Hop til indhold

Hvor er Jerry ?


Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry, Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry, Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry....:mrgreen:

 

 

...Det var i dag du skulle hente ham hjem ik' ?

Er simpelthen så spændt på hvordan Bonnie tager det og hvad Jerry siger til det hele!

Og for guds skyld...glem ikke billederne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst snuseren
Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry, Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry, Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry,Vi vil se Jerry, vi vil se Jerry....:mrgreen:

 

 

...Det var i dag du skulle hente ham hjem ik' ?

Er simpelthen så spændt på hvordan Bonnie tager det og hvad Jerry siger til det hele!

Og for guds skyld...glem ikke billederne :engel:

 

:hmm: Nu forstår jeg da hvad H-F afhængig betyder. :blink:

 

Billeder, og gerne i en lind strøm!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløjsa, Jerry er ventet med spænding kan jeg se..:lol:

 

Det er gået rigtig fint. Han er naturligvis 1000 gange mere lækker i virkeligehden end på billeder, og han er super sød og en rigtig venlig og kærlig hund :hjerte::hjerte:

 

Bonnie synes han er søøøødd....:lun: Han må gerne være her, og de leger så fint sammen - i starten gik hun straks i mellem hvis Jerry ville nusse og møsse med os, men det gik hurtigt over, og nu må vi gerne møsse.:hjerte:

 

Jeg har ikke taget så mange billeder endnu, jeg har haft travlt med at møsse.......men i får lige et par stykker, og så lover jeg at tage multimange de næste par dag, og spamme helt vildt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløjsa, Jerry er ventet med spænding kan jeg se..:lol:

 

Det er gået rigtig fint. Han er naturligvis 1000 gange mere lækker i virkeligehden end på billeder, og han er super sød og en rigtig venlig og kærlig hund :hjerte::hjerte:

 

Bonnie synes han er søøøødd....:lun: Han må gerne være her, og de leger så fint sammen - i starten gik hun straks i mellem hvis Jerry ville nusse og møsse med os, men det gik hurtigt over, og nu må vi gerne møsse.:hjerte:

 

Jeg har ikke taget så mange billeder endnu, jeg har haft travlt med at møsse.......men i får lige et par stykker, og så lover jeg at tage multimange de næste par dag, og spamme helt vildt :mrgreen:

 

 

Dejligt at høre de klikker så hurtigt. Hvis man gerne må være forelsket i andres hunde, så er jeg det i al fald i Jerry, for gud hvor er han dog bare en smuk hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

Hvor er det var dejligt at høre. Tak fordi du tog dig tid til at kigge her ind På HF:genert:. Hvor er han lækker han har charme :lun:. Har slet ikke ord. Men hvor er jeg glad for at høre det er gået så godt med at blive en del af din flok.

Tillykke tillykke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt flere billeder af Jerry (og Bonnie:mrgreen:) fra formiddagens tur til stranden.

Imorgen skal jeg nok præsentere dem begge i den anden myndetråd.

 

Og FrøkenWhipsy: Du har ret, Jerry har lyse øjne, de er faktisk næsten nøjagtig samme farve som hans pels. Bonnie har sjovt nok også lyse øjne, de er næsten samme farve som hans, så de er et smuuukt par :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Så er der lidt flere billeder af Jerry (og Bonnie:mrgreen:) fra formiddagens tur til stranden.

Imorgen skal jeg nok præsentere dem begge i den anden myndetråd.

 

Og FrøkenWhipsy: Du har ret, Jerry har lyse øjne, de er faktisk næsten nøjagtig samme farve som hans pels. Bonnie har sjovt nok også lyse øjne, de er næsten samme farve som hans, så de er et smuuukt par :lun:

 

Hvor er han smuk Jerry,han har en super flot farve :lun:.

Stort tillykke med ham :klap:det ser og lyder til at alt er i den skønneste orden :banan:

Ønsker jer alt godt fremover :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt flere billeder af Jerry (og Bonnie:mrgreen:) fra formiddagens tur til stranden.

Imorgen skal jeg nok præsentere dem begge i den anden myndetråd.

 

Og FrøkenWhipsy: Du har ret, Jerry har lyse øjne, de er faktisk næsten nøjagtig samme farve som hans pels. Bonnie har sjovt nok også lyse øjne, de er næsten samme farve som hans, så de er et smuuukt par :lun:

 

 

Dejligt at høre og de klæder hinanden :-) Oplever du at han har let ved at knytte sig til dig/jer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

Holdaop han er lækker. virkelig smuk :lun::hjerte:. Jeg har lige et spørgsmål til det med øjene.. Hos salukis har man det man kalder rovdyr øjne, ses desværre ikke så ofte mere men..... Er det også sådan hos Whippet ???.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser da rigtig godt ud. Og du turde godtlade ham løbe løs ved stranden første dag?

De passer godt sammen de to.

Du skriver mig lige op til en hvalp, ik?

 

Very funny.....:slem: men ingen hvalpe her, tak. Er du godt klar over hvor store kuld sådan nogen får..:shock: Bonnie har 9! søskende....

 

Og forresten, det med stranden....det var tidligt om morgenen, der var ikke et øje, og han legede med Bonnie som jeg vidste ville komme når jeg kaldte = Jerry lige i hælene.

 

Løbe løs på ringriderpladsen en lørdag.....not so much...:cool:

 

Til det med øjenfarven: Der må whippetfolkene lige komme på banen, for jeg ved det ikke. Jeg ved bare at der står i standarden at mørke øjne foretrækkes...:vedikke: (men de lyse er nu smukke:lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre og de klæder hinanden :-) Oplever du at han har let ved at knytte sig til dig/jer?

 

Ja, egentlig. Han vil i hvert fald gerne nusse og ligge tæt, og søger også jævnligt kontakt.

Naturligvis er der på ingen måde endnu det samme bånd vi har til Bonnie, men jeg er ret fortrøstningfuld for at det nok skal komme.

 

Men han har også en meget udadvendt og glad personlighed. Og hans tidligere ejer mente også derfor at han ville have forholdsvis nemt ved at få et nyt hjem, og det ser også umiddelbart ud til at holde stik.

Men det er nok ikke alle whippets der ville have det ligeså nemt. Jeg har mødt en del der var ret reserverede, og de ville nok finde det sværere, tror jeg :vedikke:

 

Og nu krydser jeg så fingre for at jeg ikke lige har jinx'et det hele ved at proklamere at det går så nemt :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Very funny.....:slem: men ingen hvalpe her, tak. Er du godt klar over hvor store kuld sådan nogen får..:shock: Bonnie har 9! søskende....

 

Du behøver jo ikke lade Jerry parre sig med dem allesammen. Han kan sikkert godt nøjes med Bonie. Og en stak telefonbøger.

 

Og forresten, det med stranden....det var tidligt om morgenen, der var ikke et øje, og han legede med Bonnie som jeg vidste ville komme når jeg kaldte = Jerry lige i hælene.

 

Dengang Lille P flyttede ind var vi også ved strandenom morgenen med mine egne og opdrætterens hunde. Der var knald på, og Lille P var løs. Happy var også løs første gang ved stranden. Det var noget helt andet med vragene..

 

 

Løbe løs på ringriderpladsen en lørdag.....not so much...:cool:

 

Der har vi hundetræning, Altså Ringriderpladsen på Lørdage. Du risikerer at Jerry løber lige i gabet på Maskinen eller Happydyret.

 

Du vil stadig ikke bytte? Happy har lige fået nyt halsbånd. Du kan også få nogle Tepco aktier med i handlen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...