billeder af lækre hunde :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts