Hop til indhold

Recommended Posts

Igår var de 3 firbenede og 2 tobenede på vandretur på mols:) Super herlig tur i det bedste vejr overhovedet til den slags. Og selv min gamle sille pige klarede 16 km i ganske god stil. Hun gik i hvertfald stadig foran da vi nåede i "mål":klap:

Vi tog nogle gode pauser undervejs, hundene fik badet og selv en lille tagfat leg i frokost pausen blev det til:lol: Ja, selv den gamle tosse gad ikke rigtig det der pause, så hun kunne da starte en fest med en pind og derefter stjæle enzos rest tyggeben, hehe

Her et lille uddrag af billeder af de smukke tosse hunde:vuf:

sheila, mysla og taco 573.jpg

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det hyggeligt ud :-D Hvor lang tid bruger I på såden en lang tur, alt i alt incl. pauser? Jeg kunne forestille mig, at det går i et lidt mere adstadigt tempo end v/kortere ture?

Det var rigtigt hyggeligt - super dejligt vejr, flot rute og godt selskab :5up:

Vi startede med at gå kl 11 og var vel tilbage ved bilen ved 19 tiden (Luckyluna - ret mig hvis jeg tager fejl... kan faktisk ikke huske hvornår vi var tilbage :oops:) Vi holdte et par gode pauser undervejs og skulle så også tilbage med bus fra slutsted til start, hvor bilen var parkeret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var rigtigt hyggeligt - super dejligt vejr, flot rute og godt selskab :5up:

Vi startede med at gå kl 11 og var vel tilbage ved bilen ved 19 tiden (Luckyluna - ret mig hvis jeg tager fejl... kan faktisk ikke huske hvornår vi var tilbage :oops:) Vi holdte et par gode pauser undervejs og skulle så også tilbage med bus fra slutsted til start, hvor bilen var parkeret.

Okay, så lyder det straks mere afslappende, end dét tidsforbrug, jeg lige regnede med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her et par ekstra billeder fra turen.

Mysla sørger for at få sourvenirs med hjem fra turen :lol:

Myslasrgerforatfsouvenirsmedhjem.jpg

Sheila-pigen finder lækre ting i et hult træ

Sheilaharfundetnogetiethulttr1.jpg

En god lang middagspause, pigerne er kloge og ligger sig i skyggen

tanternesgerhviliskyggen.jpg

Knejten fatter ikke en meter :roll::blink: - og placerer sig i solen - selvfølgelig med udsigt til de dejlige tanter :lun::lun:

pause-hvil1.jpg

Hva' så Tante Sheila - kan man få lidt gang i dig...

KanmanmonfgangihendeTanteSille.jpg

hehe jeg er altid klar :blink:

KanmanmonfgangihendeTanteSille-Silleblinker.jpg

.... og de fik lige løbet sig en lille tur, som fotografen så ikke lige fik billeder af :rolleyes:

Mysla har styr på ruten

Myslakiggerpomrdet.jpg

Sille får sig en lille lur :lun:

Sheila-hvil.jpg

Enzo tygger ben - som smagte meget bedre, når tanterne var i nærheden ;)

hudben.jpg

Enzo har lavet en liva... helt mudret...

EnzolignerLiva.jpg

Mysla.jpg

Lykken er at gå heeeelt tæt op af Tante Sille

dererikkenogetbedreendatgttpSille-pigen.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så lyder det straks mere afslappende, end dét tidsforbrug, jeg lige regnede med :lol:

Det var rigtig afslappende. Frokostpausen var på et par timer :cool:

Gangtempoet var hverken meget hurtigt eller mega langsomt - men vi havde bestemt ikke travlt og hundene fik lov at snuse og gå på musejagt (Enzo undtaget - det er heldigvis heller ikke noget han finder interessant pyyyyhhh :blink:) - hundene fik også lov at komme i alt det vand vi mødte, da de havde det rigtigt varmt

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er tivertifald nogle super billeder! Kan godt forestille mig at hundene var trætte da de (endelig) var hjemme. Meeeen det var menneskene vel også? :slem:

Der har garanteret været en masse gode oplevelser på sådan en tur. Det smitter en smule, kan jeg mærke. Jeg får helt lyst til at komme på vandretur også - men tror dog lige, jeg venter til det er lyst :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Skønne billeder af nogle lækre hunde:lun:

Hvor ser det bare ud til at have været en skøn tur! Får helt lyst til at gøre det samme, men Hector kan slet ikke gå så langt endnu. Men jeg vil glæde mig til han kan...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, sammy, super billeder:hjerte: Elsker mysla der ruller (og det fik hun gjort meget), enzo der kigger med frække øjne på sheila og Sheila og hendes jeg elsker livet blik:lun:

Og det sidste billede af dem hvor de går tæt, men altså bliver også helt ked af sille pigens hale afslører humøret, godt enzo kan være støtte pædagog;-)

Og silles pigen har fået sin glade hale på igen:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites