Hop til indhold

Stakkels gamle dreng


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 143
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Ja, han har det 100% bedre, tak. :kys:

 

Jeg ville så gerne have taget billeder i aftes, hvor han var helt vild med at lege med Greta, lavede det ene playbow efter det andet - men ak, batteriet i kameraet var løbet tør.

 

Lige nu tager han sig en lur, det er jo lidt kedeligt at tage billeder af. Men der er et fra i aftes i Septemberbilleder tråden af ham og Chase der deler sofa. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Hold op hvor er han flot:lun: - ligner bestemt ikke en ældre herre på 13,5 år! Håber der er mange gode år i ham endnu:lun:.

 

Er der noget nyt om hans bror - eller hvor han er havnet henne?

 

Tak. :-D

 

Jeg håber også han får lov at være her længe endnu, det bliver altså hårdt, når han skal herfra.

 

Har desværre ikke hørt mere om hans bror - der bliver ikke svaret på vores henvendelser. :cry:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Nu tør jeg godt opdatere, da han har det helt fint igen, men hvor troede jeg bare han var ved at tage herfra i weekenden.

 

Lørdag eftermiddag kastede han op - det tog vi ikke så højtideligt, det gør hunde jo af og til, og han lod til at have det fint. Men så lørdag aften kastede han op igen, og det lignede overhovedet ikke hans foder han kastede op, men et eller andet grøn-brunt og ubestemmeligt, og så begyndte han ellers at hive efter vejret helt vildt på sådan en hvæsende måde. Jeg var helt klar til at tage på hundeskadestuen (for anden gang på en uge, tidligere var det dog med Chase -som i øvrigt også har det fint nu), men så synes jeg lige jeg først ville ringe til mine naboer som begge er dyrlæger, omend ikke mine dyrlæger - og de lyttede til hans hvæsen i telefonen og sagde, at det lød mere som om han havde fået lidt mavesyre op i næsen eller bihulerne. De bad mig løfte hans hoved op for at dræne bihulerne og tilbyde ham en isterning at slikke på, men forhindre ham i at drikke en masse vand. Og ganske rigtigt, der gik ikke ti minutter før han faldt til ro og lagde sig til at sove.

 

Stor lettelse!

 

Så søndag morgen lavede han samme nummer igen, kastede op og hev efter vejret med samme hvæsende lyd, og jeg syntes han vaklede rundt og lignede en, der var ved at smide træskoene. Keith var ude at spille golf, så jeg var alene om det. Gjorde igen klar til at tage afsted på skadestuen, men så fik han øje på et egern og spænede afsted hurtigere end jeg før har set ham løbe, og så måtte jeg erkende at han nok er lidt sejere end først antaget. Et par dage på skånekost, og han er helt på toppen igen.

 

Tror sgu han tager livet af mig med bekymring længe før han er klar til at forlade denne verden. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Må lige prale lidt af den antikverede vuffer. Det kan godt være man er gammel og ikke kan høre, men intelligensen fejler altså ikke noget. Han vil helst være lige ved siden af mig, HELE tiden, men når man ikke kan høre kan det jo være svært at holde sig til, hvis man lige tager en lur, mens mor sidder ved computeren. Men så har han da fundet ud af, at hvis han lægger sig sådan, at han totalt blokerer min kontorstol, så kan jeg på ingen måde bevæge mig nogen steder hen uden at vække ham. :lol:

 

Han er tit med i stalden, men ikke hver gang. Og nu har han fundet ud af, at hvis jeg ikke tager en snor i hånden, når jeg går, så gider han da ikke følge med helt ned til lågen (han får først snor på ved lågen, når han er med), nej så bliver han tættere på huset og venter på at jeg kommer tilbage. Og så kommer han mig i møde med det ene legebuk efter det andet. Elsker altså den gamle sag. :lun:

 

Og så er jeg imponeret over hans syn - der er absolut intet der går hans øjne forbi. Tit reagerer han på ting, han får øje på, før de yngre (eller ejeren :oops: ) har opdaget det.

 

Det bliver hårdt når han skal herfra. Lige nu er der ikke noget der tyder på at det er snart, men med sådan et oldtidslevn kan det jo ændre sig fra dag til dag, så det er bare om at nyde hver dag vi får sammen med ham. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...