Hop til indhold

Hvor er Jerry ?


Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

De gider også godt mest sove på tværs i sengen, og helst på ryggen med benene strittende til alle sider, så man ligger som en krøbling ude på sengekanten uden dyne :cool:

 

 

Og det er en whippet du taler om?

 

Det går sagtens et par numre større.

 

2275.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst FrøkenWhipsy

Åh totalt dejlige billeder !

 

Qairo skal også helt ligge på ryggen med de lange stænger strittende i alle retninger...ofte resulterende i at jeg får stukket en pote ind i munden når han strækker sig :stupid:

Til gengæld findes der absolut intet bedre i verdenen end når han mosler hovedet helt ind mellem ens kind og skulder og sukker dybt :hjerte:

Aldrig har jeg mødt en puttegøj som ham - og er sikker på det egentlig gælder for rigtigt mange whippets/mynder. Totalt hyggedyr !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Nææhhh. Jeg går også stadig og venter på at jeg udvikler lange slanke ben, baller af stål og en hvepsetalje..:hmm:

 

Endnu en god grund til at få en mynde? :hmm: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Nææhhh. Jeg går også stadig og venter på at jeg udvikler lange slanke ben, baller af stål og en hvepsetalje..:hmm:

 

Jeg venter også...det var faktisk den overvejende grund til at jeg købe Qairo....

Manden - som ikke altid er den bedste til at give "komplimenter" - sagde her den anden dag : "Synes du egentlig ikke det er lidt træls at du ser tyk ud når du går med Qairo?":stupid::vedikke::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg venter også...det var faktisk den overvejende grund til at jeg købe Qairo....

Manden - som ikke altid er den bedste til at give "komplimenter" - sagde her den anden dag : "Synes du egentlig ikke det er lidt træls at du ser tyk ud når du går med Qairo?":stupid::vedikke::shock:

 

 

:shock::evil: Ham har du sørme ikke været ret heldig med, hva'?? (altså manden, ikke Qairo, self. :lol:)

 

Men nu jeg tænker over det, så har KimC egentlig en pointe med hensyn til næsen. Nobel og lige ganske vist, men måske liiiiige en tand i overkanten mht til længden. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Jeg venter også...det var faktisk den overvejende grund til at jeg købe Qairo....

Manden - som ikke altid er den bedste til at give "komplimenter" - sagde her den anden dag : "Synes du egentlig ikke det er lidt træls at du ser tyk ud når du går med Qairo?":stupid::vedikke::shock:

 

:sjov::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
Jeg venter også...det var faktisk den overvejende grund til at jeg købe Qairo....

 

Jeg har nu så ventet i 4 år....og hvis sandt skal siges er det vist gået den gale vej i de 4 år :shock:

Måske ender jeg bare med et par halvtykke whippets :genert:

 

Manden - som ikke altid er den bedste til at give "komplimenter" - sagde her den anden dag : "Synes du egentlig ikke det er lidt træls at du ser tyk ud når du går med Qairo?":stupid::vedikke::shock:

Jeg kan høre at vi har mænd af samme støbning :roll::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Jeg venter også...det var faktisk den overvejende grund til at jeg købe Qairo....

Manden - som ikke altid er den bedste til at give "komplimenter" - sagde her den anden dag : "Synes du egentlig ikke det er lidt træls at du ser tyk ud når du går med Qairo?":stupid::vedikke::shock:

 

Det er simpelthen så morsomt :sjov::genert: undskyld :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Jamen Jerry og Bonnie er da lige her :mrgreen: Det går rigtigt fint med de 2, de hygger sig med hinanden.

 

Jeg beklager det korte svar og de få billeder, men vi tager på ferie imorgen, så der er 1000 ting der skal pakkes....og hunde der skal afleveres til pasning imorgen :cry:

 

Jeg vender tilbage når vi kommer hjem fra ferie. Hvoedan går det med Qairo, det er da også længe siden vi har hørt noget til ham..han er vel efterhånden en stor dreng?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Jamen Jerry og Bonnie er da lige her :mrgreen: Det går rigtigt fint med de 2, de hygger sig med hinanden.

 

Jeg beklager det korte svar og de få billeder, men vi tager på ferie imorgen, så der er 1000 ting der skal pakkes....og hunde der skal afleveres til pasning imorgen :cry:

 

Jeg vender tilbage når vi kommer hjem fra ferie. Hvoedan går det med Qairo, det er da også længe siden vi har hørt noget til ham..han er vel efterhånden en stor dreng?

 

Åh de smukke 2 ! Og god ferie ! Skal hundebasserne med eller skal de på deres egen ferie andetsteds ?

 

Qairo har det rigtig godt. Han lever fuldstændigt op til racebeskrivelsen på en whippet. Mild, tyvagtig, doven indenfor - fuld fart frem udenfor!

Hader regn, elsker bløde varme liggesteder. En rigtig nullergøj!

Det eneste der har overrasket mig er at han faktisk er ganske samarbejdsvillig ! Jeg havde bildt mig ind at det var lidt begrænset hvad man kunne lokke sin mynde til. Men han er simpelthen bare så dygtig til at lære tricks :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...