Gæst Buddha Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Motor elsker det her tog, for her kan man kigge ud Hov?? En mus? Fedt hunde-fortov Motor syntes det var det mest spændende sted han havde gået længe På besøg ved samojeder Motor og hans kæreste (altså bare for sjov!) Varmt! Motor skulle lige prøve at være i hundegård Med kæresten, selvfølgelig.. men ingen hvalpe. Motor super provo :slem: [media= ] [/media] Her Trei, læg mærke til hvor meget han trækker for at komme fremad Den anden dag jeg kørte hjem, fandt jeg denne prinsessebold på gaden. Tænkte at hunden kunne have skæg i et minuts tid med den.... men Motor er SÅ forsigtig med den, så den holder sgu endnu. Men ihhh, han blev glad da han fandt den i min taske :hjerte: [media= ] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Herlige billeder - han er nu lækker, ham Motor-drengen:lun::lun: Sig mig, fælder sådan en uldbold ikke helt vildt nu her???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Hvor er han bare sød med den prinsesse-bold, som han render efter din kæreste og møffer til ham med den. :hjerte: ''Her tag den nu''. ''Næ nej, så let går det ikke....'' ''PRØV om du ka' far....'' Hold fast, hvor er han bare skøn og virkelig smuk. :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Pelsklump og pelsklumpe kæreste :lun: Men hvor er tæverne bare små i forhold til, ikk? Motor har næsten en helt manke, men det har tæven ikke. Men skønne billedere er det i hvertilfalde, hvornår skal han lave hvalpe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Årh dejlige billeder:lun: Ih hvor er hun også fin, hende kæresten:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Åhhh, han er lækker. Rigtig gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 wouw sikke en lækker hund og nogle gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Motor er bare så fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Sig mig, fælder sådan en uldbold ikke helt vildt nu her???? Neeej Han fælder bare ikke en skid, jeg kæmper ellers desperat. Han har endda været i bad, det virkede sidste efterår, men neeej.. Må prøve igen, der kom da noget af da han blev blowet bagefter. Pelsklump og pelsklumpe kæreste :lun: Men hvor er tæverne bare små i forhold til, ikk? Motor har næsten en helt manke, men det har tæven ikke. Men skønne billedere er det i hvertilfalde, hvornår skal han lave hvalpe? Jo tæverne er meget mindre (men de bestemmer stadig ). Tror tæve hedder 18-24 kilo og han 24-30 (sådan cirka altså). Og nej, tæverne har ikke manke, det er kun løvernes konge som har det hihi. Ved ikke om han skal lave hvalpe, han er jo stadig kun 18-19 mdr. Et halvt års tid mere, så er han måske ved at blive voksen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Han er godt nok en skøn dreng! Motor, altså :slem: Og du er også en af den slags, som bare er så god til at trykke på "aftrækkeren" på det rette tidspunkt! En smule misundelig er man vel.......... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Og du er også en af den slags, som bare er så god til at trykke på "aftrækkeren" på det rette tidspunkt! En smule misundelig er man vel.......... 1 - med digital kameraer kan man jo tage maaaange billeder og bare slette bagefter. 2 - Motor står sjældent stille særlig længe, så lige meget hvornår man tager kamera frem, har han gang i et eller andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Årh søde Motor! Jeg får helt lyst til at få min egen samojedehund:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Årh søde Motor!Jeg får helt lyst til at få min egen samojedehund:-D Så har du stavet heeeelt forkert i din signatur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Åååh jamen de samojeder altså :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Årh han er bare lækker . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Ja, stavning er ikke min stærke side:-D Jamen, jeg bliver helt forelsket i alle de dejlige hunde på HF... Min svigermor kender en der venter DKK Berner Sennen hvalpe i Maj, men familien er ikke nemme at overtale til endnu en hund - knægten på 12 siger, at jeg må vælge mellem ham og en hvalp..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Ja, stavning er ikke min stærke side:-D Jamen, jeg bliver helt forelsket i alle de dejlige hunde på HF... Min svigermor kender en der venter DKK Berner Sennen hvalpe i Maj, men familien er ikke nemme at overtale til endnu en hund - knægten på 12 siger, at jeg må vælge mellem ham og en hvalp..... Orv vild knægt! Øøøv.. Din familie må møde Bernerazuro's Møffe, han er uimodståelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts