luckyluna Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Igår var de 3 firbenede og 2 tobenede på vandretur på mols:) Super herlig tur i det bedste vejr overhovedet til den slags. Og selv min gamle sille pige klarede 16 km i ganske god stil. Hun gik i hvertfald stadig foran da vi nåede i "mål":klap: Vi tog nogle gode pauser undervejs, hundene fik badet og selv en lille tagfat leg i frokost pausen blev det til:lol: Ja, selv den gamle tosse gad ikke rigtig det der pause, så hun kunne da starte en fest med en pind og derefter stjæle enzos rest tyggeben, hehe Her et lille uddrag af billeder af de smukke tosse hunde:vuf: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 16km? Hooooold nu op I er aktive ... Det længste jeg nogensinde har gået tror jeg er 10 km Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 iiih, det ser ud til at have været en herlig tur! Skønt vejr og skønne, skønne hunde. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Dejlige billeder. Det ser ud til at have været en dejlig tur:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 16km? Hooooold nu op I er aktive ... Det længste jeg nogensinde har gået tror jeg er 10 km Dejlige billeder Hehe, 15 km er er meget normalt dagligt for de vandreture jeg har hundene med på, men det tager jo så også hele dagen agtig, med et par pauser. og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Nåh yes, nogen var trods alt træt da vi kom hjem:hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Lyder til at I har haft en dejlig dag alle sammen Herligt at være ude når vejret er så godt som det er for tiden. Skønne billeder af dine vuffer:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Hvor ser det hyggeligt ud Hvor lang tid bruger I på såden en lang tur, alt i alt incl. pauser? Jeg kunne forestille mig, at det går i et lidt mere adstadigt tempo end v/kortere ture? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Hvor ser det hyggeligt ud Hvor lang tid bruger I på såden en lang tur, alt i alt incl. pauser? Jeg kunne forestille mig, at det går i et lidt mere adstadigt tempo end v/kortere ture? Det var rigtigt hyggeligt - super dejligt vejr, flot rute og godt selskab :5up: Vi startede med at gå kl 11 og var vel tilbage ved bilen ved 19 tiden (Luckyluna - ret mig hvis jeg tager fejl... kan faktisk ikke huske hvornår vi var tilbage ) Vi holdte et par gode pauser undervejs og skulle så også tilbage med bus fra slutsted til start, hvor bilen var parkeret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Det var rigtigt hyggeligt - super dejligt vejr, flot rute og godt selskab :5up:Vi startede med at gå kl 11 og var vel tilbage ved bilen ved 19 tiden (Luckyluna - ret mig hvis jeg tager fejl... kan faktisk ikke huske hvornår vi var tilbage ) Vi holdte et par gode pauser undervejs og skulle så også tilbage med bus fra slutsted til start, hvor bilen var parkeret. Okay, så lyder det straks mere afslappende, end dét tidsforbrug, jeg lige regnede med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Her et par ekstra billeder fra turen. Mysla sørger for at få sourvenirs med hjem fra turen Sheila-pigen finder lækre ting i et hult træ En god lang middagspause, pigerne er kloge og ligger sig i skyggen Knejten fatter ikke en meter :blink: - og placerer sig i solen - selvfølgelig med udsigt til de dejlige tanter :lun: Hva' så Tante Sheila - kan man få lidt gang i dig... hehe jeg er altid klar :blink: .... og de fik lige løbet sig en lille tur, som fotografen så ikke lige fik billeder af Mysla har styr på ruten Sille får sig en lille lur Enzo tygger ben - som smagte meget bedre, når tanterne var i nærheden Enzo har lavet en liva... helt mudret... Lykken er at gå heeeelt tæt op af Tante Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Okay, så lyder det straks mere afslappende, end dét tidsforbrug, jeg lige regnede med Det var rigtig afslappende. Frokostpausen var på et par timer Gangtempoet var hverken meget hurtigt eller mega langsomt - men vi havde bestemt ikke travlt og hundene fik lov at snuse og gå på musejagt (Enzo undtaget - det er heldigvis heller ikke noget han finder interessant pyyyyhhh :blink:) - hundene fik også lov at komme i alt det vand vi mødte, da de havde det rigtigt varmt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Det er tivertifald nogle super billeder! Kan godt forestille mig at hundene var trætte da de (endelig) var hjemme. Meeeen det var menneskene vel også? :slem: Der har garanteret været en masse gode oplevelser på sådan en tur. Det smitter en smule, kan jeg mærke. Jeg får helt lyst til at komme på vandretur også - men tror dog lige, jeg venter til det er lyst :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Årh hvor ser det hyggeligt ud :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Skønne billeder af nogle lækre hunde:lun: Hvor ser det bare ud til at have været en skøn tur! Får helt lyst til at gøre det samme, men Hector kan slet ikke gå så langt endnu. Men jeg vil glæde mig til han kan... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Okay, så lyder det straks mere afslappende, end dét tidsforbrug, jeg lige regnede med Helt sikkert;-) Hvis man går i et stræk, kan man godt gå de der 15 km på 5 timer...men det er slet ikke så hyggeligt og sjovt som at bruge det meste af dagen og tage nogle gode pauser:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Ih, sammy, super billeder:hjerte: Elsker mysla der ruller (og det fik hun gjort meget), enzo der kigger med frække øjne på sheila og Sheila og hendes jeg elsker livet blik:lun: Og det sidste billede af dem hvor de går tæt, men altså bliver også helt ked af sille pigens hale afslører humøret, godt enzo kan være støtte pædagog;-) Og silles pigen har fået sin glade hale på igen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mikallo Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Skønne billeder:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Dejlige billeder af de søde hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Ah det ser bare skønt ud ! Med godt vejr und alles. Smukkes smukke vovser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Dejlige billeder! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts