DaniellaJ Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 :lun: Uhmm det dufter godt! Så! nu er det mig der er herren over dette område! :slem: Far!!!! hjælp, jeg er faldet i vandet!!! Jeg kan altid regne med far! puha, der skal jeg ikke ned igen! Mor, du er led! du skal ikke tage billeder. ahhh, det vand var faktisk meget rart alligevel. Ammmmhh, de er da søde sammen :hjerte:. Og vi slutter lige af med min tykke mave :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Hvor er han fin Han kan godt åbne munden helt i den der grime, ikke?? For ellers kan han jo ikke svede. Det er svært at se på billederne, så må altså lige spørge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Hvor er han fin Han kan godt åbne munden helt i den der grime, ikke?? For ellers kan han jo ikke svede. Det er svært at se på billederne, så må altså lige spørge Han kan sagtens have en Bold i munden . Og vi havde også en flaske vand med til ham :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Årh hvor er han fin :5up:. Han ser bare så sød og hjælpeløs ud på det billed hvor han er drattet i vandet . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Han kan sagtens have en Bold i munden . Og vi havde også en flaske vand med til ham :5up: Åh godt - sidste uge mødte jeg en meget svedende labrador, han havde en grime på som slet ikke havde plads til at han kunne åbne munden Prøvede at sige det pænt til ejeren, han så mindre tilfreds ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Årh hvor er han fin :5up:. Han ser bare så sød og hjælpeløs ud på det billed hvor han er drattet i vandet . Haha ja det var han også . Men han kunne godt bunde.. Meeen man er vel en tøsedreng :hjerte:. (han gjorde samme nr i tirsdags, bare i en mose :stupid:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Åh godt - sidste uge mødte jeg en meget svedende labrador, han havde en grime på som slet ikke havde plads til at han kunne åbne munden Prøvede at sige det pænt til ejeren, han så mindre tilfreds ud Øv stakkels hund . På vores kan man stramme og løsne den der er rundt om munden. Han har det allerede monster varmt, så han får lov til at komme i vandet når han har lyst . Han eeeeeeeeeeelsker det! - dog bare ikke når han falder i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Jeg elsker altså bare at se på jeres dejlige samojeder herinde, de er så smukke :hjerte: Og tillykke med den store, tykke mave :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jeg elsker altså bare at se på jeres dejlige samojeder herinde, de er så smukke :hjerte: Og tillykke med den store, tykke mave :blink: Tusinde tak til begge ting :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts