Gæst Sitto Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Så er Vaks flyttet til det midtjydske! Vi hentede ham i går kvart i otte, hvor vi fik en god snak med hans ejer og de fik tid til at sige farvel - det var rigtig hårdt for hans ejer at sige farvel til ham, det var så tæt på at jeg også var begyndt at tude, dur slet ikke til sådan noget.. :ae: men han har simpelthen taget flytningen SÅ flot! Han har hverken søgt, ledt eller pevet. Vi gik i seng omkring midnat, var lige oppe på en kort morgentur, for at se om han skulle tisse, omkring kl 7.30, men det skulle han ikke - og så kom vi først op af sengen kl. 10.30. Han har sovet så fint nede i sin kurv for enden af sengen - han sov vidst også på et tidspunkt lidt i kurven i stuen, døren står åben, så han kan selv vælge hvor han vil sove henne, det eneste sted som er no-go det er sengen. Nu har vi lige været ude og lege og træne lidt ude på græsplænen, nu ligger han og sover på sit tæppe ved siden af mig i sofaen. Og inden I brokker jer, så kommer jeg helt selv med billederne - værsgo' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Velkommen hjem Vaks:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tillykke med ham Han ser rigtig rigtig fin ud! Håber det bare går som det skal ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tillykke med ham :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 wheeeeeeee velkommen Vaks:vinken: Hvor er han dog lækker:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Stort tillykke med vaks, hvor er han dejlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Århhh hvor er han altså sød :hjerte:. Hvor er det godt han er faldet til :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tillykke med ham - han ser godt nok sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Stort tillykke med at få Vaks hjem :klap: Han er bare Glæder mig til at føle hans vider liv gennem HF og især kommende billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Dejligt du har fået ham hjem . Glædermig til at følge ham herinde, han er godt nok skøn :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tillykke :klap2: Hvor er han bare kær, og hvor er det dejligt, det er gået så nemt med at få ham hjem!! Glæder mig meget til at møde ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Kæmpe stort tillykke!! Han ser rigtig dejlig ud! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tillykke til jer begge to! Hvor er det altså bare fantastisk at du kan have hund igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Så er påsken reddet :banan: Tillykke - han ser godt nok skøn ud, han skal nok bringe mange gode oplevelser til jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Fine dreng. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Stort tillykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tillykke med ham! :banan: Hvor er han bare dejlig at se på! :hjerte: Lige som en gårdhund skal være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tillykke! Hvor er han dog bare bedårende!! Sikke en dejlig hund! ;o) ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Hvor er han en smuk hund, stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Tusinde tak for alle jeres lykønskninger! :kys: Og hold da op hvor har jeg dog fået verdens nemmeste lille hund - det er ret underligt egentlig, når man har været vant til to stk hunde som der har skullet tages en del hensyn til - Vaks har været med til teori i dag i 3 timer - jeg havde taget hans kasse med, som han dog ikke rigtig var vænnet til, men tænkte at jeg tog chancen og ellers vidste jeg at jeg godt måtte lade ham gå løs - men han lå så pænt i kassen og lagde sig bare til at sove under hele undervisningen! :5up: Og da vi så lige holdt 10 minutters pause, kom min kørelærer hen og spurgte om han ikke nok måtte komme ud, så var han ellers rundt og charmere sig ind hos alle som går på holdet.. Og så gik vi hjem fra teori af, og da vi nåede "gårdspladsen" her hvor jeg bor, slap jeg ham fri - og i løbet af 0,5 stod han foran døren til min lejlighed, til trods for at der altså ligger vidst nok 12 lejligheder, som rækkehuse, i samme gård og er fuldstændig ens - men Vaks er slet ikke i tvivl om hvor han bor henne! Så smuttede jeg også lige i kælderen for at sætte vasketøjet over i tørretumbleren, Vaks har overhovedet ikke været påvirket når jeg har lukket døren mellem ham og jeg, så tænkte at jeg nok lige hurtigt kunne smutte i vaskekælderen uden ham - og hvem havde bare lagt sig ned i sofaen mens jeg var væk og ikke sagt en lyd? :banan: Han er så skøn og kunne vidst ikke ønske mig en nemmere hund Er også rigtig spændt på at skulle til AG med ham på tirsdag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 I skal da ikke snydes for billederne fra i går hvor han var på tur med Dino Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 I skal da ikke snydes for billederne fra i går hvor han var på tur med Dino De ser ud til at hygge sig sammen. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Tillykke med ham, dejligt for dig endelig at have fået hund igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Er bare så glad dine vejne :kys::banan: Han ser oplagt ud til ag og vidunderligt han sådan kan lege med andre hunde. I passer så godt sammen. Smukke dreng. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts