Hop til indhold

Flashplayer på iPod?


Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

Er det rigtigt at man ikke kan få flash player til en iPod? Synes det er lidt træls ikke at kunne se film herinde, der står bare at jeg skal opgradere min flashplayer, men synes ikke jeg kan finde et sted at downloade.

 

Findes der eventuelt et andet program som kan bruges i stedet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det rigtigt at man ikke kan få flash player til en iPod? Synes det er lidt træls ikke at kunne se film herinde, der står bare at jeg skal opgradere min flashplayer, men synes ikke jeg kan finde et sted at downloade.

 

Findes der eventuelt et andet program som kan bruges i stedet?

 

nop - desværre

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
Hej!

 

Er du sikker på HTC-desire kan få flash?

 

Jeg håber snart iPhone kan få flash :-))))

 

Mvh Søren

Androids bruger noget der hedder "flash lite", som er udviklet af adobe. Apple nægter at benytte sig af flash til mobile enheder, da det er forholdsvist krævende og tungt at arbejde med.

Youtube bruger flash normalt, men ved hjælp af lidt kode på hjemmesiden, kan man indsætte en alternativ videoafspiller, så de der ikke har flash installeret får denne afspiller vist og ikke flashafspilleren :-)

 

Jeg har lige haft et forløb med flash i skolen :mrgreen: - og jeg hader det! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...