Hop til indhold

Recommended Posts

Lige nu har jeg en godbidstaske m/ét rum og derudover har jeg mobil, hømhøm-poser, nøgler og hvad ved jeg i lommerne i jakken. Men nu er det jo ved at være sommer, og så ryger jakken nok på mange gåture, så jeg kunne godt tænke mig en godbidstaske m/flere rum.

Er der nogle, I kan anbefale? Jeg må dog sige, jeg er lidt kræsen :mrgreen: Det skal være en taske, der kan klipses i bæltet eller lign. Jeg gider hverken rygsæk, skuldertaske eller bæltetaske :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ledt og ledt på nettet efter en godbidstaske, der kan klipses på - og som har flere rum - men uden ret meget held.

Jeg har derfor indset, at jeg måske må gå lidt på kompromis :blink: Jeg har nu fundet denne bæltetaske:

Kirstens Dyrebutik - Godbids taske, bæltetaske til godbidder.

Er der nogle, der har prøvet den og ved om den er god?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht. den første tror jeg bare de ekstra rum er for små. F.eks. mobilen tror jeg ikke kan være der. Og så tør jeg ikke rigtig have mine nøgler i et rum, der er helt åbent foroven - er bange for at de ryger ud, når man bukker sg ned :???:

Den anden er også den jeg linker til, bare fra en anden hjemmeside :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke en let træningsvest i stedet? Jeg kan simpelthen ikke få plads til godbidder, pølleposer, mobil, cigaretter, bolde osv. I en bøktetaske, så jeg er gået over til træningsvest i stedet :-D

Nej, nu vil jeg jo slippe for jakken her til sommer, så skal man ikke til at tage mere tøj på igen i stedet :blink: Nej, det er nok bare ikke lige mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, nu vil jeg jo slippe for jakken her til sommer, så skal man ikke til at tage mere tøj på igen i stedet :blink: Nej, det er nok bare ikke lige mig.

De er jo ikke varmere end en t-shirt uden ærmer.... Men anyway, det var også bare et forslag. Det kommer nok også an på hvad man laver på en gåtur. For ibe redskaber kan slet ikke fysisk være i en bæltetaske.

Link til indlæg
Del på andre sites

De er jo ikke varmere end en t-shirt uden ærmer.... Men anyway, det var også bare et forslag. Det kommer nok også an på hvad man laver på en gåtur. For ibe redskaber kan slet ikke fysisk være i en bæltetaske.

men du har vel en t-shirt indenunder vesten eller hva:slem:?

Jeg går tit tur i en top om sommeren, så det vil klart blive for varmt med vest udenpå. Bæltetasken bruger jeg både til træning og de små gåture:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

men du har vel en t-shirt indenunder vesten eller hva:slem:?

Jeg går tit tur i en top om sommeren, så det vil klart blive for varmt med vest udenpå. Bæltetasken bruger jeg både til træning og de små gåture:genert:

Nej som regel har jeg kjole på under. Jeg går stort det ikke i andet om sommeren. Bæltetasken har bare kyn plads til godbidder, så jeg ved ikke hvor vaskebjørnshalen, boldene og fleecetivet skal være? Og så synes jeg det er vildt upraktisk med bæltetaske når man springer rundt og er fjollet. Efter at have spildt nærmest hele posen flere gange kapitulerede jeg i hvert tilfælde ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sukker efter denne her...Men lidt pebret i prisen (hvorfor jeg ikke har købt den endnu). Men den er måske for lille til dit behov ?

Den er rigtig flot, men er det læder der er i kanten? Bliver den ikke ulækker i længden, hvis den ikke kan komme i vaskemaskinen?

Hvad koster den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Den er rigtig flot, men er det læder der er i kanten? Bliver den ikke ulækker i længden, hvis den ikke kan komme i vaskemaskinen?

Hvad koster den?

Det havde jeg ikke tænkt på :hmm:

Men jo, det er ægte læder i kanterne. Den er fra 4 hotdogs og koster 379,-.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes jo også sådan nogle "træningsbælter"..? Har ikke prøvet det selv, men har indimellem set forskellige slags, til udstillinger og lign. Fandt dette, lidt hurtigt, men ved at der også findes andre.

Køb Hands Free bælte og line til jogging med hunden billigt

Har selv overvejet træningsvest, men synes de ser lidt kluntede ud - og så er de dyyyyre!! :shock: Jeg bruger mest min Arrak-hoodie, hvor der er plads til alt jeg skal bruge, men den bli'r jo alt for varm om sommeren...

Link til indlæg
Del på andre sites

nok ikke nok rum, men godt med vand.

Nathan Swift væskebælte | Motionsløb | dit løbesite

Sådan en har jeg til sommeren, godt med vand til 2, men jeg går også i shorts, så kan have nogle af tingene der i.

Salomon Hydro 45 belt: Væskebælte 1 drikkedunk - Anmeldelse | Runfun

Det her kunne måske komme på tale? ser lækkert ud

Løberen - Triathlon › Salomon XR Energy Belt Unisex

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes jo også sådan nogle "træningsbælter"..? Har ikke prøvet det selv, men har indimellem set forskellige slags, til udstillinger og lign. Fandt dette, lidt hurtigt, men ved at der også findes andre.

Køb Hands Free bælte og line til jogging med hunden billigt

Har selv overvejet træningsvest, men synes de ser lidt kluntede ud - og så er de dyyyyre!! :shock: Jeg bruger mest min Arrak-hoodie, hvor der er plads til alt jeg skal bruge, men den bli'r jo alt for varm om sommeren...

Nogle af dem er vildt kluntede. Pinewood lavet nogle fine lette veste. Arraks træningsvest er til gengæld mega klodset, og så er der lommer nok til en miliard genstande. Lidt overkill.

Selv for mig... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle af dem er vildt kluntede. Pinewood lavet nogle fine lette veste. Arraks træningsvest er til gengæld mega klodset, og så er der lommer nok til en miliard genstande. Lidt overkill.

Ja, Arraks er desværre ret store og tunge - og også for mange lommer til mig! ;-) Synes dog mange af deres lommer er geniale, har bare ikke brug for dem alle på en gang. Men tjekker lige Pinewoods veste ud, kan ikke huske om jeg har set dem. :hmm: Ellers må jeg vel til at sy selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Arraks er desværre ret store og tunge - og også for mange lommer til mig! ;-) Synes dog mange af deres lommer er geniale, har bare ikke brug for dem alle på en gang. Men tjekker lige Pinewoods veste ud, kan ikke huske om jeg har set dem. :hmm: Ellers må jeg vel til at sy selv...

Årh du er fandme også så kreativ Anna! Ville ønske at jeg havde bare et gran af de egenskaber :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh du er fandme også så kreativ Anna! Ville ønske at jeg havde bare et gran af de egenskaber :blink:

Kreativ og kreativ - jeg ejer en symaskine! :mrgreen: Og et mønster til en vest kan ikke være svært at opdrive, og nok heller ikke svært at sy. Heldigvis behøver sådan én jo ikke være ret pæn... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den nederste liggende et eller andet sted. Jeg synes, at den er for klodset og vipper for meget når man går.

Sidste år købte jeg en Arrak-vest, endda den dyre variant. Det er et køb, jeg har fortrudt mange gange. Den er alt for klodset og lommerne (altså de store på siden) sidder udenpå, så de er mest bare i vejen, når man går lineføring.

Link til indlæg
Del på andre sites