Hop til indhold

Recommended Posts

Ozzie og Enzo har været på påsketur idag og havde det skønt sammen. :lun:

Bemærk Enzos fantastiske seje stil, når han skal svømme - han kaster sig i vandet som en kanonkugle. :mrgreen:

Og så elsker jeg hvordan han smiler til fotografen på første billede hihi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres søde kommentarer :5up: Og ja de havde en fest :lol:

Hvornår kommer Alto til Østjylland så Fox?? :lol: Ser frem til at nusse hans dejlige vamsede pels :lun: :hjerte: :lun: :hjerte:

----

Er så misundelig på det kamera, Trei - det skyder jo billeder så hurtigt, at en billedeserie næsten bliver til en video, vildt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår kommer Alto til Østjylland så Fox?? :lol: Ser frem til at nusse hans dejlige vamsede pels :lun: :hjerte: :lun: :hjerte:

----

:shock: hans vamsede pels er næsten faldet af efter han var i havet med min nevø :genert: det ser ihvertfald sådan ud herhjemme :genert:

Men det varer nok et godt stykke tid før jeg kommer nogen steder :???: er skadet i knæet og kan ikke køre bil :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: hans vamsede pels er næsten faldet af efter han var i havet med min nevø :genert: det ser ihvertfald sådan ud herhjemme :genert:

Men det varer nok et godt stykke tid før jeg kommer nogen steder :???: er skadet i knæet og kan ikke køre bil :damn:

:ae:awww stakkel :ae: God bedring til dit knæ!

hehe æv med pelsen. Men vil gerne se updaterede billeder alligevel :5up: :lol: - det sker ikke tit nok :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:awww stakkel :ae: God bedring til dit knæ!

hehe æv med pelsen. Men vil gerne se updaterede billeder alligevel :5up: :lol: - det sker ikke tit nok :cry:

:oops: nej ved det godt. Skal nok prøve :engel:

Og bare rolig - han er på ingen måde skaldet - men tror min svigerinde er ved at være træt af at støvsuge her :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde ord allesammen!

:hjerte::hjerte: ej hvor er det bare nogle dejlige fantastiske billeder :lun:

Det eneste der mangler er altså Alto :engel: han ville elske begge to :mrgreen:

Ozzie er helt klar til at tage imod Alto. :lun:

----

Er så misundelig på det kamera, Trei - det skyder jo billeder så hurtigt, at en billedeserie næsten bliver til en video, vildt :5up:

Ja, det er et okay kamera :-D - og det står altid til rådighed til at tage billeder af Enzo. :lun: Og hihihi, han er bare så sød der.

God bedring FOX. :ae: Godt du har hjælp. Når Alto kommer over og leger med Ozzie og Enzo tager du så svigerinden med, så kan hun støvsuge hos mig - og tror også Sammy siger ja tak til en gang støvsugning. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde ord allesammen!

Ozzie er helt klar til at tage imod Alto. :lun:

Ja, det er et okay kamera :-D - og det står altid til rådighed til at tage billeder af Enzo. :lun: Og hihihi, han er bare så sød der.

God bedring FOX. :ae: Godt du har hjælp. Når Alto kommer over og leger med Ozzie og Enzo tager du så svigerinden med, så kan hun støvsuge hos mig - og tror også Sammy siger ja tak til en gang støvsugning. :mrgreen:

Tak søde - men tror svigerinden bliver hjemme, hun har jo også støvsugningen fra Alto´s far og lillesøster hjemme :genert: men hun har været den bedste "sygeplejerske" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak søde - men tror svigerinden bliver hjemme, hun har jo også støvsugningen fra Alto´s far og lillesøster hjemme :genert: men hun har været den bedste "sygeplejerske" :5up:

Arj det var en skam, men kan egentlig meget godt forstå hende. :mrgreen: Hun lyder rigtig sød at hun sådan hjælper til. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: måske blev der taget nogle billeder idag - men Buddha skulle lige hjem og kigge på det :blink:

Men hun var altså ved at stjæle Alto med hjem :fornaermet: tror hun var lidt lun på ham :lun::mrgreen:

Hov hov Alto er vores! :mrgreen: Håber der er billeder!

Det er hun også.

Hvis i går ind her Se profil: Pal-Buller-Tempo så kan i se Alto´s far og lillesøster :blink:

Altså især Buller er bare :hjerte: Elsker hendes smukke hovede og udtryk. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites