Hop til indhold

Stakkels gamle dreng


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 143
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst malula

Han ser også ud til at nyde livet :lun:

Klar over, at han har vundet det store lotteri og er kommet i himlen på jorden.

Jeg har læst tråden igennem nogle gange efterhånden og bliver i godt humør hver gang! :banan:

Det er vidunderligt at få lov at følge med - TAK :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula
Glad for at I ikke er trætte af at høre om ham endnu. :-D

 

Det er nu 11 dage siden, han stod med den ene pote i gaskammeret.

 

Og alligevel virker det som om han har boet hos jer i mange år :klap:

 

Jeg er i hvert fald af den mening, at jeg ikke bliver træt af at følge med, så fortsæt du bare i samme spor :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I aftes var Rocky med i stalden (naboens) for første gang, og hold op det var spændende. Den gamle dreng havde nær trukket mig omkuld, så ivrig var han. Han er vist lidt stærkere, end han ser ud til. :lol:

 

Han har også fået lært, at hvis man gerne vil ud eller ind af havedøren, så "banker" man på, dvs potedasker døren. Det må han have set de andre gøre. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
I aftes var Rocky med i stalden (naboens) for første gang, og hold op det var spændende. Den gamle dreng havde nær trukket mig omkuld, så ivrig var han. Han er vist lidt stærkere, end han ser ud til. :lol:

 

Han har også fået lært, at hvis man gerne vil ud eller ind af havedøren, så "banker" man på, dvs potedasker døren. Det må han have set de andre gøre. :mrgreen:

 

Rocky ser godt ud :lun:

Han ved man skal lære hele livet, meget meget klog hund :-)

Dejligt det går så godt med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

I går fik jeg at vide, at Rocky's 10-årige bror stadig er på internatet. De blev konfiskeret sammen, men ejerne havde betalt en bøde og havde fået lov til at få Rusty tilbage, men det viser sig nu, at de alligevel ikke har hentet ham.

 

Så bilen var pakket, og jeg var klar til at køre ned og hente ham, men heldigvis var der en af vores plejefamilier, der kom mig i forkøbet, så nu er han i sikkerhed. :-D

 

Og Rocky har det stadig fint. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går fik jeg at vide, at Rocky's 10-årige bror stadig er på internatet. De blev konfiskeret sammen, men ejerne havde betalt en bøde og havde fået lov til at få Rusty tilbage, men det viser sig nu, at de alligevel ikke har hentet ham.

 

Så bilen var pakket, og jeg var klar til at køre ned og hente ham, men heldigvis var der en af vores plejefamilier, der kom mig i forkøbet, så nu er han i sikkerhed. :-D

 

Og Rocky har det stadig fint. :lun:

 

Hvor har du bare et stort varmt hjerte! :hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går fik jeg at vide, at Rocky's 10-årige bror stadig er på internatet. De blev konfiskeret sammen, men ejerne havde betalt en bøde og havde fået lov til at få Rusty tilbage, men det viser sig nu, at de alligevel ikke har hentet ham.

 

Så bilen var pakket, og jeg var klar til at køre ned og hente ham, men heldigvis var der en af vores plejefamilier, der kom mig i forkøbet, så nu er han i sikkerhed. :-D

 

Og Rocky har det stadig fint. :lun:

 

 

OK, den historie om Rusty holdt så ikke helt. Den klaphat, der ejede begge hunde, gik ind på internatet og betalte et gebyr, og det gjorde så, at de ikke måtte udlevere ham til andre end ejeren. Den stakkels hund er stadig på internatet, men ejeren siger, han henter ham snarest. Og nu vil han også have Rocky tilbage. :damn:

 

Det bliver over mit lig. Eller, i det mindste, en kendelse fra en domstol. Der er en dommer der kigger på sagen nu, men selv hvis han finder, at ejeren har ret til at få Rocky tilbage, så tror jeg vi er en hel masse der får hukommelsestab og ikke kan huske, hvor han er...

Han skal sgu ingen steder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da lige før, at man skal håbe på, at ejeren ikke henter hunden på internatet - ikke at det er et liv for en hund. Men måske hellere det for en periode, end at komme tilbage til sådan en klaphat.

 

Kan godt forstå, at du ikke vil af med Rocky igen! Hans sidste tid her fortjener at være en god tid.

 

Krydser fingre for jer at det hele falder ud til hundenes bedste:x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg krydser fingre, tær og poter og håber at tiden når at udløbe så Rocky kan blive hos jer i resten af hans dage :x:

 

Altså Rocky er stadig hos os og bliver her til han skal over broen. Hvis dommeren bestemmer, at ejeren må få ham tilbage, er alle i gruppen enige om at vi skjuler ham. Eller jeg kan få min dyrlæge til at sige, at han har aflivet ham. Tror nu ikke, det bliver et problem, da ejeren skrev under på hos internatet, at han opgav ejerskab - og dermed dømte Rocky til gasdøden indenfor tre dage.

 

Det er Rusty (Rocky's "lillebror") der er en tidsfrist på. Ejeren har 30 dage til at hente ham, og vi håber bare, han ikke gør det, så vi kan hente ham og placere ham hos en plejefamilie.

 

Beklager hvis det var lidt uklart i mit tidligere indlæg. :genert:

 

Begge hunde blev konfiskeret, da de levede under kummerlige forhold, var bundet til et hegn udendørs, uden skygge, læ, eller rent drikkevand. Jeg fatter ikke, hvordan det er muligt, at man bare kan betale en bøde, og så få hundene igen. Men dette internat er også berygtet for at være et af de værste i staten. :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gammeldrengen faldt i dag. Det er nu fem uger siden jeg hentede ham, og han har hele tiden snublet en anelse på det ene forben, men i dag faldt han ned på hovedet og slog næmest en kolbøtte. Han kom hurtigt på benene igen og så lidt flov ud, men hold kæft hvor det bare skar helt ind i hjertet at se.

 

Jeg VED godt han er på meget lånt tid, men han er så fantastisk livsglad og legesyg og kærlig, og han virker så glad for at være her. Jeg ville ønske han kunne få mange år endnu, men ved godt, at det er urealistisk.

 

Da jeg hentede ham sagde manden og jeg til hinanden, at vi endelig ikke måtte føle os for knyttede til ham.... :stupid:

 

Og nu er vi endnu engang røget i med begge ben og er hamrende forelskede.:lun:

 

Men vi er også helt klare på, at den dag vi ikke kan holde ham smertefri, eller han bliver for umobil til at det er et godt hundeliv, så skal han afsted med værdigheden i behold. Tuder lidt mens jeg skriver dette, for han er altså bare så fantastisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gammeldrengen faldt i dag. Det er nu fem uger siden jeg hentede ham, og han har hele tiden snublet en anelse på det ene forben, men i dag faldt han ned på hovedet og slog næmest en kolbøtte. Han kom hurtigt på benene igen og så lidt flov ud, men hold kæft hvor det bare skar helt ind i hjertet at se.

 

Jeg VED godt han er på meget lånt tid, men han er så fantastisk livsglad og legesyg og kærlig, og han virker så glad for at være her. Jeg ville ønske han kunne få mange år endnu, men ved godt, at det er urealistisk.

 

Da jeg hentede ham sagde manden og jeg til hinanden, at vi endelig ikke måtte føle os for knyttede til ham.... :stupid:

 

Og nu er vi endnu engang røget i med begge ben og er hamrende forelskede.:lun:

 

Men vi er også helt klare på, at den dag vi ikke kan holde ham smertefri, eller han bliver for umobil til at det er et godt hundeliv, så skal han afsted med værdigheden i behold. Tuder lidt mens jeg skriver dette, for han er altså bare så fantastisk.

 

 

Hvor er i nogle gode mennesker :engel:

 

Håber han får mere af den gode tid sammen med jer, og at denne sørgelige historie ender godt håber ikke "ejeren" hvis han kan være værdig til at kalde sig det, henter hunden på internatet de hunde fortjener bedre...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...