Hop til indhold

En lille én til blodtrykket (video)


Gæst lillefod
 Share

Recommended Posts

Gæst lillefod

Jeg kan have en vis forståelse for at man "kommer til" at mishandle dyr, hvis man er i en ekstrem magtesløs situation eller måske er et eller andet psykisk tilfælde..

 

Men dette her forarger mig virkeligt.. og så skulle det endda forestille at være sjovt?! :skraek:

 

Hvis nogen af jer har Youtube login, synes jeg i skulle "flagge" videoen lissom jeg har gjort (animal abuse) :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg kan have en vis forståelse for at man "kommer til" at mishandle dyr, hvis man er i en ekstrem magtesløs situation eller måske er et eller andet psykisk tilfælde..

 

Men dette her forarger mig virkeligt.. og så skulle det endda forestille at være sjovt?! :skraek:

 

Hvis nogen af jer har Youtube login, synes jeg i skulle "flagge" videoen lissom jeg har gjort (animal abuse) :(

 

har lige lavet login og flagget videon. tak for tippet, jeg var ikke klar over at man kunne flagge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare nogle stupide knægte der triller er indkøbsvogn ind i en mur med en lille hund i :evil:

Men ikke det værste jeg har set inde på yoube, føj der er nogle grumme hestevidioer derinde:megaked:

 

Tror også lige jeg springer videoen over. Det lyder ikke som en jeg kan se uden at blive i særdeles dårligt humør :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare nogle stupide knægte der triller er indkøbsvogn ind i en mur med en lille hund i :evil:

Men ikke det værste jeg har set inde på yoube, føj der er nogle grumme hestevidioer derinde:megaked:

 

TAK :shock:

 

Nej okay -- håber der er nogle der anmelder de lorteklip! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se hellere en af Funny cats vidioerne:mrgreen:

 

DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM bliver man altid i godt humør af, secielt denkilling der smakker en kaktus et par på hovedet :mrgreen:

 

Nej okay -- håber der er nogle der anmelder de lorteklip! :evil:

 

:5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forfærdeligt at folk kan få sig selv til det - og så opfører de sig som om de har gjort noget virkelig sejt - noot! Der skal sku' ikke mange nosser til for at turde det - man skal bare lige mangle et hjerte, for at gøre det :cry:

 

Har også flagget det... Kan det så ende med at youtube sletter videoen, hvis nok personer flagger det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nanett

Den er hermed flagged.

 

Jeg kan slet ikke finde ord for hvor modbydeligt jeg synes at de mennesker er. Hvor er det dog sygeligt at behandle et dyr sådan.

 

Jeg håber inderligt at sådanne mennesker tilfældigt snubler og falder med hovedet først ned i et kæmpe glaskar med salpetersyre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...