Hop til indhold

Hvor er Jerry ?


Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Wow han er smuk!

 

Og med baller af stål! :shock: Han ser virkelig veltrænet ud, var det fordi han havde været brugt til løb eller hvad?

 

 

Det er sikkert anabolske steroider. ( Aj altså jeg er bare misundelig - ikke på ballerne, men selve hunden.)

 

Charmen ved de meget korthårede mynder er at man så tydeligt kan se maskineriet, de kan løbe stærkt og manøvrere godt, så det kræver lidt ekstra.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er sikkert anabolske steroider. ( Aj altså jeg er bare misundelig - ikke på ballerne, men selve hunden.)

 

Charmen ved de meget korthårede mynder er at man så tydeligt kan se maskineriet, de kan løbe stærkt og manøvrere godt, så det kræver lidt ekstra.

 

Tjah....selv er jeg faktisk ret misundelig på ballerne, ikke hunden....:mrgreen:

 

SpitZ: Ja, han har været brugt til løb, og er derfor rimelig fast i kødet :lol: men generelt ser greyhounds og whippets faktisk sådan ud, som KimC også siger. De er jo ultrakorthårede, og ejer ikke et gram overflødigt fedt, og derfor ses deres meget udviklede muskler tydeligt. Og der er jo store, fordi alle mynder æææælsker at løbe stærkt.

 

FrkWhipsy: Jeg er også temmelig sikker på at han godt selv ved at han er toplækker...:slem: meeeen, DET er Qairo nu altså også :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj hvor er han altså smuk :hjerte: hvad kaldes han farve :hmm:

 

Han er også en meget usædvanlig farvekombination, som jeg ikke kan mindes at have set før. Hans officielle farve er blue/fawn.

 

Han er altså sådan sandfarvet/lysebrun med en blå maske. Derudover har han en small stribe af blå hele vejen over hovedet og ned langs ryggen, den fortsætter også ud af halen og ender i en blå halespids :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah....selv er jeg faktisk ret misundelig på ballerne, ikke hunden....:mrgreen:

 

Det ville se mærkeligt ud hvis du færdedes med whipetbagkrop, stålballer eller ej.

 

Du er ikke interesseret i det med Tepco aktierne? Det er blevet et verdenskendt firma der har oplevet en eksplosiv udvikling i deres aktiviteter i første halvår af 2011.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville se mærkeligt ud hvis du færdedes med whipetbagkrop, stålballer eller ej.

 

Du er ikke interesseret i det med Tepco aktierne? Det er blevet et verdenskendt firma der har oplevet en eksplosiv udvikling i deres aktiviteter i første halvår af 2011.

 

Tak, men nej tak......:shock: Jeg er mest til alternativ energi, og ikke ret meget til selskaber der fusker med sikkerhedsrapporterne....:evil:

Social samvittighed, ja tak!

 

Og iøvrigt ville jeg se aldeles strålende ud med whippetballer, nå..:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Tak, men nej tak......:shock: Jeg er mest til alternativ energi, og ikke ret meget til selskaber der fusker med sikkerhedsrapporterne....:evil:

Social samvittighed, ja tak!

 

Og iøvrigt ville jeg se aldeles strålende ud med whippetballer, nå..:fornaermet:

 

 

Qairo blev snydt da der skulle deles whippetballer ud...der var kun beagleballer tilbage :megaked:

 

IMG_1939-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå hov, det var pludselig mange betingelser der kom på der...:mrgreen: Og så fandt du ovenikøbet én helt selv..:klap:

 

Hvornår skal du til Spanien......:klap: H*n er da bare aaaalt for sød, slet ikke til at stå for :lun:

 

:fornaermet: Jackyjack er helt fantastisk :lun: men også totalt uaktuel!.... Skal jo ikke have nogen mens jeg bor hjemme, :genert: også skræmmer det mig en lille smule at de evigt vil prøve at stikke af :shock: og at hvis de ikke er underholdt, så finder de selv på underholdningen? sagde du ikke mynder var nemme :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet: Jackyjack er helt fantastisk :lun: men også totalt uaktuel!.... Skal jo ikke have nogen mens jeg bor hjemme, :genert: også skræmmer det mig en lille smule at de evigt vil prøve at stikke af :shock: og at hvis de ikke er underholdt, så finder de selv på underholdningen? sagde du ikke mynder var nemme :vedikke:

 

Mine er.....:engel: Men nu er der jo også forskel på de forskellige mynderacer...det der med at stikke af, skal nok passe. Men det er et meget langt stykke hen ad vejen jo et træningspørgsmål.

Det der med at de selv finder på underhodning..:vedikke: tror du ikke der er noget der egentlig gælder alle hunde der ikke stimuleres nok?

 

Og hvornår flytter du så hjemmefra?? Skal jeg hjælpe med at finde noget at bo i?? Foretrækker du midtbyen eller lidt i udkanten...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet: Jackyjack er helt fantastisk :lun: men også totalt uaktuel!.... Skal jo ikke have nogen mens jeg bor hjemme, :genert: også skræmmer det mig en lille smule at de evigt vil prøve at stikke af :shock: og at hvis de ikke er underholdt, så finder de selv på underholdningen? sagde du ikke mynder var nemme :vedikke:

 

 

Formelt er det vel en mynde fordi det hedder Podencoetellerandet. :stupid:

Reelt er det en gravhund med stritører, og sådan opfører de sig også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine er.....:engel: Men nu er der jo også forskel på de forskellige mynderacer...det der med at stikke af, skal nok passe. Men det er et meget langt stykke hen ad vejen jo et træningspørgsmål.

Det der med at de selv finder på underhodning..:vedikke: tror du ikke der er noget der egentlig gælder alle hunde der ikke stimuleres nok?

 

Og hvornår flytter du så hjemmefra?? Skal jeg hjælpe med at finde noget at bo i?? Foretrækker du midtbyen eller lidt i udkanten...:mrgreen:

 

Er du sikker på det kan trænes væk :genert: de skrev de løb efter kaniner og kom hjem igen når opgaven var ordnet :shock:

 

Det kan godt være, men hvad kræver de så lige af aktivering :hmm: og noget andet er jeg får jo alligevel aldrig lov at adoptere ham der, du ved er alt for ung :fornaermet:

 

Skaffer du mig også penge til den der lejlighed :mrgreen:? og helt klart udkant :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...