Dogue1 Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 (rettet) Det siges at den funktion som en given race er opdrættet til igennem mange generationer, altid vil ligge dybt i hunden og "det" kan ikke avles ud.... Det vil vi nu få bevist om det er sandt Jeg har meldt os ind i en nabo- vagt sms ordning, får jeg sms'en er det bare ud af døren i en fart...Eftersom Lexus er en vagt og vogterhund må han kunne vise "flaget" som den race han i virkeligheden er Redigeret April 22, 2011 af Dogue1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jeg tror sgi tyvene stikker benene på nakken bare de ser ham - om han så går og tænker nok så venlige tanker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Helt enig med Umulia her:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dogue1 Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jeg håber vedkommende vil ligge sig når han/hun bliver råbt an. Det vil gøre det meget nemmere for både os og politiet:blink: Jeg ved jo hvordan han reagere hvis jeg er vred eller irriteret og det er lige præcis den reaktion jeg ønsker overfor en tyv:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jeg kan godt melde mig til at luske rundt og snige mig ind i haver ÆÆÆÆlsker møsser fra Lexus og velkommen tilbage din sure gamle stodder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dogue1 Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jeg kan godt melde mig til at luske rundt og snige mig ind i haver ÆÆÆÆlsker møsser fra Lexus og velkommen tilbage din sure gamle stodder :klap: Ej Linda det gælder ikke, han bliver jo lalleglad dum og løber rundt for at finde kylle i dine lommer og Tacco:damn::stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Ej Linda det gælder ikke, han bliver jo lalleglad dum og løber rundt for at finde kylle i dine lommer og Tacco:damn::stupid: Håber fame ikke han finder Tacco i mine lommer Selv om det kunne forklare hvorfor jeg synes det er så hårdt at gå op af bakken til granada Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Spændende... Men mon ikke de fleste vælger at makke ret ved mødet med den store hund . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Det siges at den funktion som en given race er opdrættet til igennem mange generationer, altid vil ligge dybt i hunden og "det" kan ikke avles ud.... Det vil vi nu få bevist om det er sandt Jeg har meldt os ind i en nabo- vagt sms ordning, får jeg sms'en er det bare ud af døren i en fart...Eftersom Lexus er en vagt og vogterhund må han kunne vise "flaget" som den race han i virkeligheden er Billede tak! Blev antastet af en aeldre dame i parken,igaar, som da hun saa Tio, udbrod, neeeej, det er saadan en hund jeg har brug for til at beskytte mig ogsaa - Er den aggressiv og god til vagt? Nej, maatte jeg sige:genert:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts