Gæst gittesylvest Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 :hmm:Hej. Er der nogen af jer som har erfaring med barf. Vi er nemlig i går startet op på barf med vores labradorhvalp på 4½ mdr. vi fik hos forhandleren at vide at vi skulle starte op med 6 dage på kallun og at han skulle have 500 gr gange 2 dagligt. Hvordan er det med vitamintilskud skal han ikke have dette også. Hvis nogen af jer er rigtige gode til barf, ville jeg blive rigtig glad for en madplan til en måned. Han virker som om han stadig er sulten, derfor bliver jeg i tvivl om at han får nok at spise. da han fik tørfoder spiste han stort set aldrig op men nu spiser han det hele på et splitsekund. På forhånd tak. MVH Gitte:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Han virker som om han stadig er sulten, derfor bliver jeg i tvivl om at han får nok at spise. da han fik tørfoder spiste han stort set aldrig op men nu spiser han det hele på et splitsekund. Kunne det ikke være fordi det smager godt, at han spiser det? Fremfor han er sulten:hmm: Vores tøs på 4,5 mdr spiser alle sine kød rationer på under 1 minut:-D. Så tænker bare at han godt kan lide smagen - hvorimod tørkost måske varlidt kedeligt, og nu får han noget nyt og spændende. Til det andet vil jeg sige, at jeg ikke har erfaring nok - jeg kører efter min egen kostplan, som er lavet ud fra opdrætters anbefaling, og hvad jeg har kunne læse mig til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Jeg er desværre ikke helt inde i barf verdenen, vil ellers gerne selv barfe men har ikke haft mod til det endnu . Jeg tror grunden til han spiser det så hurtigt i forhold til tørfodret er fordi det smager 100 gange bedre og er meget mere lækkert . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Hej, Nu er der jo skrevet en del om barf og opstart så vidt jeg husker under "foder";-), så du kunne lige tage et kig der(står ihvertfald noget på side 1 og 2(barfopstart). Hvis du køber barf hun RHM så får du da også en kostplan:-D. Der er stor forskel på, hvordan det anbefales at man starter op-ham af min startede ikke op på kallun i en uge og det fungerede fint. Han fik kylling,lam og oksekød. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts