Gryn Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Synes da vi skal have en tråd hvor vi kan vise vores nyklippede smuksakker. Groa. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Hvor er hun bare fin :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Fin sommerklipning. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Det sidste hvor Zako var helt nyklippet ( for en måned siden ). skal igang med ham imorgen igen, så jeg kan komme i bund, inden næste udstilling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Hvor er hun bare fin :5up:. Fin sommerklipning. :hjerte: Tak. Nu er det også nemmere at få hende tør efter svømning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Sidste år klippede jeg Petrine med køkkensaks, i år har jeg en klippemaskine og det er godt nok lækkert at have udstyret i orden (er MEGET utilfreds med, at den kun kan klippe i 10 minutter, før den bliver for varm og skal køle i flere timer ), men her er del-resultaterne, ingen er helt færdige, mangler lidt kanter. Starter med lidt før-billeder Petrine er træt efter agility og bemærk lige min kæmpehånd det er ikke meget hund, inden under pelsen! [media] [/media] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Ville det ikke være tjekket, om den hvide hindu-plet Petrine har i hovedet, blev farvet orange :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Sidste år klippede jeg Petrine med køkkensaks, i år har jeg en klippemaskine og det er godt nok lækkert at have udstyret i orden (er MEGET utilfreds med, at den kun kan klippe i 10 minutter, før den bliver for varm og skal køle i flere timer ), men her er del-resultaterne, ingen er helt færdige, mangler lidt kanter. Starter med lidt før-billeder Petrine er træt efter agility og bemærk lige min kæmpehånd det er ikke meget hund, inden under pelsen! [media] [/media] Ha, hvor er ZamZam sød! Drømmer du om en Chinese Crested, eller sådan noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Ha, hvor er ZamZam sød! Drømmer du om en Chinese Crested, eller sådan noget? Hvordan kunne du gætte det? Og en hårløs kat! Har haft hårløse rotter :klap: Hm, en kat bliver absolut ikke køn af en barbering, overvejer at opgive Bamse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Hvordan kunne du gætte det? Og en hårløs kat! Har haft hårløse rotter :klap: Hm, en kat bliver absolut ikke køn af en barbering, overvejer at opgive Bamse. Har du prøvet at klippe katten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Har du prøvet at klippe katten? Selvfølgelig - han er forøvrigt neger (og ret sur pt) Skulle manden ikke ud at søge penge og se seriøs ud, så fik han også en omgang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Seriøst, jeg tænkte også kinesiske hårløse. Skal man virkelig kunne se så meget hud på dem... kunne de ikke have beholdt lidt mere pels? Men selvfølgelig er de da kære uanset klipning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 kunne de ikke have beholdt lidt mere pels? Den eneste grund til, de ikke får en omgang gilette eller veet er, at jeg ikke vil udsætte dem for indgroede hår kan rigtigt godt lide det lyserøde skær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Den eneste grund til, de ikke får en omgang gilette eller veet er, at jeg ikke vil udsætte dem for indgroede hår kan rigtigt godt lide det lyserøde skær Du er simpelthen et af de mest fantastisk skøre mennesker, jeg kender. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Nemo har bevidst ikke faaet klippet sit haar paa toppen, det kan jeg godt lide er lidt langt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Sidste år klippede jeg Petrine med køkkensaks, i år har jeg en klippemaskine og det er godt nok lækkert at have udstyret i orden (er MEGET utilfreds med, at den kun kan klippe i 10 minutter, før den bliver for varm og skal køle i flere timer ), men her er del-resultaterne, ingen er helt færdige, mangler lidt kanter. Starter med lidt før-billeder Petrine er træt efter agility og bemærk lige min kæmpehånd det er ikke meget hund, inden under pelsen! [media] [/media] Hold da op, jeg ved godt nok ikke helt rigtig hvad jeg skal syntes Men jeg tænkte på, er du ikke bange for at de bliver solskoldede?? Det må da næsten være nødvendigt med solcreme, når de har så lidt pels på kroppen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Nemo har bevidst ikke faaet klippet sit haar paa toppen, det kan jeg godt lide er lidt langt. Herligt billede:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Ååååh, jeg elsker nyklippede hunde!... En eller anden dag skal jeg have en hund der kan trimmes, og så skal den bare ALTID have hvalpeklip!.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Elvis blev lige trimmet i weekenden - meget tiltrængt - så her er et før og efter billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Lige et par stykker fra siden også, hvor det er mere tydeligt, hvor meget, der er kommet af ... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Så er hunden komemt i sommer-klip, syntes selv jeg er sluppet meget godt fra det, når nu det er første gang jeg har skamferet hende med en skaks.. Og hun er blevet blød, så blød, mega blød.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Så er hunden komemt i sommer-klip, syntes selv jeg er sluppet meget godt fra det, når nu det er første gang jeg har skamferet hende med en skaks.. Og hun er blevet blød, så blød, mega blød.. Fiiiiin klipning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Hold da op, jeg ved godt nok ikke helt rigtig hvad jeg skal syntes Men jeg tænkte på, er du ikke bange for at de bliver solskoldede?? Det må da næsten være nødvendigt med solcreme, når de har så lidt pels på kroppen :hmm: :hmm:Tænker lidt derhen, at Petrine ikke må sættes bag træmmer, mest fordi så har "en griller" fået en helt ny betydning :megaked:faktisk lidt uhyggeligt Kan man forresten få seletøj med indbygget parasolfod, til agillityhunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Herligt I vil dele jeres nyklippede hunde med os andre.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Nemo har bevidst ikke faaet klippet sit haar paa toppen, det kan jeg godt lide er lidt langt. Han har altså lidt et kært smil Han ser virkelig ud som om han smiler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts