Hop til indhold

Recommended Posts

Sidste år klippede jeg Petrine med køkkensaks, i år har jeg en klippemaskine og det er godt nok lækkert at have udstyret i orden (er MEGET utilfreds med, at den kun kan klippe i 10 minutter, før den bliver for varm og skal køle i flere timer :evil:), men her er del-resultaterne, ingen er helt færdige, mangler lidt kanter. Starter med lidt før-billeder :cool:

IMGP2940.jpg

IMGP2941.jpg

IMGP2943.jpg

IMGP2945.jpg

IMGP2949.jpg

IMGP2953.jpg

IMGP2952.jpg

Petrine er træt efter agility og bemærk lige min kæmpehånd :shock: det er ikke meget hund, inden under pelsen!

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste år klippede jeg Petrine med køkkensaks, i år har jeg en klippemaskine og det er godt nok lækkert at have udstyret i orden (er MEGET utilfreds med, at den kun kan klippe i 10 minutter, før den bliver for varm og skal køle i flere timer :evil:), men her er del-resultaterne, ingen er helt færdige, mangler lidt kanter. Starter med lidt før-billeder :cool:

IMGP2952.jpg

Petrine er træt efter agility og bemærk lige min kæmpehånd :shock: det er ikke meget hund, inden under pelsen!

[media]

[/media]

Ha, hvor er ZamZam sød! Drømmer du om en Chinese Crested, eller sådan noget? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kunne du gætte det? Og en hårløs kat! Har haft hårløse rotter :klap:

Hm, en kat bliver absolut ikke køn af en barbering, overvejer at opgive Bamse.

Har du prøvet at klippe katten?:mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

IMGP2952.jpg

[media]

[/media]

Hold da op, jeg ved godt nok ikke helt rigtig hvad jeg skal syntes :genert::mrgreen:

Men jeg tænkte på, er du ikke bange for at de bliver solskoldede?? Det må da næsten være nødvendigt med solcreme, når de har så lidt pels på kroppen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Hold da op, jeg ved godt nok ikke helt rigtig hvad jeg skal syntes :genert::mrgreen:

Men jeg tænkte på, er du ikke bange for at de bliver solskoldede?? Det må da næsten være nødvendigt med solcreme, når de har så lidt pels på kroppen :hmm:

:hmm:Tænker lidt derhen, at Petrine ikke må sættes bag træmmer, mest fordi så har "en griller" fået en helt ny betydning :megaked:faktisk lidt uhyggeligt :shock:

Kan man forresten få seletøj med indbygget parasolfod, til agillityhunde :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites